28

1K 39 3
                                    

Když jsem se ráno probudila ani jsem nevnímala, co se vlastně stalo. Vypla jsem svůj budík a došlo mi, že je škola.
Šla jsem si tedy dát rychlou sprchu. Vyfenovala jsem si vlasy a ostatní věci.

Když jsem byla hotová sešla jsem dolů. ,, Dobře ráno princezno " řekne Shawn. Říkal mi tak už od malička.
,, Dobré ráno" pozdravím ho.
,, Jess přebaluje malého " řekne.
,, V pohodě". ,, Hele Sky. Sean mi řekl co se stalo. A ať už to Kelianne myslela jakkoliv.. Víš, že tě milujeme. A že za námi můžeš vždy přijít. A jak už jsem říkal. Tvy rodiče jsou tu pořád s tebou. " řekne a obejme mě. ,, Já vím. Děkuju moc" řeknu. ,, Tak pojď odvezu tě do školy " usměje se na mě a bere klíče od auta.

...

,, Ahoj" pozdraví mě Indi s klukama a obejme mě. ,, Jak se cítíš? " zepta se mě Julian. ,, Nechci to řešit. Jen jsem to od ní nečekala. Kde je Sean?" zeptám se. ,, Ráno zjistil, že si vzal jen věci a nevzal si věci do školy takže běžel ještě domu " řekne Dylan.
,, To je blbec" zasmeju se. ,, Já to slyšel " ozve se vedle mě. Leknu se a otočím se. ,, To bylo pěkně hnusný a jsem rád, že máš dobrou náladu" řekne a dá mi pusu na čelo. ,, Ty víš, že to bylo z lásky " snažím se zachránit situaci.
,, Neumíš lhát" zasměje se Sean.
,, Můžete mi kurva říct co se včera stalo? " zeptá se Bryce hned co k nám dojde. ,, Kelianne za vámi nechce jít. Tayler ji přemlouvá aby se vám došli omluvit a ona jen brečí." dodá.
,, Litovat ji nebudeme. Může si za to sama. Sky ji řekla názor na ni a Tayler, protože spolu flirtovali před Jadenem. A ty sám víš jak se Tayler ke Kell choval a ona mu jen tak skočí kolem krku. Kell na ni vyjela, že ona a Sean nejsou o nic lepší a pak vytáhla to, že když ji Tayler ublíží má alespoň mámu za kterou může přijít a, že Sky nemá nikoho takového. " řekne naštvaně Indiana. ,, Shit" řekne Bryce.
,, Jsi v poho? " zeptá se mě. ,, Jo jsem. A co ona?" zeptám se. ,, Vážně? Ptáš se jak je na tom ona? " zeptá se mě Sean naštvaně. ,, Já jsem to taky přehnala. Sice je to pravda a nemusela jsem říkat úplně všechno. Ale ublížil mi s těmi rodiči. Neodpustím jo jen chci vědět jak je na tom " řeknu. ,, Je na tom špatně a může si za to sama.
Sky, vím že máš pravdu ve všem co jsi řekla. Kelianne sem nechce přijít a tak se du omluvit já. Sám za sebe. Chci jen říct, že mě mrzí co ti řekla. A taky to, že lituji toho jak jsem se choval. Byl jsem zmatený. Věděl jsem, že mě má ráda, ale já nevěděl jestli mám rád ji.
Tak jsem se jí od sebe snažil odehnat. Ale když si začala s Jadenem a já viděl jak je šťastná. Zlomilo se to ve mě. Vím, že je to sobecky. Takže se chci omluvit i tobě Jadene. Asi to není dostačující omluva, ale nevím jak jinak se omluvit. A jestli jde o Kell tak ji opravdu miluju. " řekne Tayler a já nevím co na to říct. ,, Hele dělejte si co chcete. Cením si omluvy, ale už mi je to jedno. Ale jestli je Kelianne alespoň opravdová kamarádka. Přijde a omluví se Sky" řekne Jaden. ,, S tím souhlasím " řekne Tayler.
,, Taylere. Víš, že tě mám ráda a taky jsem to přehnala. Ale to co mi řekla Kell mě vážně bolí. Takže končím. Konci Magcon. Nechci v tom s vámi pokračovat" řeknu. ,, Tohle nedělej Skylynn " řekne Tayler. ,, Už tok udělala a já taky." přidá se Indiana.
,, Zvoní. Jdeme na hodinu " řeknu.

...

Po škole jsem si v klidu došla domu odložit si věci a šla na sraz na kterém jsme se s ostatníma domluvili.

,, Zase pozdě Sky" zasměje se Indiana.
,, Sorry " řeknu a objemu Seana.
,, Neviděli jste se možná jen tak hodinu" připomene nám Dylan.
,, A to s tím souvisí jak? " zeptám se ho.  ,, Dylane?" ozve se blondýna za nim. ,, Jeho bývalá " pošeptá mi Sean do ucha. ,, Jméno?" zeptám se ho.
,,  Nicol " řekne Shawn. ,, Ahoj Nicol, já jsem Sky. Nechceš jít s námi na zmrzlinu?" zeptám se jí. Ona nejdřív neví a Dylan na mě hází úsměvy.
,, Ale tak proč ne " řekne nakonec a usměje se. Dylan mi naznačí, že děkuje.  ,, Jsi skvělá.  Snaží se o ní zase od doby co se rozešli " řekne Sean.
,, Jo všimla jsem si jak na ni Dylan kouká." řeknu.

,, Tak jakou?" zeptá se mě Sean.
,, Čokoládovou, jahodovou a vanilkovou" usměju se na něj.
,, Chceš do ní jahody? " zeptá se mě.
,, Joo, jahody, banány a kousek čokolády" řeknu a on se mi začne smát.  Jsme totiž v té zmrzlinarne, kde si do kelímku můžeme dát co chceme.
,, Hoď mi tam tuhle polevu prosím " řekne Sean a hodí po mě čokoládovou polevu. Prdnu to do jeho kelímku a vrátím ji zpátky.

Když jsme konečně vyšli ze zmrzlinarny, posadili jsme se venku na židle a začali si povídat.
Dylan si povídal s Nicol, Indiana s Julianem a Devin s Jadenem. Bryce s námi nebyl, protože ten vždy stal za Taylerem. ,, Těšíš se zítra na tancování? " zeptá se mě Sean.
,, Popravdě.. Hrozně moc . Chybí mi to a navíc, když tancujeme spolu je to ještě lepší" řeknu a on se ke mě nahne.
Čekám v to, že mě políbí, ale ten hajzl mi ukradl jahodu. Bouchnu ho do ruky a on dostane výbuch smíchu.
,, Kdyby ses viděla" propadá dech.
,, Jestli tohle ještě uděláš tak se s tebou rozejdu " řeknu a on se přestane smát. Aby zjistil, jestli jsem to myslela vážně.  Teď jsem vybuchla smíchy já.
,, Kdyby ses teď viděl" řeknu.
,, Potvoro " zasměje se a tentokrát mě vážně políbí. 

Po zmrzce a dlouhém sezení na zadku jsme se rozhodli se jít projít po městě.
Chodili jsme tam jak dementi asi 2 hodiny.  Sean mě držel za ruku a já se cítila opravdu dobře.   Vedle nás šel Julian a Indiana. Za nama kluci a před nama Dylan a Nicol.  Najednou se zastavili. Dylan ji chytl za ruku a natočil si ji na sebe.  Potom ji políbil.
První je překvapená, ale potom mu polibek vrátí. ,, Aawwww" vypustím z pusy. Oba se na mě otoci. ,, Děkuju Sky " řekne Dylan a já je jdu oba obejmout. Na to nás přijde obejmout Sean. Na to Julian a Indiana a hned na ně kluci. ,, Hromadné objetí" zařve Jaden.  ,, Milujuu vaaas" zakřičí Devin.


New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat