50

916 31 5
                                    

Kylee si balí věci protože jde dnes domů. Má tu rodiče a Edwina.
,, Skylynn. Nemáš hlad? " ptá se mě Sean. ,, Ne děkuju. Já jen podal bys mi prosím tu vodu na stole?" zeptám se ho a on se pro ni nahne. ,, Dobrý den " pozdraví doktor.   My ho pozdravíme zpět.   Sean mi pomůže se posadit na kraj postele a podá mi vodu.
,, Přišel jsem ti nasadit ortézu. Co a jak jsme si už řekli. Tak ať se ti brzy uzdraví. A domluvíme se na den sundání i ortézy, ale to až po kontrole" řekne doktor směrem k Kylee. Ona se pomalu posadí a berle podá Edwinovi. 
Sean se posadí vedle mě a položí si ruku na moje stehno.  ,, Sakra.. Ty máš hrozně studený ruce " řeknu. Sean se zarazí a pořád nesundal ruku. Koukám na něj jako jestli si ze mě dělá srandu. ,, Seane..." ozvu se a to už nás pozoruje i doktor a ostatní.
Usměju se. ,, Lásko.. Haló? " zeptám se ho.  ,, Ty tty ty cítíš, že mám studený ruce?" zeptá se mě a mě to teď dojde taky.  Začne mi hrozně bušet srdce.  Doktor zapne poslední pásku na ortéze a jde ke mě. ,, Vy cítíte nohy? " zeptá se mě. ,, Ja nevim. Teď to bylo poprvé" vydám ze sebe. ,, Zkusíte pohnout nohou? Stačí jednou a pak druhou" řekne doktor.  Nadechnu se a pomaličku zvednu jednu nohu.
,, O můj bože " řeknu a zkusím i tu druhou.   Podívám se na Seana a ten brečí.  Pomalu zkusím slézt z postele a opřu se o ní.  Pak se pustím a udělám pomalý 2 kroky směrem k Seanovi.
Ale při druhém kroku se mi podlomí kolena. Sean mě naštěstí stačí zachytit a já ho silně obejmu.  ,, Neuvěřitelné. Zabralo to" řekne doktor.  ,, Teď už stačí odpočívat aby nohy nabraly dost síly " řekne doktor.  ,, Děkuju moc" řeknu a stále se držím Seana.
,, Panebože Sky " řekne Kylee a obejme mě.  ,, Skylynn" zeptá se mě Jess, která právě přišla se Shawnem.
,, Pane bože " rozbrečí se a taky mě obejme. ,, Ještě to není v pořádku. Musis odpočívat a opravdu nabrat sílu." řekne doktor.  ,, Udělám cokoliv" souhlasím s ním.  ,, Fajn. Ještě dnes si vás tu nechám a pujdeme spolu zase na rehabilitaci. Při nejlepším můžete zítra domů, ale s tím, že budete opravdu odpočívat " oznámí mi doktor. ,, Děkuju" řeknu a on se na me usměje.  Potom opustí pokoj i s rodiči Kylee a Kylee s Edwinem.  Sean mi pomůže dojít k posteli a posadit se na ni. Hned na to me obejme Jess.
A z druhy strany Shawn.   

...

Asi o dvě hodiny později přijel Nash a Hayes.  ,, Tak co ty" řekne šťastné Nash a obejme mě. Stejně tak i Hayes.
,, Jsme si říkali, že když tě pustí zitra domu, mohla bys zůstat u nás " řekne Nash. ,, Vážně?" zeptám se. ,, Jestli chceš " řekne Jess. ,, Jasně, že chci." souhlasím.  ,, Fajn. Sky my musíme s klukama jít. " řekne Jess a pohladí mě po ruce.  ,, Tak jeďte. Stejně jde o vás tak já tu zůstanu" ozve se Shawn a já mám hroznou radost, protože jsme spolu dlouho netravili čas.  ,, Dobře " usmeje se Jess a políbí ho.  Potom společně s bratrama opustí můj pokoj.

,, Tak co budeme dělat?" zeptám se.
,, No.. Napsal jsem novou písničku a chtěl bych ti ji ukázat. " řekne Shawn.
,, Tak sem s tím" řeknu natěšeně.
Myslela jsem, že mi ukáže papír s písničkou, ale on se rozhodl mi ji rovnou zazpívat.   Sedí na moji posteli a začne zpívat.  Otočím se pomalu a lehnu si mu do klína. Shawn mě pomalu hladí po vlasech.  A Sean sedí z druhé strany a drží mě za ruku.

,, Je krásná Shawne " řeknu, když dozpívá.  ,, S někým ji chci nazpívat a pak udělat jednu věc. To všechno přijde tenhle víkend." řekne Shawn.
,, Chci na ten koncert " řeknu.
,, Budeš tam jako hlavní host" řekne a cvrnkne mě do nosu. ,, Jinak kluci.  Budeme must mít příští týden koncert.  Nedáme nic nového, protože jsme neměli čas zkoušet, ale musime se dát zase do pohybu " řekne Shawn.
,, Děkujeme hrozně moc" řekne Sean.
,, Fajn tak já už pojedu.  Vyzvednu Jess a uvidíme se o víkendu. Protože zitra jedeš ke klukům " řekne a obejme mě. Hned po mě obejme Seana a odejde.
Než stihnu něco říct směrem k Seanovi, prijde doktor s tím, že musím na rehabilitaci.  Takže mi Sean automaticky pomáhá a jde tam semnou.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat