43

946 33 0
                                    

Celý víkend jsme natáčeli videoklip klukům na jejich písničku. Ja z toho skoro nic neměla, protože jsem tam strávila na vozíčku a koukala jak je tam Sean s jinou holkou. V klipu hrála i Indiana a nakonec si zahrála holku Devina. Což se nelíbilo Julianovi. Vždy když měli přestávku tak něco čmáral na papír. Takže tak nějak vypadal muj víkend. Nemluvně o tom, že opět sedím ve škole a snažím se počítat rovnice. ,, Sky. Haloo. Země volá Skylynn " uslyším najednou a cuknu sebou. ,, Cože?" zeptám se a vsimnu si, že předemnou stojí Sean a všichni ze třídy vycházejí. ,, Je konec zlato. Jsi úplně mimo " řekne Sean.
,, Co mam ted za hodinu?" zeptam se ho. On se začne smát. ,, Co je? " zeptam se ho už naštvaně.
,, Tohle byla tvá poslední hodina. A vzhledem k okolnostem moje taky. Takže co budeme dělat?" zepta se.
,, Nevím " řeknu suše. ,, Ok tak ja asi půjdu na rande s Amber" řekne Sean.
,, Cože? " zeptam se ho a vykulim oči.
Sean se zasměje. ,, Ja věděl, že tě to vrátí do reality" zasměje se. ,, Debile " řeknu. ,, Au" odpoví a chytne se za srdce. ,, Teď ale vážně kdo je Amber? " zeptam se. ,, Ta holka. Natáčela semnou. Cely víkend Sky. Bavila ses s ni asi 5 minut" připomene mi.
,, Promiň " řeknu. Sean zastaví vozík uprostřed chodby, kde už skoro nikdo není. Klekne si před vozík a chytne mě za ruce. ,, Co se děje?" zepta se mě starostlivě. ,, Nic-". ,, Sky.. Co se děje?" skočí mi do řeči a zeptá se mě znovu.
,, Chci se postavit. Chci se postavit a držet tě za ruku. Chci tu pobíhat po chodbách a chci tancovat. Chybí mi tanec, každéj můj volnej pohyb" řeknu a ucítím slzy na své tváři.
,, Zítra s tebou půjdu k tomu doktorovi. A hned po něm se můžeme zajít podívat na Matta co ty na to? " zeptá se mě a setře mi slzy. Jen Kyvnu ma souhlas. Sean mě obejme a ja ho pevně držím. V tom kolem projde Hailey a Brandon. V jiných případech by na mě házela špínu a říkala, jak špatná tanečnice jsem, ale tentokrát držela hubu a prostě jen prošla s pohledem na mě a Seana. ,, Půjdeme k nám a zahrajeme nějaký hry. Souhlasíš? " zepta se Sean. ,, Rozhodně" souhlasím s ním.

...

,, Děti nemáte hlad? " zeptá se nás jeho mamka. ,, Ne díky mami. Máme tu všechno" řekne Sean a podívá se kolem nás na samé sladkosti. Nad tím se musím zasmát. ,, Po tomhle budeme mít co dělat to shodit. " zasměju se. ,, Sky dostal jsem nápad a je jen na tobě jestli budeš souhlasit" oznámí mi Sean. ,, A jaky plan? " zeptám se. ,, Chtěli jsme s Julianem a Indianou vyrazit k nápisu Hollywood. Nemusíš se bát. Budu tě táhnou i nést. Jen chci abys šla semnou" řekne.
,, Seane. Nechci abys me táhnul. Me nebude vadit, ze půjdete beze mě.
Já si přečtu treba nějakou knížku " řeknu. ,, Sky. O tohle nejde. Ja chci abys šla semnou" řekne. ,, Slib mi to " dodá. ,, Fajn" řeknu a vysloužím si pusu na tvář. Sean vstane z postele a začne z ní uklízet všechno jídlo. Já si zatím dala další kolo hry, které jsme hráli. Ale u prostřed mi Sean vypne televizi. ,, Hej. Uz jsem byla skoro na konci " postěžuju si. On se jen škodolibě zasměje a vezme mi z ruky joystick. Položí ho na stolek a lehne si ke mě. Hlavu si položí na moji hruď a celou mě obejme. Jen se pousměju a začnu ho drbat ve vlasech. Vím že to má rad.

,, Nechci obtěžovat vaší krásnou chvilku, ale potrebuju pomoc " ozve se ve dveřích najednou Julian.
,, Neee" zakňučí Sean. ,, Sorry brácho. Ale Indiana bude mit narozky a ja to potřebuju dokončit " řekne Julian.
,, Indiana má narozky až za dva měsíce" oznámím mu. ,, Ja vim, ale prosté potřebuju dokončit text. Abych měl zbytek času na vytváření melodie " řekne chytře Julian. Sean se tedy normálně posadil a pomohl mu s tou písničkou. ,, To je krásnej dárek" řeknu z ničeho nic. ,, Ja vim " zasměje se Julian. ,, Ty tohle nečekej. Složím ti písničku, ale ne k narozeninám. To uz by nebylo originální a bude to ohrany" upozorní me Sean.
,, Tak mi kup třeba vlastní taneční studio " řeknu ze srandy. A když si všimnu jeho obličeje tak se musím rozesmát.

...

Když s Julianem dokončíme tu písničku, Sean si na mě zase uvelebí a dá najevo abych ho škrábala ve vlasech. ,, Tak tohle je jinej servis" zasměje se Julian. ,, Moc se neozyvej. Vis jak je tohle úžasný? " zeptá se Sean. ,, Nevím. Protože tvá kamarádka má až moc dlouhý nehty" řekne Julian. ,, To máš blbý. Ale já si tohle užívám. Takže doufám, že máš cestu hodně dalekou a vezmeš tam i ty ostatní blbce " řekne Sean se smíchem. No smích ho přejde, když někdo zaklepe na dveře a pak se v pokoji objeví Dylan, Devin a Jaden.
,, No to mě poser" povzdechne si Sean.
Julian dostane záchvat smíchu.
,, My o smečce a smečka za dveřma" dodá Julian. ,, Pustila nás tvoje máma. " rekne Jaden. ,, Co tu děláte?" zepta se jich Sean. ,, No hledali jsme tebe a Juliana. Tak jsme zapli snap a najeli si tam na tu mapku. No a ta ukazovala, ze jste vy 3 u tebe doma. Takže jsme sem rovnou zamířili " upřesní Dylan.
,, Vypínám polohu na snapu " řekne Sean. ,, Hele jsme tu kvůli tomu, abychom společně koukli na náš nový videoklip, který je venku " upřesní Devin. ,, Už je venku?" zeptam se.
,, To bylo rychlý " řekne Julian. Sean uz zapíná na televizi YouTube a jejich kanál. Najde tu písničku a pustí ji.

,, Omg tohle je hrozně dobrý. A ty jsi tam hrozně cute" řeknu a všichni se na mě divně podívají. Jen Sean si na mě zpátky lehne a políbí mě. Poté si uloží hlavu na moji hruď a ja ho začnu znovu drbat ve vlasech.
,, Fajn. My vás už necháme. Btw Amber se na tebe ptala " řekne Dylan.
,, Táhni!" zakřičím na něj a hodím po něm polštář. Tím všechny rozesmeju.
Seana plácnu po zádech aby se nesmal. ,, Tak čau " rozloučí se a odejdou. Sean se natáhne pro deku a přikryje nás. Pořád mi leží na hrudi a ja ho drbu ve vlasech. Ale po chvíli o sobě nevím, a myslím, že Sean taky ne.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat