Sobotní ráno jsme byli všichni docela unavení, protože jsme šli spát pozdě. Ale přesto jsme si dali skvělou snídani. ,, Zásadní otázka... Co bude sakra k obědu?" zeptá se Dylan.
,, Můžeš uvařit" řeknu a on se na mě podívá se zvednutým obočím. ,, Já bych si dal něco od Indiany" řekne Julian. ,, Zapomeň já nevařím" řekne hned. ,, Tak se domluvte co chcete. Já to udělám " řeknu a prokroutim oči.
,, Já bych si dal zapečený těstoviny" řekne Julian. ,, Fajn nějaký protesty? " zeptám se. ,, Ne dal bych si je taky" rekne Tayler. ,, Ok. " souhlasím.
,, Chceš pomoc?" zeptá se Indi.
,, Nechce, protože ji pomůžu já " řekne Sean a ja se na něj usměju.
,, Víte o tom, že vy dva spolu trávíte neuvěřitelně moc času? Se divím, že si nelezete na nervy" řekne Kell.
,, Problém Kelianne? Tomu se říká láska " podotkne Sean. ,, To bylo hluboký Seane" zasměje se Devin.
,, Ja vim " rekne a mrkne na něj.
,, Fajn co takhle natáhnout síť a zahrat si prehazku?" zeptá se Bryce.
,, To je skvělej nápad " řeknu. ,, Fajn" usměje se Elle a obejme Bryce....
Po skvělé prehazce jsme tedy se Seanem šli vařit a ostatní dělali blbosti na zahradě. Hrozně mě bavilo vařit se Seanem. Když jsme to konečně měli tak jsme to strčili jen do trouby a mohli čekat. Sean stal ke mě zady a ja nevedela co tam dělá.
,, Seane? " zeptám se a dotknu se jeho ramena. On se otočí a v ruce drží otevřenou mouku. Podívám se na nej nechápavě. Jenže si nevšimnu, že v druhé ruce ma hrsticku mouky, kterou mi hodí a rozmazne hned po obličeji. ,, Blbečku" kriknu na něj a seberu mu mouku. Honím ho po celé kuchyni, než ho chytím a oplatím mu to. Oba se začneme smát. Sean si mě zvedne a já mu omotam nohy kolem pasu. Dojde semnou k lince na kterou me následně posadí. Já nechám svoje ruce kolem jeho krku a čelo si opřu o to jeho. Sean mě drží za boky a usmívá se. ,, Už vím jak Jess zjistila, že je pro ni Shawn ten pravý " zašeptám.
Potom ucítím na své tváři jeho ruku. Pohladí mě a za krk si mě přitáhne blíž. Ani se nenaděju a spojuje naše rty. Spolupracuju a náš polibek prohloubím. ,, Ehm" odkašle si někdo u dveří. Odtáhnu se od Seana a podivam se kdo nás ruší. ,, Sorka lidi nechci rušit jen, že dorazil Zach" řekne Kelianne vedle které stojí dost vysoký pohledný kluk. ,, Ahoj" pozdravím ho. ,, Ahoj Zach " řekne.
,, Sky" řeknu taky své jméno. Sean ho sjede pohledem. ,, Sean" řekne nakonec. ,, Lidi chápu, že máte teď slabou chvilku, ale pálí se vám to" rekne Kell a ukáže na troubu. ,, Do hajzlu" zakleju a rychle těstoviny vytahuju. ,, Je to dobrý. Jen trošku křupavější" zasměju se. ,, Mame tedy dojít pro ostatní." zeptá se Kell.
,, Jo prosím " řeknu. Kell tedy odejde a Zach tu s námi zůstane. Sean začne připravovat stůl a Zach mu pomůže.
,, Díky kluci" řeknu. Za malou chvíli dorazí i ostatní a můžeme si dát oběd.,, Máte to dobrý vy dva" řekne Julian.
,, Ještě aby ne. Bylo to z lásky " zasměje se Sean. ,, Co kdybychom večer na zahradě udělali oheň? Opekli si buřty a kluci nám něco zazpívali" zeptá se Elle. ,, Souhlasím " řeknu a usměju se na ni. ,, A co budeme dělat po obědě?" zeptá se Devin. ,, Bazen? " zeptá se Tayler. ,, Joo" souhlasi s nim hned Dylan. ,, Bože vy furt jenom bazénujete" řekne Indiana. ,, Vždyť je teplo lásko " rekne Julian....
Po obědě Julian a Indiana umyjí nádobí. Potom se šli všichni prevleknout do plavek. Sean na sebe natáhl nějaký oranžový a ja si vzala čistě bílý. ,, Zavážeš mi je prosím?" zeptám se ho. Sean se ušklíbne a zavaže mi šňůrky od podprsenky.
Vezmu si na sebe ještě teplákový kraťasy a muzeme jít dolu. Do vody hned nejdeme a lehneme si spolu na lehátko. Nebo tedy spíš já si lehnu na lehátko a Sean se rozolácne na mě. Takže ho drbu ve vlasech. Opět.
Holky pustí do repráku písničky. Hraje tam Ed Sheeran, Shawn a spojstu dalších. Pak ale pustí další písničku. Sean rychle vstane.
,, Zlato tohle jsme cvičili na tréninku. Zkusíme to? " zeptá se. ,, Včera jsem se cítila silná. Snad jeste silnější než pred tou nehodou. Takže ano jdeme na to" řeknu a vstaneme.Indiana
,, Co to sakra jdou dělat? " zeptám se Juliana, když si všimnu Sky. V tom se tím samým směrem otočí úplně všichni. ,, Jdou tancovat" zašeptá Dylan. ,, Vždyť nemohla chodit ne? Je dobry napad začít zase tancovat? " řekne starostlivě Elle. ,, Bojím se" řeknu. Dost dlouho na ně koukáme.
,, Pane bože jsou skvělý" řekne Zach ten nový kluk Kell. ,, A ta chemie mezi nima" řekne Kaylyn. Nevím proč, ale začnu brečet. Protože sledovat svoji nejlepší kamarádku jak se vrací k něčemu co miluje.. Je to neuvěřitelný. A panebože.. Pred měsícem nemohla ani chodit a ted tu tanci..
( predstavte si ze jsou to oni a ze jsou na zahradě 😂😂)
Sky
Když jsme dotancovali citila jsem se opravdu úžasně. Nohy mě neboleli a opravdu mi přišlo, jakoby se to nikdy nestalo. Cítím se silnější. Objemu Seana a zároveň i políbím. V tom si všimnu jak k nám běží Indiana a hned me obejme. ,, Ty tancujes" rekne nadsene a obejme me znovu.
...
K večeru to bylo už pohodovější. Udělali jsme ten ohen a kluci zpívali. Být u Seana když zpívá je to nejlepší na světě.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...