O rok později...
Dnes je Sophii a Jacobovi rok. Chrisovi byly nedávno dva. Hodně se toho stalo. Třeba Nash a Taylor se vzali a aby toho nebylo málo.. Hayes a Aaliyah jsou zásnubeni. Já a Sean jsme pořád spolu. Za chvíli má dorazit na rodinnou oslavu. Oslavíme narozeniny těch prcků. A taky už nejsem Grier, ale Skylynn Mendes Grier.
...
Sedím v kuchyni s Camilou a Aaliyah. Je tu i Hayes, Austin a Madison, ale povídám si konkrétně s Cami a Aaliyah. ,, Jsem tak strašně ráda, že si zase začala tancovat Sky" řekne Cami.
,, Já taky. Chybělo mi to. " přiznám.
,, Stejně ten čas tak letí. Sophia rok, Chris dva a tobě už je 18" řekne Aaliyah. ,, Čaauu" pozdraví přicházející Sean. Ostatní ho taky pozdraví. Zvednu se ze židle a objemu ho. Jenže se mi ho nechce pustit, protože jsme se týden neviděli.
,, Skylynn " zasměje se Sean. Ale já se ho chytnu pevněji a nehodlám ho pustit. ,, Co je klíště?" zeptá se Shawn, když vejde do kuchyně taky.
,, Ha ha ha" řeknu, ale Seana stejně nepustím. Ale Sean mě chytí za tváře a trochu mě dotáhne, aby mě mohl políbit. Když to udělá vrátí mě zpět do objetí. ,, Musím ti něco říct " řekne Sean. ,, Fajn pojd ke mě" řeknu.
,, Hej vy dva. Za chvíli bude dortík " řekne Shawn. ,, Jojo" řeknu.
,, Nech je vždyť se dlouho neviděli " řekne Aaliyah, který věnuji úsměv a pak už táhnu Seana ke mě do pokoje.,, Tak povídej" pobídnu ho. ,, Ehm přihlásil jsem nás do jedný soutěže. Prihlasky byli už jen do včerejška a chtěli poslat video, kde tancujeme" řekne. ,, Cože?! " zeptám se ho.
,, World of Dance" řekne a svraští obočí. Koukám na něj s otevřenou pusou. ,, Prosím? " zeptám se. ,, Notak je to super soutěž" řekne Sean a chytne mě za ruce. ,, Ale bude vysílaná v televizi a aby to nebylo málo bude to všude po YouTube. " řeknu. ,, Přesně tak. Větší šance se zviditelnit. Jsi neuvěřitelná tanečnice. Pojď to alespoň zkusit" začne naléhat.
,, Ja myslím, že je to skvělá šance " řekne Jess opřená o dveře. ,, Fajn zkusíme to, ale když to nepůjde tak končíme" řeknu. ,, Jasně " řekne Sean a obejme mě....
Později jsme si tedy dali dortík a povídali so s ostatními. Prckové si hráli s autíčkama. ,, Takže World of Dance." řekne Cameron. ,, Myslím, že je to úžasný. A to že vás tam vzali znamená že na to máte. Alespoň to zkusit" řekne Camila. ,, Jo má pravdu" souhlasí s ní Shawn. ,, Fajn " souhlasím s nimi. ,, Nějak jsem věděl, že do toho půjdeme. Takže první vystoupení je příští sobotu" řekne Sean. ,, Cože? " zeptám se. ,, A zitra máme trénink s Mattem" řekne a usměje se. ,, Nemáš v sobotu koncert? " zeptám se ho. ,, Ne až v neděli a je to jen menší vystoupení" řekne Sean.
,, Bereš si toho poslední dobou docela dost. ". ,, Ale zvládám to" řekne....
Další den...
Ráno jsem líně vstala. Musíme dnes totiž s Mattem vymyslet nějakou sestavu. Mame na to všechno jen tyden a to nemluvim o škole.
Když uslyším troubení vyjdu z domu. Přijela pro mě Alessia a kluci. Jelikož se Alessia a Brent rozhodli jít s námi, aby se nenudili. ,, Čaute" pozdravím je a políbím Seana. ,, Tak jedem " řekne Alessia.
,, Tohle ale není cesta do studia" řeknu. ,, Ale je. Jen do toho našeho.. Zapomnělas? Matt dorazí" řekne.
,, Nezapomněla" usměju se na něj a přitulím se k němu.,, Ahoj Matte" pozdravíme ho.
,, Nazdárek. Tolik jste mo chyběli" řekne upřímně. ,, Takže World of Dance jo? " zeptá se. ,, Jasně jdeme jim nakopat zadky" řekne Sean.
,, Tak jdeme na to" řekne Matt.
,, Děkujeme Matte" řeknu. ,, Nemáte za co. Klidně si to ještě pozměňte" řekne Matt a oba nás obejme.
,, Tak se mějte a držím palce. Dejte mi vědět " řekne Matt a sbírá svoje věci.
,, Jasně. Tak zatím" řekne Sean a Matt opustí studio. ,, Tohle je fakt dobrý " řekne Alessia. ,, Děkujeme" usměju se na ni. ,, Objednal jsem pizzu" oznámí nám Brent. ,, Supeeer" ozve se Sean.
,, Můžu mit otázku? " zeptám se Seana. ,, Jasně" odpoví. ,, Který video si posílal do soutěže? " zeptám se.
,, Pamatuješ, když jsme zase začali hodně cvičit? Řekla si, že chceš tancovat a tak jsme tancovali až z toho vznikla sestava. Natočil jsem to přece jako první pořádnou sestavu od nehody. " řekne Sean. ,, Vážně? Ukážeš mi ho? " zeptám se.
,, Jasně pojď ke me" řekne. Posadím se tedy vedle něj na zem a položím si na něj hlavu. Sean vytahne svůj mobil a pustí mo to video.
,, Miluju tě " řeknu. ,, Oww tak pojďte pojedeme k nám. Tenhle magor ji objednal domu" řekne Alessia.
,, Hele nedošlo mi to" bránil se Brent.
,, Nemám u vás věci a je pozdě. Musím domu " řeknu. ,, Dám ti něco svého. Nebo ti něco půjčí Alessia. Jen pojď prosím k nám" řekne Sean.
,, Fajn napíšu Shawnovi " řeknu.Me- Můžu spát u Seana?
Shawn- Vždyť je zítra škola
Me- A když si přijedu pro věci?
Shawn - fajn
Me- děkuju
,, I tak musim domu. Nedošlo mi, že je zítra škola. Musim si alespoň pro věci" řeknu. ,, Tak pro ně sjedeme" řekne Brent. ,, Fajn. Děkuju " řeknu.
...
Sjeli jsme pro moje věci a jeli k nim. Dali jsme si pizzu a film a pak šel každý do svého pokoje. ,, Chceš se jít osprchovat?" zeptá se Sean, který právě z koupelny vylezl. ,, Jasně, že jo"řeknu. ,, Fajn" řekne a hodí lo mě ručník. Má na sobě jen tepláky a tak se nad tím musím usmát. Místo toho abych šla k sobě do tasky pro něco na spaní jsem otevřela jeho skříň a vzala si jeho šedé triko. Měl šedý tepláky tak jsem chtěla ladit. ,, Sky" zasmeje se Sean. ,, No co" řeknu. ,, Nic. Pospěš si" řekne a dá mi pramen vlasů za ucho. Otočím se a jdu se vysprchovat.
Na sobě mám jen černé kalhotky a jeho šedé triko. Půjčila jsem si fén a vyfoukala si vlasy. Když vyjdu z koupelny vidím Seana rozpláclého na posteli jak pomalu a jistě usíná. Takže se rozeběhnu a skočím přímo vedle něj. ,, Konečně už jsem si myslel, že ses utopila" zamumlá ospale. ,, Ha ha ha". Lehnu si k němu a přikryju nás dekou. Sean si omotá svoji ruku kolem mého pasu a přitáhne si mě blíž. Obejme mě a já se musím usmát.
,, Dobrou noc" pošeptám. ,, Dobrou lásko " řekne a ještě si semnou proplete ruku.
ČTEŠ
New Magcon
Фанфик[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...