Dnes je pátek. Od středy se toho moc nezměnilo. Se školou máme pořád prohlídky po městě. Ale učitelka řekla, že dnes je poslední prohlídka a pak máme volno na pláž a tak. Ale já se prohlídky nezúčastním, protože má přijet Shawn. Co se týče Seana. S tím pořád nemluvím. Chodí s Madison i když to vypadá, že ho Mad brzo zabije kvůli jeho chování.
,, Skylynn Grierová, Dylan Rey, Devin Dressman, Sean Cavaliere, Jaden Bojsen a Julian Martel tu zůstávají, zbytek si vezme věci a odcházíme.
Vás 6 si převezme pan Mendes a vrátí vás zase večer takže žádný kraviny." řekne učitelka a už odchází s ostatními. ,, Proč si vyzvedne Shawn i nás?" zeptá se Jaden. ,, Nemám tušení " řekne Dylan. Skvělý.. Protože já na tohle měla stejnou otázku.
,, Nevím proc jdete i vy. Ale tak se tu sejdeme přesně za hodinu." oznámím jim. ,, Tak tu počkáme společně ne?" zeptá se Devin. ,, Tak čekejte já jdu na pokoj" řeknu.Sean
Věděl jsem, že odešla kvůli mě. Posral jsem to. Ale opravdu jsem nevěděl, že to pro ní něco bude znamenat. To, že jsem ji políbil znamenalo jedno. Mám ji rád. To ona byla holka, která se mi líbí. Ale věděl jsem, že mě nemá ráda a tak jsem si začal s Mad. Madison je skvělá holka, ale neni to co chci. Sky jsem políbil, protože ji mám rád já. Nevěděl jsem, že to je i opačně. A teď vím, že jsem to celý skazil. ,, Co se mezi váma sakra stalo? " zeptá se Jaden. ,, Políbil jsem ji" přiznám se.
,, Cože? " řekne Julian překvapeně.
,, Madison o tom ví?" zeptá se Devin.
,, Neví, bylo to když jsme spolu nebyli. Na té chodbě, když jsem odešel ze zkoušky. Naštvala se na mě, že jsem ji políbil jen tak a pak jsem se vrátil k Mad " řeknu. ,, Je do tebe udělaná" řekne Dylan. ,, Dylane drž hubu" řekne Devin. ,, No a máš rád Sky nebo Mad? " zeptá se Julian. ,, Já nevím. Sky se mi líbila hned to víte, ale Mad znám dlouho a mám ji fakt rád.
Ale asi ji nemiluju. Ale Sky neznám tak dobře a... Bože já nevím" řeknu.
,, Jsi horší než holka... Líbí se ti holka jdu do ní " řekne Dylan. ,, Ne všichni jsou jako ty" zasměje se Jaden.
,, To bolelo " rekne Dylan a chytne se za srdce. ,, Asi se s Mad rozejdu, ale se Sky taky nic nebude." řeknu. ,, Dobře Romeo " řekne Julian. ,, Čaute" ozve se za námi hlas. ,, Shawne " pozdraví ho Dylan a on nás všechny obejme.
,, Nejsi tu dřív?" zeptá se Devin. ,, Jsem " odpoví jednoduše se smíchem.
,, Asi se ptáte, proč tu jste. Chtěl jsem s vámi mluvit jestli jste někam pokročili a tak. A kde je Sky?" zeptá se.
,, V pohodě rádi tě vidíme" řeknu.
,, Sky je v pokoji. "řekne Jaden.
,, Skočím pro ni" řekne Dylan.
,, A proč pro ni nejde Sean? " zeptá se Julian se zvednutým obočím.
,, Za to mi kupuješ zmrzlinu" řeknu a vydám se za Sky.Zaklepu na dveře a čekám. Ona otevře a když si mě všimne zase zavře. Ale mě se povede tam strčit nohu.
,, Co chceš? " zeptá se mě. ,, Je tu Shawn." řeknu. ,, Už? " zeptá se mě a já kývnu. Dojde si nejspíš pro věci a hned vyjde. Zavře dveře a už předemnou utíká. Povzdechnu si a následuju ji. Když spatří Shawna vrhne se mu kolem krku.
,, Jak dlouho tu budes?" zeptá se ho.
,, Zítra ráno mám vystoupení a k večeru odletím zpátky" řekne.
,, Dojdeme si na jidlo ne? "zeptá se Dylan. ,, Jasný pojďme" řekne Shawn.Sky
Po jídle nám Shawn objednal i dezert.
,, Takže jste pokročili s tou sestavou? " zeptá se Shawn. ,, No docela jo, jen si musíme sehnat novou holku" řekne Dylan. ,, Proč? " zeptá se Shawn a podívá se na mě. ,, Odmítla s námi natáčet" připojí se Devin.
,, Proč? " zeptá se znovu Shawn.
,, Kvůli mě." ozve se Sean. ,, Co se stalo? " zeptá se Shawn. ,, To je na dlouho. Zkrátka. Pomůžu jim se sestavou, ale nechci být v klipu" hájím si pořád to své. ,, Sky. Teď nemáme čas hledat nikoho jiného. " Řekne vážně Shawn. ,, Fajn, ale jen kvůli tobě" odpovím. On se na mě usměje.,, Takže budou jezdit na těch kravinách a pak sestava? " zeptá se Shawn. ,, Přesně tak" Kyvnu. ,, A nás napadlo, že by potom Sky se objevila s námi v ty hře " řekne Dylan. ,, Fajn tak až se vrátíme všichni domu pustíme se do toho. ,, Okey" ozve se po dlouhé době Julian. ,, Sky, taky jsem ti chtěl říct, že až v úterý přijedeš domu, vyzvedne tě Nash a budeš u něj do pátku, protože s Jess jedeme do Kanady " řekne Shawn. ,, Proč?" zeptám se. ,, Mám tam vystoupení a tak rovnou zůstaneme u mých starých známých " odpoví. ,, Fajn" řeknu.
...
Se Shawnem jsme si to pěkně užili a právě mu máváme. Odjíždí do svého hotelu. My jsme došli zpátky k naší třídě, která už tu dávno byla.
,, Jaký to bylo? " zeptala se mě Kell.
,, Divný, ale hrozně ráda jsem Shawna viděla." řeknu. ,, Nechci tě nějak stresovat. Ale Madison slyšela Indi, když říkala Taylerovi, že jste se s Seanem políbili" vypadne zní.
,, Mě je to jedno Kell. Je to jejich problém. Mě už unavuje, že se vše točí kolem něj. " řekla jsem. Holky se na mě dívaly jako kdyby zamnou stál duch. ,, Nevím co si o sobě myslí. Nenávidím ho" pokračují dal ve svém proslovu. Kelianne kyvne trochu hlavou za mě. Pomalu se otočím a stojí tam Sean. Pokýval hlavou a odešel. Do háje.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...