57

851 41 5
                                    

Když jsem se ráno probudila, Sean tu nebyl. Bylo mi jasný, že ještě večer ho Shawn odvezl domu.  Takže se připravím do školy a jdu na snídani.

,, Dobré " pozdravím všechny a oni mě. ,, Lásko pojedeš semnou dnes k doktorovi?" zeptá se Jess Shawna a pohladí si kulaté bříško. ,, Jasně, že jo" řekne a políbí ji. ,, Dobře. Děkuju za snídani a já jdu do školy " řeknu. 
,, Za chvíli jsem v autě" řekne Shawn.  Vezmu si tašku a jdu do auta. Samozřejmě čekám asi 10 minut na Shawna.

...

Ráno jsem se s klukama neviděla. Jen s holkama a Mikeym. ,, Slečno Grier jsem ráda že jste zpět, ale mohla by jste dávat pozor?" zeptá se mě učitelka a ja se omluvím. Přesně v tom zazvoní takže si beru své věci a vyrážíme na španělštinu.

S holkama se posadíme a Mikey taky. Pořád mě pozoruje a mě to začíná být nepříjemný.  Třída se začíná plnit lidmi a já jsem otočná na Indianu za mnou.  Povídáme si spolu o jednom seriálu.  ,, Hádejte kdo má za jedna z matiky? " řekne nadšeně Julian a sedne si vedle Indi.  Sean mě obejme a políbí.  ,,  Šikulka" řekne Indiana Julianovi a smeje se.  On se usměje a políbí ji.  ,, Co to máš na rtu? " zeptám se Seana.  ,, Nic" řekne  a otočí se.
,, Otoč se" nařídím mu a natočím si ho na sebe. Dotknu se jeho rtu a on sykne bolestí. ,, Ty ses popral? " zeptám se ho. ,,  Nic to není" řekne. ,, Jak nic to neni. " zeptám se ho a znovu mu přejedu přes ret. ,, To bolí Sky" řekne a uhne. ,, S kým? " zeptám se ho.  Jenže v tom prijde učitel. 

...

Když skončí hodina, Sean popadne věci a snaží se odejít ze třídy, ale chytím hobua ruku a držím. Počkám než odejdou všichni ze třídy.  Zůstává tu jen Kelianne, Indiana, Julian a zbytek kluků.  ,, Tak s kým? " zeptám se ho. ,, S Brandonem" řekne.
,, Jako s tím Brandonem? " zeptám se.
,, Jo a s jakým jiným. Měl blbý kecy" vyjede Sean. ,, Stačí. Nemůžeš všechny mlátit pokaždý, když o mě něco řekne" řeknu a položím mu ruku na tvář.
,, Věděl, že tam stojím. Říkal to schválně. " řekne naštvaně. ,, Chtěl tě vyprovokovat a podařilo se" reknu.
,, Promiň " omluví se a já ho objemu.
,, Vy dva jste prostě nerozlučný" zavetí hlavou Jaden.  ,, Nežárli" zavtipkuje Dylan. ,, Musím domu. Uvidíme se zítra " řekne Sean. ,, Dobře" souhlasím a políbím ho. 

Když se každý rozdělí svou cestou, chci si dát sluchátka do uší. Dnes pro mě Shawn nepřijede, protože je s Jess u toho doktora.  ,, Hej čekej Grierová" křikne na mě Mikey.  Otočím se a počkám na něj. ,, Doprovodím tě domu. Slyšel jsem co se ti stalo a nechci abys šla sama" řekne a já nemám nic proti. 

,, Takže se Seanem vám to klape? " zeptá se. ,, Jo, jsme spolu už dost dlouho. Vlastně od toho co se tak nějak odjel" řeknu. ,, Páni " řekne.
,, A co ty a holky?" zeptám se ho.
Měl jsem jednu, ale kvůli tomu, že jsme se vraceli jsme se rozešli. Vhtah na dálku nejde " přizná se. ,, Tak to chápu" řeknu.   Takhke nějak jsme si povídali do doby než jsme došli ke mě. Mikey se rozhodl, že půjde na chvíli k nám.   sedli jsme si v kuchyni a povídali si. Dlouho jsme se neviděli takže jsme si měli co říct.  ,, Skylynn " řekne a dívá se mi do očí. ,, Ano?" zeptám se.  ,, Ja nevim proč, ale když jsem tě znovu viděl.. chybíš mi. strašně moc. chtěl bych tě zpátky " řekne. ,, Ehm Mikey. Už to nebude jako dřív.  Já...Dlouho jsi tu nebyl a já prostě jsem se Seanem a chci být se Seanem. Miluju ho" řeknu. Jenže hned co to dořeknu mě políbí.  Nečekám a tak jsem dost zaskočená.  Jeho rty jsou takové jak si pamatuju. Ale rozhodně to není Sean.  Odstrčím ho od sebe a nevím co říct. ,, J ja m myslím, ehm že bude lepší když půjdeš " řeknu.  On kývne a odejde.  Zajedu si rukama do vlasů a nevím co mám dělat.

...

Další den ve škole jsem divná, protože sakra mě líbal můj ex.  Hrozně moc to chci říct Seanovi, ale bojím se jeho reakce.   Zrovna jsme se o velký přestávce sešli na chodbě a povídali si.  Sean se zrovna smál něčemu co řekl Julian.  ,, Musím ti něco říct " vypadne ze me. všichni se na mě podívají a čekají.  ,, Tak povídej" řekne Sean.  Chytnu ho za ruku a odtahnu ho o kus dál. ,, Co se děje? " zeptá se mě a dá mi vlasy za ucho.  ,, Já. Musím ti to říct. Jen prosím nevyváděj" řeknu. ,, Tak už to řekni " pobídne mě a už se tváří vážně.
,, Včera..on..Mikey..on.. mě. no... políbil mě" vydám ze sebe.  On na mě jen kouká a nic neříká.  ,, Seane " řeknu a podivam se na něj.  Zabíjí mě jak se mi kouká přímo do očí.  Pak ale neudrží svůj hněv a bouchne do skříňky za mnou. Skoro celá chodba se na nás otočí. ,, Seane" vzlyknu.  Naposled se mi podívá přímo do očí a pak odejde.  ,, Ne. prosím " řeknu a běžím za ním. Chytnu ho za ruku, ale on mě setřásne.  V tom zazvoní.  Indiana ke mě doběhne. ,, Co se stalo?" zeptá se.  Vše ji to řeknu a ona spojí rty do jedné úzké čáry.  pojď ma hodinu Sky.

...

Po škole jsem čekala na Shawna, ale vyšel ven Sean.  Jeho obličej byl samý škrábanec. Z nosu mu tekla krev a měl na něm i velký škrábanec.  ,, Ale ne" řekla jsem nahlas, ale jen sama sobě.
V tom za ním vyšel Mikey. Vypadal mnohem hůř než Sean.  Chtěla jsem se mu jít za Seana omluvit, ale zároveň jsem se chtěla omluvit Seanovi.  Jenže v tom na mě zatroubil Shawn.  Všimla jsem si jen jak se na mě Sean i Mikey podívali. Nasedla jsem do auta a za celou cestu neřekla ani slovo.

Když jsme dorazili domu, běžela jsem hned do pokoje.  Lehla jsem si na postel a přemýšlela nad tím, co napíšu Seanovi.  Jenže v ten moment mi přišla zpráva od něj.

Láska🖤- Je konec

Jediná zpráva. Dvě pitomý slova a mě to zlomilo.  Přes moje slzy jsem toho moc neviděla, ale chtěla jsem prostě jít dolů za Jess. Chtěla jsem ji obejmout. Chtěla jsem slyšet, že to bude dobrý.  Že ho to přejde.  Jenže jsem přes své uslzené oči nic neviděla a špatně došlápla na schod.  Padala jsem ze schodů dolů a dopadla na tvrdou podlahu.  Cítila jsem snad každou kost v mém těle.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat