14

997 36 0
                                    

Probudila jsem se ve své posteli a nechápala jsem svou teleportaci z pizzerie do postele. Kouknu na mobil a ten ukazuje půl 12!!? Vstala jsem z postele a utíkala do sprchy.

Po sprše jsem se oblékla a namalovala. Natáhla jsem se ještě na postel a napsala Mikeymu, který mi od včerejška neodepisuje.
Nakonec se rozhodnu jít dolů.

,, Dobré rano" řeknu a podívám se zmateně. V naší kuchyni už sedí kluci, Nash i Hayes, který na sobě má mimochodem pyžamo. ,, Spíš dobré odpoledne. Za chvíli bude oběd " řekne Shawn, který vaří?! ,, Bože vy dva jste úplně stejný! Nejste náhodou sourozenci?" zeptá se Jess a ukazuje na mě a na Hayese. ,, Hej já měla tu čest se alespoň umýt " řeknu.
,, To bylo hnusný." řekne Hayes.
,, A co tu děláte? " zeptám se všech.
,, Mý právě přišli, kvůli tomu klipu " odpoví mi Dylan. ,, A my tu spali" řekne Nash.  ,, Půjčím si koupelnu ségra " řekne Hayes směrem k Jess.
Ani nečeká na její názor a pádí si to nahoru.  Usadim se na volnou židli vedle Jadena a naproti mě sedí Sean.
,, Co je ke snídani?" zeptám se.
,, Oběd. "bodlovi Shawn a ukazuje na hrnec ve kterém něco vaří. Zvednu se a jdu se tam podívat. ,, Bude to jedlý?" zeptám se a ukazují na vařící se hrnec. Slyším jak se Jess uchechtla.
,, Ty ji v tom podporuješ? Nemáš náhodou říct jeee miláčku budeš to mkit fakt výborný" řekne Shawn.
,, Budeš to mít vynikající lásko " řekne Jess a jde mu dát pusu.  Prokroutím oči a otočím se zpátky na kluky. Ty nás s úsměvem na tváři pozoruji.
Otevřu ledničku a ta je sice plná, ale nic co bych si dala.  Nakonec se rozhodnu pro jablko, které leží na kuchyňské lince. Zakousnu se do něj a posadím se.
,, Sky? " zeptá se mě Dylan. ,, Ano?" zeptám se ho stejným tónem.
,, Nechceš si zahrát u nás ve vhideoklipu? " zeptá se Dylan.
,, Já? Nehraje u vás vůbec Indi?" zeptám se. ,, Jo, ale ta je v jiném. Plánujeme ještě jeden. A ty mi přijdeš jako dobrá volba " řekne. ,, Souhlas " ozve se Jaden. ,, Já nevím" reknu.
,, No tak Sky" ozve se i Devin.
,, Vážně chcete? " zeptám se jich.
,, Kdyby ne tak se neptáme" řekne Devin.  Podívám se na Seana a ten netrpělivě čeká co odpovím.
,, Fajn " řeknu a Jaden a Dylan mě hned obejmou.  ,, Gratuluju" řekne Shawn. ,, Pálí se ti to " řeknu a on se hned otáčí ke svému dílu. 

...

Po obědě, který byl překvapivě docela dobrý jsem dala nádobí do myčky.
Shawn je teď s Chrisem a Jess.
,, Nepůjdeme k tobě? Že by jsme nějak probrali ten videoklip" zeptá se Jaden.
,, fajn" odpovím a jdeme ke mě do pokoje. ,, Páni. Máš to tu hezky " ozve se Devin. ,, Děkuju.".

Usadime se a Dylan mi začne říkat jejich plán. ,, To zní dobře. Už máte sestavu? " zeptám se. ,, O to jde. Seana napadlo že bys nám s ní pomohla" řekne Jaden. ,, Cože? " zeptám se.
,, Jsi skvělá tanečnice. A nám by se hodila pomoc od dobrý tanečnice. Máš skvělou techniku a všechno ostatní" ujme se slov Sean. ,, Děkuju " řeknu dost překvapeně. ,, Fajn" dodám. ,, Mohli bychom začít už ve Španělsku? " zeptá se Devin. ,, Jestli nebudou mít nic proti učitele tak je mi to jedno" řeknu. ,, Fajn" odpoví Devin. ,, Proč vlastně odmítla tvoje holka hrát v tom klipu? " zeptám se Dylana. ,,  Protože se semnou rozešla" odpoví.  ,, Aha emh promiň " omluvím se mu. ,, To je dobrý" řekne.

,, Přišlo to " vtrhne do pokoje Shawn. Všichni se zvedneme a běžíme za ním.
Usadime se na zem a Shawn to pusti.

,, Je to dobrý, ale ten klip je suchý těším se na to se Sky a o na ten druhý. To bude velký" řekne Julian. ,, Pravda brácho" řekne Dylan.

...

Kluci jsou pořád u nás a zkouší se Shawnem.  Nenápadně poslouchám za dveřmi.  Zkouší písničku, kterou jsem slyšela na tom vystoupení.

I don't need no fast car girl
With you I'm gonna take my time
I love the way your body's curved
You be looking like a dolla sign🎵🎵

Poznám či je to hlas. ,, Máš ho ráda? " ozve se najednou. ,, Co?" zeptám se.
,, Nejsem slepej. Poznal jsem to na Nashovi, Jess a poznám to i na tobě. Máš toho kluka ráda, že? " zeptá se Hayes. ,, Ne" řeknu. ,, Ale jo. Proč jsi Teda s Mikeym? " zeptá se mě.
,, Protože jeho mám ráda" řeknu.
,, Je to na tobě. Jen nedělej chybu jako Jess ano? " řekne Hayes. ,, Ano" řeknu. Objemu ho a jdu radši do svého pokoje.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat