23

962 33 0
                                    

,, Sky tuhle nohu zvedáš moc brzo "oznámí mi Sean. Ano stále nacvičujeme sestavu. ,, A teď otočka" řeknu a když se otočím narazím mu do hrudi. ,, Omlouvám se" řeknu a všimnu si jak jsme u sebe najednou blízko. V tenhle moment jsem ho opravdu chtěla znovu políbit.
,, Ehm ehm" ozval se hlas u dveří. Sean mě pustil a podívali jsme se ke dveřím. ,, Emmm kde jste byli? " zeptám se jich. ,, Nakoupit" ujme se slov Hayes. ,, Vždyť jsme nedávno byli " řeknu. ,, Jo jenže ty už asi nevíš jaký to je žít s Hayesem" řekne Nash.
,, Jinak jsme nechtěli rušit tuhle krásnou chvilku, ale vidět svou malou sestru s klukem je vážně divný " řekne Hayes. ,, Já už půjdu" zasměje se Sean.
,, Nikam Nechoď. Najíš se s námi " ozve se Nash. ,, Děkuju, ale mamka na mě dneska čeká doma takže radši půjdu. Někdy dokáže být nebezpečná" řekne Sean. ,, Zatím " řekne směrem ke mě.

_____________________________________

O den později........

Dnes je pátek, což znamená, že má přijet Aaliyah a Taylor.  V tom mi zvoní telefon. 

Me - Ano?

Sean- Můžu dnes přijít? Potřebuju s tebou mluvit

Me- Ehm tak jo. Klidně přijď. Děje se něco?

Sean- Asi ne. Já nevím.

Me- fajn tak jen zazvon

Hned co to položím mi přijde zpráva od Shawna. 

Shawn - Sky, Nash mi nezvwda telefon. Vyřiď jim, že dorazíme domu ještě dnes. Už jsme na cestě. Čekáme na další letadlo. Museli jsme prestupovat..

Me- už se na vás těším

Sejdu dolů a Nash telefonuje. To vysvětluje proč nezvedá mobil Shawnovi. 

,, Jedu pro Taylor " oznámí nám Nash.
,, Fajn. Psal Shawn, že dorazí ještě dnes" řeknu. ,, Jak to? " zeptá se mě.
,, netuším" odpovím. Nash si vezme klíčky a odjede.

Udělám si snídani a pustím si k ní televizi.  Dávají přátelé. ,, Zas koukáš na tu blbost? " zeptá se mě Hayes.
,, Hej není to blbost" bráním se.
,, Fajn". ,, Jdi radši otevřít někdo zvonil "řeknu a on už si to pádí ke dveřím.

,, Ahoj Sky" ozve se dívčí hlas.
,, Aaliyah " vykřiknu a běžím ji obejmout. ,, Potřebuju s tebou mluvit Hayesi" řekne Aaliyah. ,, Ok" řekne Hayes a já uslyším znovu zvonek.
,, Já jdu otevřít a vy si to zatím řekněte " ozvu se a odpustím obývací pokoj..
,, Seane?" zeptám se. ,, Ahoj. Řekla jsi, že můžu přijít " řekne a celou si mě prohlédne. ,, Jo, promiň jsem dneska mimo" řeknu a pozvu ho dovnitř.
,, To vidím " uchechtne se. 
,, Hej čemu se směješ?" zeptám se a drknu do něj. ,,  Hezký pyžamo " řekne jen a mě dojde, že jsem se ještě neprevlekla.  Mám na sobě kraťasy a triko s kachničkami. ,, Sakra. Počkej tady" kriknu na něj když už běžím na horh abych se převlékla.  Hodím na sebe rychle šedý tepláky a obyčejné růžové triko. Na ponožky se vykašlu a běžím zpátky dolů.

,, Jsem tu" oznámím mu. On si zrovna prohlíží fotku, na které jsem se sourozenci. Na fotce mi mohlo být tak 5. ,, Byla jsi vážně roztomilá " uchcechtne se. Fotku mu vezmu z ruky a položím ji zpátky. 
,, Fajn. Tak proč tu jsem. Víš.. Teď spolu tancujeme a trávíme spolu víc času a já přemýšlel o všem co se stalo. A došel jsem k tomu k čemu jsem měl dojít už dávno" vypadlo z něj najednou. ,, Jo máš pravdu. Asi by jsme měli zakopat válečnou sekeru a být kamarádi. To hádání se mě nebaví. Souhlasím s tebou. Takže kamarádi? " zeptám se ho.  Kouká na mě jako kdyby na něj spadl kýbl studený vody. ,, Kamarádi" řekne nakonec a podá mi ruku. 
Najednou ale uslyšíme ránu.  Podívám se na něj zděšeně a oba už běžím do obýváku.   Aaliyah brečí a Hayes taky.
Na zemi leží rozbitá sklenička.
,, Co se to tady sakra děje? " zeptám se jich.  ,, Vše je v pohodě" dostane ze sebe Hayes. ,, Jo to vidím " řeknu ironicky.  Hayes si utre slzy a odchází ven.  Nepřemýšlím a běžím za ním.
,, Hayesi! Stůj" křičím na něj.
Hned za mnou běží i Sean a Aaliyah.
Hayes se zastaví a já ho obejmu.
,, Řekneš mi už co se stalo? " zeptám se ho když se trochu uklidní.
,, Je konec. To se stalo." řekne.
,, Cože? " zeptám se ho. ,, Můžete mi vysvětlit co se tu děje? " zeptá se nás Nash, který právě přijel s Taylor.  Všimnou si, že taky brečí.
,, Rozešli se" řeknu. ,, Ale co se stalo vám? " zeptám se hned.
,, Sorry Hayei, ale tohle vyřídíme pak. Shawn s Jess dorazili na letiště a Jess omdlela. Je v nemocnici takže jedeme. Hned" řekne a už všichni sedame do auta. ,, Bude to v pohodě " posepta mi Sean.  Ano jede s námi.

...

,, Shawne!" výkřiknu a obejmu ho.
,, Zlato. Kde máš boty Sky? " zeptá se mě. ,, Sakra" zakleju.  Sednu si na židli a nohy si stáhnu k sobě nahoru.
Sean si sedne vedle mě.
,, Už něco víš? " zeptá se Nash Shawna.
,, Ještě nic" řekne Shawn a Taylor si vezme do náruče malého Chrise.
Mě začínají mrznout nohy. Podlaha je tu studená a ty židle na tom ejsou o moc líp.  Vůbec mi nedošlo, že nemám boty ani ponožky. 

,, Jste příbuzní slečny Grierové? " zeptá se doktor, když konečně vyleze ven. ,, Jsem její přítel" ozve se Shawn.
,, A my její sourozenci. Prosím řekněte, že je v pořádku má tu i syna" řekne Nash. ,, Nebojte. Oba jsou v pořádku.  Slečna jen od rána nic nejedla a let ji k tomu moc neprospěl. Navíc to teď bude snášet všechno hůř. " řekne a usměje se na nás. ,, Jak jako oba jsou v pořádku?" zeptá se Shawn.
,, No vaše přítelkyně a předpokládám, že vaše dítě.. " řekne. ,, Naše ite je tady semnou.. Jak může.. Shit. Ona je těhotná?" zeptá se Shawn. ,, Ano je těhotná. Gratuluju " řekne doktor a zase odejde. Skočím Shawnovi kolem krku a hmed na to nás obejme i Nash s Hayesem. Hned co se odtahneme, si Shawn sedne a chytí se za hlavu.

,, Můžete za ní " řekne doktor. Pak už nás nehlidal. Normální lidi by asi šli postupně, ale my jsme se do pokoje nahrnuli všichni. 
,, Lásko" řekne Shawn a hned ji objímá.  Taky ji jdu obejmout.
,, Ty jsi bosa? " zeptá se Jess.
,, Promiň dneska se toho hodně stalo a zapomněla jsem si vzít ponožky i boty" řeknu. ,, Mám tu kufr s věcmi. Najdi si tam ponožky a měla bych tam mít ty šedý tenisky "řekne a já poslechnu.  Hned po tom co jí všichni objal si vzala Chrise.
Já našla ponožky i boty a byla jsem šťastná. ,, Lásko proč jsi mi to neřekla?" zeptá se Shawn Jess.
,, A co? " zeptá se. ,, Že nás bude o jednoho víc" řekne zaražene Shawn.
,, O čem to mluvíš? " zeptá se.
,, Doktor říkal, že jsi těhotná.".
,, Cože? Vážně? Děláš si legraci? " zeptá se ho. ,, Tys to nevěděla?" zeptá se jí. ,, Něco jsem tušila, ale chtěla jsem si to nejdřív ověřit " řekne a po tváři se jí kutali slzy. Shawn ji obejme a políbí.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat