Od toho incidentu v kavárně se toho moc nedělo. Krom toho, že jsem musela strávit čas s Madison kvůli sestavě. Dnes je sobota a Shawn odjíždí na koncert i s Jess. Já zůstávám doma s malým Chrisem.
,, Dávej na něj prosím pozor. A taky na sebe " řekne Jessica. ,, Neboj hned zítra se uvidíme" řeknu. Oba je objemu. Oni si vezmou věci a už odjíždějí.Malý Chris spinká takže jsem se rozhodla číst si. Jenže v tom se domem rozezněl zvonek. Neochotně jsem vstala a šla otevřít.
,, Co tady děláš? " zeptám se ho.
,, No jelikož byl projekt na španělštinu přesunut na pondělí tak to musíme udělat. Zítra jdeme na ten koncert" řekne Sean. ,, Jak víš kde bydlím? " zeptám se ho. ,, Máme stejný kamarády." připomněl mi.
,, Tak pojď dál " řeknu. Vejdeme do obýváku. ,, Chceš něco k pití nebo tak.?" zeptám se ho. ,, Co máte? " zeptá se. ,, Vodu, Colu, džus, čaj, víno, ale to ti nedám" řeknu. ,, Colu prosím " řekne se smíchem. Dojdu pro ně a sednu si k němu. Otevřu svůj notebook a začneme pracovat na projektu. Už to skoro máme. Chybí jen konec. Ale v tom uslyším pláč.
,, To máš snad s Mikeym i dítě?" zeptá se Sean. ,, To je synovec ty debile " řeknu a běžím nahoru. Vezmu ho do rukou. Popadju jeho modrou deku a jdu s ním dolů. Ale nejdu do obýváku. Namířím to do kuchyně. Sean si mě všimne a jde za mnou. Deku jsem položila na židli a s Chrisem na ruce mu šla udělat jídlo. ,, Páni,, řekne Sean. ,, To je vážně tvun synovec? " zeptá se mě. ,, Jo" řeknu. ,, a to ti ho tu nechali na starost? " výprava se.
,, Ano. A ne nevadí mi to. Umím se o něj postarat" řeknu. ,, Držel si někdy dítě? " zeptám se ho. ,, Ne?" řekne.
,, Fajn tak se to naučíš. Potřebuju mu udělat jídlo. " řeknu. Dám mu Chrise do náruče. Tady takhle a tuhle ruku mu dej pod hlavičku" řeknu. On tak udělá a já se usměju. ,, Fajn " řeknu .
Sean má v ruce Chrise a já mu tak v klidu můžu udělat tu jeho kašičku.,, Hotovo." řeknu. Položím misku s jídlem na stůl. Převezmu si od Seana Chrise. Posadím se ke stolu. ,, Promiň, ale musím ho nakrmit " řeknu mu.
,, V pohodě. Já nikam nepospicham. Můžu ti s ním pomoc " řekne v klidu.
Jen se na něj usměju a začnu Chrise krmit. Ten u toho dělá ksichtíky. Sean na něj dělá směšný obličeje a Chris z toho má radost. Boucha pěstičkama o stůl a hrozně se směje. Na to se rozesmějem my, když mu tak z pusy v teče kaše. ,, Kolik mu vlastně je? " zeptá se Sean. ,, Rok" řeknu. ,, A umí mluvit? " zeptá se. ,, Ne to ještě ne. Jen něco málo žvatlá. Ale umí skvělé říkat táta. A co se chození týče. Tak občas tu leze po čtyřech" řeknu. ,, Je dokonalej " řekne Sean. ,, Jo je to Mendes ještě aby nebyl" řeknu se smíchem. Sean nad tím prokroutí oči. V tom se někdo objeví v kuchyni.
,, Hayesi? " zeptám se. ,, Ee. Koukám, že zatím žijete" řekne Hayes a za ním se vynoří Aaliyah. ,, Co tu děláte? " zeptám se jich. ,, Víme, že jsi tu sama s Chrisem a jak tě znám dokážeš podpálit kuchyň. Tak jsem si řekl, že vás zajedeme zkontrolovat. Ale jde ti to dobře a máš společnost" řekne Hayes a směje se. ,, Sean " řekne a podají si ruce. ,, Hayes" řekne bratr.
,, Pojď k tetě " řekne Aaliyah a bere mi Chrise. ,, Nemusíš mě hlídat Hayesi. A jak ses vůbec dostal dovnitř?" zeptám se ho. ,, Jsem vás bratr Sky. Vím, že schováváte náhradní klíč v kytce " řekne. Koukám na něj s otevřenou pusou. ,, Měli by jste toho nechat, nebo vás někdo vykrade " dodá.
,, Ale to je jedno. Máš kluka a já o tom nevím?" zeptá se mě. ,, Cože? " zeptám se ho. Pak mi to dojde. On je tu vlastně Sean. ,, Mý spolu nechodíme " řeknu.
,, Jasný. Znám tě sestřičko" řekne.
,, Opravdu spolu nechodíme. Děláme jen projekt do školy a navíc Sky chodí s někým jiným " řekne Sean.
,, Cože?" zeptá se Hayes. ,, Kdo je to? " zeptá se mě. ,, Nikdo" řeknu. Hayes mě zvedne a odnese mě na sedačku. Začne mě tam lechtat.
,, Kdo to je? " zeptá se znovu.
,, Nikdo" řeknu. Sean se nám směje.
,, Jste jak malý. Oba! " křikne na nás Aaliyah. Hayes přestane. A já si tak v klidu stoupnu. ,, Kluku ty mi to řekneš. S kým chodí?" zeptá se ho.
,, Řekneš mu to Cavaliere a zabiju tě " řeknu mu. ,, Mikey Barone" řekne Sean jeho jméno. ,, Jsi mrtev " řeknu.
,, Mikey. Jako ten Mikey? Jakože nevlastní syn Taylora?" zeptá se mě Hayes. ,, No tak Hayesi. Přestaň " řeknu. ,, Víš jak si že mě dělali srandu Nash s Jess, když jsem byl v tvém věku? Ja neměl z koho si dělat srandu, protože když jsem to zkusil na ty dva vždy to obrátili proti mě. Tak si to teď užívám na tobě" řekne. ,, Skvělý " řeknu. ,, OK prozatím tě nechám. Já si to užij až se vrátí Jess se Shawnem. " řekne. ,, Nerekneš jim to" řeknu.
,, To už není na tobě " řekne Hayes.
,, Ty!" ukážu na Seana. ,, Budeš za to nést následky" řeknu. ,, Kde je Alliyah? " zeptám se. ,, Jsem tady. Prebalivala jsem malého" řekla.
,, Aha " řeknu. ,, No nic. Hayesi musíme jít" řekne Alliyah. ,, Kam jdete? " zeptám se. ,, Popravdě jsme pozvaný na narozeniny jednoho kamaráda, ale musel jsem vás zkontrilovat" řekl Hayes. ,, Aha" řeknu. ,, Doufám, že to s Chrisem už dáš. Kdyby něco staví zavolat a jsme tu " řekne Hayes. ,, Dobře. Děkuju" řeknu a Hayes mě obejme. Poté si převezmu zase Chrise a oni odjedou.
,, Máš skvělou rodinu " řekne Sean.
,, Nepřijde mi" řeknu a nad tím se oba zasmějeme. ,, Hele já to když tak dokončím. Musím být s Chrisem. Takže můžeš jít klidně domu " řeknu.
,, Mohl bych tu zůstat s tebou, abys na to nebyla sama" řekne. Usměju se a v tom mu někdo volá. Vynda mobil a vidm, že je to Madison. ,, Takže už jste spolu? " zeptám se ho. Neodpoví. Jen to zvedne. ,, Ano zlato?" řekne do telefonu. Takže ano. Chodí spolu. Nevím proč ale vadí mi to. Do toho se ozve zvonek. Jdu i s Chrisem otevřít.
,, Co ty tu? " zeptám se. ,, Šel jsem kolem tak jsem si řekl že bych přišel. " řekl. Pak uslyšel Seanův hlas. ,, Ty tu někoho máš? " zeptá se. ,, Delala jsem se Seanem projekt na španělštinu" řeknu. ,, Aha" řekne. ,, Sky?" ozve se hlas za mnou. ,, OH ahoj" řekne Sean když uvidí Mikeyho. ,, Čau " řekne Mikey. ,, Tak já už půjdu ahoj" řekne Sean a opustí nás dům. ,, Půjdeš do vnitr nebo tu budeš stát? " zeptám se ho. Jde dovnitř a Posadíme se v obýváku. ,, Hele musím s tebou mluvit. Jen Chris je zase unavený tak ho dám spát" řeknu. On kyvne.
Dojdu do ložnice Jess a chvíli tam Chrise uspávám. Hned co usne ho položím do jeho postýlky a přikryju ho dekou. ,, Páni. Já bych to asi nezvládl " řekne Mikey ve dveřích.
,, Pojď ke mě do pokoje" řeknu mu.
,, Takže o čem jsi chtěla mluvit zlato? " zeptá se. ,, Sean tady není nemusíš předstírat." řeknu. ,, Co když ne předstírám? " zeptá se mě. ,, Cože?" zeptám se. ,, Nevím proč nebo jak Sky.
Ale to v ty kavárně. Změnilo mi to pohled na tebe. Mám tě rád. Jako doopravdy rád. " řekne. ,, J já nevím co na to říct " dostanu ze sebe.
,, Tobě se líbí Cavaliere. Já vim" řekne.
,, To je stejně jedno. Chodí s Madison " řeknu. ,, Aha" řekne Mikey. V tom mě pohladí po tváři. ,, Mikey" řeknu.
,, Dej mi šanci. Prosím. Dej mi šanci na opravdový vztah. Bez předstírání. " řekne. ,, Já nevím" řeknu. Mikey si povzdychne. A já si vzpomenu na to, kdy Sean řekl Madison zlato.
,, Tak fajn. Dávám ti šanci na opravdový vtah " řeknu. ,, Vážně?" podívá se na mě Mikey překvapeně.
,, Jo" řeknu. ,, Ale Mikey. Musíš mi dát čas. Asi k tobě necítím úplně to co ty ke mě, ale mám tě šíleně ráda. Potřebuju jen abys na mě netlačil" řeknu. ,, Slibuju " řekne a v tom už spojuje naše rty.Nakonec mi Mikey pomůže dokončit projekt na tu španělštinu. ,, Už musím domu" řekne. ,, Dobře " řeknu.
,, Uvidíme se zítra na koncertě" řekne.Dala jsem si sprchu a lehla si k Jess a Shawnovi do postele abych byla blízko Chrise.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...