Škola utekla jako voda a je tu sobota. Dneska mají kluci poslední společný koncert, protože Jaden odchází a stěhuje se do Německa. Po koncertě má být tedy přespávačka u Juliana jako rozlučka.
Já si právě snažím něco udělat s vlasy, ale vůbec mi to nejde. Nakonec je nechám prostě rozpuštěné. Rychle na sebe hodím kraťasy s trikem. Obuju se a můžeme vyrazit.Vezmu si menší batůžek sebou na koncert a rovnou i tašku s věcmi. Když jsem konečně hotová, přijde mi zpráva od Seana, že čeká před barákem. Seběhnu schody dolů a rozloučim se s deckama, Shawnem a Jess. Zabouchnu za sebou dveře a venku se prudce zastavím.
Sean má na sobě opět černé kalhoty i tričko. Vlasy vyčesané nahoru a taky sluneční brýle. Stál opřený o černou Audi A7 2019 s úsměvem na tváři.
,, Co to.." zeptám se. ,, Říkal jsem ti, že jsem udělal řidičák. A tuhle krásku jsem si koupil za svoje peníze. A taky nás tahle kráska doveze na koncert" řekne Sean a dojde ke mě. Políbí mě na rty a pak mi vezme tašku s věcmi. ,, Wow" řeknu jen a jdu za ním. Otevřel kufr kam položil mou tašku a kufr opět zavřel. Chytl mě za ruku a otevřel mi dveře. Sednu si a on zase zavře. Zapnu si pás než stihne nastoupit on sám. Nasedne na místo řidiče a zapne si pás. Potom se na mě podívá. ,, Připravena?" Zeptá se.
,, Docela se bojím. Nikdy jsem tě neviděla řídit" zasměju se. ,, Děkuju za důvěru" řekne ironicky. ,, Jsem na tebe pyšná Seane", řeknu a on mi dá pusu na ruku. Nastartuje auto a ani nevím jak se rozjede. Ve chvíli kdy se rozjel jsem se už ničeho nebála. Jezdil skvěle. Citila jsem se dobře....
D
orazili jsme na místo koncertu, kde už bylo hodně lidí. Všimla jsem si, že dorazil už i Shawn. Musel vyrazit hned za námi. Věděla jsem, že chtěl být dnes s Jess, ale bude s ní po koncertě. Je to kluků manažer a taky je to jejich poslední společný koncert. Stojí tam už taky všichni kamarádi, kteří na nás koukají. Sean tedy zaparkuje a vystoupíme.
,, Co to.." zeptá se Kell. ,, Udělal řidičák" řeknu a on mě chytí za ruku. ,, Tak jdeme dovnitř. Tohle nám pak povyprávíš" řekne Julian. Šli jsme tedy dovnitř. Bylo to nákupní centrum. Peníze se vybírali na charitativní akci. Právě teď tam vystupovala skupina Why don't we .
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...