59

899 36 4
                                    

Dnes jsem měla strávit den se Seanem. Dohodli jsme se, že přespím u něj.
,, Sky" řekne Indiana, když vyjde konečně ze záchodu. ,, Jdeme? " zeptá se mě. ,, Počkáme venku na Seana" řeknu a ona souhlasí. ,, Grierová" ozve se Tayler. ,, Co máš na srdci Holdere?" zeptám se ho. ,, Jdete s námi do toho parku? " zeptá se mě. ,, Jasná věc" souhlasím. ,, Skylynn, můžu s tebou mluvit? " zeptá se Mikey. ,, Myslím, že to nebude dobrý nápad" řeknu.
,, Prosím " řekne a sáhne mi na zápěstí. ,, Kolikrát ti mám říkat abys    mi nesahal na holku?" zeptá se naštvaně Sean. Mikey o krok ustoupí.
,, Chtěl jsem s ní jenom mluvit " řekne Mikey. ,, Vidíš, že to teď nemá smysl. Radši jdi Kamo" řekne Bryce.  Sean jde ke mě a přitáhne si mě k sobě.
Mikey se otočí a odejde. Je mi ho líto, ale miluju Seana a nechci o něj přijít.
,, Pojďte " řekne Tayler.

Jdeme do našeho oblíbeného parku, kde si roztáhneme deku.  Cestou jsme koupili nějaký jídlo. Takže jsme si tam různě posedali a povídali si. Potom nás Tayler představil s jeho novou přítelkyni a přišla dokonce přítelkyně Bryce.

Bryce and Elle

Tayler and Kaylyn

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tayler and Kaylyn.

Holky nás pozdravily a přisedly si k nám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Holky nás pozdravily a přisedly si k nám.  V tuhle chvíli jsem byla ráda, že s námi nemohla jít Kell. ,, Takže ty tancuješ Elle? " zeptám se jí. ,, Jo, tanec miluju." řekne a já se usměju.
,, A co ty Kaylyn. Co ráda děláš? " zeptá se jí Dylan. ,, Taky tancuji" řekne a usměje se.  Obě jsou hrozně krásný a sympatický holky. ,, Ty taky tancuješ vid?  Viděla jsem vaše video do té soutěže  " řekne Kaylyn. ,, No jo, ale už netancuju" řeknu smutně. ,, Jak to? " zeptá se mě Elle [ El].  ,, Ve finále ty soutěže jsem spadla. Dost blbě. Nemohla jsem chodit. Teď už můžu, ale nemůžu ještě cvičit ani tancovat.  A ani nevím jestli vůbec budu moc. Asi to chce čas" řeknu. ,, Promiň " řekne Elle. ,, Ne to je dobrý" ujistím jí.
,, Budeš tancovat. Slibuju. Od toho máme nás prostor.  Dostanu tě zpátky a budeme tancovat jako tenkrát ve Španělsku " řekne Sean a dá mi pusu do vlasů. ,, Hoď po mě ty bonbóny" řekne Julian Seanovi. Sean se pro ně natáhne a hodí je po něm.  Jenže spadnou Indianě na hlavu. ,, Blbečku!" krikne na něj Indi a já se jim musím smát. ,, Co kdyby jsme se dohodli a jeli o vikendu k vám na chatu." zeptá se mě Devin. ,, To není špatný nápad " řeknu. ,, Zeptám se Shawna" dodám a usměju se.  
,, Jste tak roztomilý " zasměje se Brandon, který k nám dojde i s Hailey.
Sean se postaví a napne se. My ostatní víme, že to nedopadne dobře takze se postavíme taky. ,, Nějaký problém?" zeptá se ho Sean. ,, Ani ne.   Jen koukám jak se vy ubožáci bavíte " zasměje se Brandon. ,, Nemáš lepší věci na práci? " zeptá se ho naštvaně Sean.  Hailey ho chytí za ruku a snaží se ho odvést pryč, ale Brandon se nedá. ,, Rozhodně lepší než ty. Sedět tu na trávě a hrát si na to jak ti strašně záleží na tý děvce" vypustí z pusy Brandon.  Jenže nad slovem jak mě Brandon oslovil se Sean nastval ještě víc a už ho bral za triko. ,, Ty zkurvenej hajzle! " křikne na něj Sean a jednu mu vlepí.  Začnou se prát a já se na to nemůžu dívat. Hailey chytí Brandona a Dylan ji pomůže. Zatímco já a Julian se snažíme od něj odtáhnout Seana.  Když se nám to konečně povede, držíme je pořád. Protože oba se snaží vykroutit a skočit po tom druhém.  ,, Jsi ubožák Cavaliere " nepřestane provokovat Brandon. ,, Já? Se podívej na sebe.  Máš tu svoji holku a místo aby ses zajímal o ní se staráš o nás. O co ti jde? Co ti na nás tak vadi?" zeptá se ho Sean. ,, Omlouvám se je opilý " řekne smutně Hailey. ,, Ty! Ty mi vadíš.! To jak se pořád líbate nebo objímáte. Ničí mě to. Chybíš mi Skylynn " řekne Brandon.  Právě se mi asi zastavilo srdce.  Hailey se tváří dost ublíženě.
Vidim jak začíná plakat.  Pustí Brandona, otočí se a odejde.
Vidim jak se v Seanovi vaří krev.
,, Vím, žes mě milovala. Vím, že nás od sebe Hailey rozdělila. Vím co z tebe udělala.  Chybíš mi. " řekne a zhkuboka se nadechne. ,, Jsi opilý" řeknu. ,, To Teda jsem. Ale myslím to vážně " řekne. ,, Ty hajzle" řekne Sean a snaží se dostat z našeho sevření. Naštěstí nám pomůže Jaden a chytí ho taky.  ,, Měl bys jít Brandone" řeknu.
On jen kývne a odejde.  Elle a Kaylyn se tváří překvapeně a nechápavě.  Nikdo tomu teď nerozumí a já už vůbec ne.  Kluci pustí Seana a ten pořád vyvádí. ,, Kurva. Když ne jeden blbeček tak přijde ještě větší " řekne naštvaně. ,, Seane" zašeptám. ,, Seane co... Skylynn. Co? " zeptá se mě.
,, Hele nevybíjej si na mě vztek. Já za tohle nemůžu" křiknu na něj. 
,, Proč teď? Proč tě oba nechali? Teď když tě mám já a jsme šťastný tak tě chtějí zpátky? Kde to jsme" řekne a rozhodí rukama. ,, Ale já nechci zpátky je.  Chápeš?  Chci tebe a miluju tebe.  Tak si to prosím nevybíjej na mě" řeknu.  ,, Promiň" řekne a obejme mě.  ,, Omlouvám se za skazekou náladu" omluví se Sean i ostatním.
,, Jestli chcete tak pokračujte. Myslím, že my se vydáme už k tobě " řeknu a chytnu ho za ruku. ,, Dobře" řekne Sean. ,, My už asi taky pujdeme. Uvidíme se zítra ve škole a zkus se zeptat na tu chatu " řekne Devin a ostatní souhlasí.

...

Dojdeme tedy k Seanovi, kde se pozdravíme s jeho rodinou a zaplujeme  do jeho pokoje.  Vytáhnu si z tašky kraťasy a tričko. Dojdu do koupelny, kde se převleknu. Jenže když si oblékám triko vtrhne mi tam Sean.  Přehodí si mě přes rameno a hodí mě na postel. Sedne si na mě obkročmo a začne mě lechtat. Začnu sebou kroutit a smát se a taky křičet.
V tom se otevřou dveře ve kterých stojí jeho mamka s ustaraným výrazem. Když si ale všimne, že je vše v pohodě začne se smát a kroutit hlavou. ,, A já myslela, že se něco stalo. Pojďte na večeři " řekne Maria a v tom se začneme oba smát.  María zase zakroutí hlavou a jde dolů. 
,, Nenechám tě nikomu" řekne Sean a pomůže mi vstát.  Dojdeme spolu do kuchyně ke stolu a společně se navecerime. Nečekaně tu dnes je i Brent s Alessiou. ,, Hej vy dva. Hezký sny a nic nekalého zitra je škola děcka " řekne Alessia, když odejde Maria už spát.  Oba se se Seanem zasmějeme.  Já uklidím nádobí, které dám do myčky a Alessia mi poděkuje. Potom už si jdeme se Seanem lehnout.

,, Jsi asi jediný kluk, který se o mě tak zajímá a stará se o mě" řeknu lo chvíli ticha. ,, Protože tě miluju Sky.  Promiň, že se někdy chovám jako idiot. Ale žárlím a to hrozně moc.
Nechci o tebe přijít" řekne. ,, Miluju tě" řeknu a vrhnu se mu na rty.
,, Ja tebe" řekne a obejme me.
,, Sakra. Zítra píšeme z  matiky a já to neumím " vzpomenu si. ,, Teď se to učit nejdeš. Mě se chce spát a chci abys tu byla u mě" řekne. ,, Pravda seru na to" řeknu a oba se zasmějeme.  Víc se k němu přitisknu a on mě políbí na čelo.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat