,, Vážně jdeš se Seanem?" ptají se holky. ,, Ne to on jde semnou. Hele prostě mi to ujelo. Ani jsem nevěděla že bude souhlasit" řeknu. ,, Kdo s čím? " zeptá se Taylor když k nám s Brycem dorazí. ,, Ten novej. Sean se jde dnes podívat na Sky." řekne Indi.
,, On jde s tebou? " zeptá se Bryce.
,, No jo. Je to nedorozumění. Ale to je jedno" řeknu. ,, Ahojte " řekne opět Jaden, ale tentokrát tu stojí s celou svou bandou. ,, Taylore" řekne Sean.
,, Bože to jsi ty? Na pódiu jsem tě vůbec nepoznal kámo" řekne Taylor a se Seanem si plácnou. ,, Vy se znáte? " zeptá se Jaden. ,, Jo už docela dlouho. Co ty tu Kamo." řekne Taylor.
,, Bydlím tu nejspíš " řekne.
,, Takže ty jdeš se Sky jo?" zeptá se ho.
Sean se usměje a protočí oči.
,, Ukáže mi jak umí tancovat " řekne.
,, Tak utíkejte" řekne Tay.
Se Seanem je opouštíme a Jaden se domlouvá s Kelianne. Cestou si povídáme. Protože se mě ten kluk pořád na něco ptá.,, Jsme tu " řeknu. ,, Seane tohle je můj trenér a jeho pritelkyne Ella a tohle jsou tanečnice můžete se seznámit" řeknu. ,, Seane co ty tu? Nemáte tu být až za 2 hodiny? " zeptá se ho můj trenér Matt. ,, Jo máme, přišel jsem se podívat dřív na to vaše video" řekne Sean. ,, Vy se znáte? Proč tu máš být za 2 hodiny? " zeptám se. ,, Ano pomáhám klukům s choreografií. Byli tu včera a dneska tu mají sraz za 2 hodiny" řekne Matt. ,, Aha. Proto jsi šel semnou " řeknu trochu zklamaně.
,, Kdybych nechtěl nebyl bych tu. Mohl jsem dorazit až za ty 2 hodiny. Takže se můžeš jít v klidu převleknout a natočit to video" řekne s úsměvem.
Pokusím se o úsměv. Jenže jsem si myslela, že by šel semnou jen tak, aby se na mě podíval. Ale on přišel jen proto, že neměl nic na práci a stejně by sem musel. Jsem hloupá. Odejdu do šaten a převléknu se.,, Páni působivý " řekne Sean.
,, Co máš za problém Cavaliere?" zeptám se ho. ,, Nic jen tvoje tílko je hezký "řekne. ,, Diky?" řeknu.
,, Je na něm Marťan? " zeptá se.
,, Ty jsi Marťan" řeknu. ,, Fajn tak jo. Jdeme na to. Snažte se prosím všichni.
Joshi ty jsi ve skupině s klukama ano. A Sky ty jdeš s holkama hned po nich " řekne Matt. ,, Okey" řeknu.
,, Na co to video vlastně natáčíte? " zeptá se mě Sean. ,, Na jednu soutěž. Jestli se chceš přidat musíš umět sestavu. Takže smůla" řeknu.
,, Nechci se přidat. Před 15 minutami jsi byla milejší " řekne. ,, Promiň. Prostě jsi mě naštval" řeknu. ,, S Čím? " zeptá se. ,, To je jedno" řeknu.
,, Jako tím, že bych sem stejně musel. Myslíš si že jsem tu jen kvůli tomu? " zeptá se. ,, Ne" řeknu. ,, Ale jojo. Vůbec neumíš lhát Grierová. Tobě se líbím? " zeptá se. ,, Cože? Ne!" řeknu.
,, Ale jo líbím se ti " řekne s úsměvem.
,, Ne nelíbíš. Klidni svoje ego frajere." řeknu. ,, Vím, že se ti líbím a víš co. Vlastně se chci přidat " řekne.
,, Tak znova. Za prvé, ne nelíbíš se mi a za druhé neumíš choreografii. Tím pádem tě Matt nepustí do videa a už vůbec ne do soutěže " řeknu . ,, Uvidíme " řekne Sean.
,, Bože neměl jsi chodit. Byl to špatný nápad." řeknu. ,, Proč? Nemůžeš se kvůli mě soustředit? " ptá se mě se smíchem. ,, Víš co jdi někam" řeknu a jdu na druhou stranu místnosti. Vidím jak mě pozoruje a směje se.,, Sky jdeme " řekne Matt. Probere mě z přemýšlení a já šik tak jdu stoupnout na své místo. ,, Fajn. Tři, dva jedna, akce" řekne Matt a s holkama jedeme sestavu. ,, Fajn hotovo " řekne Matt.
,, Jsi dobrá Grierová" řekne Sean.
,, Jsem na tebe naštvaná Cavaliere. Takže mě nech " řeknu. ,, No tak Sky" řekne. ,, Užij si to tu. Já totiž jdu domu" řeknu a jdu do šaten. Převleknu se a zase vyjdu.,, Doprovodím tě domu " řekne.
,, To je dobrý. Přijede pro mě Shawn." řeknu. ,, Jaden říkal že Mendes chodí s tvou sestrou."řekne.
,, Jo no a?" zeptám se. ,, Nic. Jen mám rád jeho muziku. " řekne. ,, Fajn mám mu to vyřídit? Chceš jeho podpis??" řeknu ironicky. ,, Ne Sky nechci.
Proč tě vlastně pořád vozí Mendes?" zeptá se. ,, A kdo jinej by jako měl?" zeptám se. ,, Co třeba tvý rodiče?" zeptá se. Odmlčím se a podívám se na své tkaničky u tenisek.
Najednou je vidím rozmazaně. Do očí se mi hrnou slzy. Chci to zastavit. Nechci brečet, ale nemůžu. Je to silnější než já. ,, Sky? Řekl jsem něco špatně " zeptá se mě. Zvedne mi hlavu a nechápe. ,, Sky?" zeptá se a utre mi slzu. ,, Rodiče umřeli jasný? " řeknu mu a otáčím se k odchodu. Běží za mnou, ale já rychle nastoupím do auta.,, Čau co video? " zeptá se Shawn. ,, Skvělý už je hotový naštěstí" řeknu. ,, Hele můžu se zeptat. Mohla by v sobotu přijít i Kelianne? " zeptám se. ,, Jasně, že jo" řekne Shawn. ,, Tys brečela? " zeptá se mě. ,, Ne" řeknu.
,, Jsi příšerná lhářka jako tvoje sestra " řekne Shawn a zastaví. ,, Tak povídej" řekne a podívá se na mě. ,, Nic jen se me všichni ptají kde mám rodiče. Proč pro mě jezdíš ty. A když neřeší to že mě vyzvedáváš chtějí po mě tvůj podpis nebo abych ti něco předala " řeknu. ,, Sky... Výstup z auta" řekne.
,, Cože? " podívám se na něj.
,, Vystup" řekne a vystoupí taky. Poslechnu tedy a vystoupím. Shawn obešel auto a stojí přede mnou.
,, Omlouvám se. Nechci aby ti moje kariéra zasahovala do života tímhle způsobem. A taky vím, že to bolí. Ale nauč se to ignorovat. Takových lidí si prostě nevšímej.... A co se týče tvých rodičů. Sky vím že to musí bolet. Bolí to i Jess, Nashe, Hayese. Ale nejsi sama. Máš mě, máš Jess a všechny okolo. To že máme Chrise neznamená, že tě s Jess nemilujeme.
My jsme jako tvoji rodiče. A ty pravý jsou nahoře a jsou tu pořád s tebou.
Miluji tě stejně jako my. " řekne a upevní mě ve svém objetí. ,, Neříkej to Jess prosím" řeknu. ,, Neboj. Pojď domu Jess udělala pizzu. Tak si ji dáme k nějakýmu filmu " řekne.
Utre mi slzy a jedeme domů....
Doma sedíme všichni u televize. Pizza od Jess je výborná. Ale Chris ji ještě nemůže, takže ho právě Jess krmí kaší. Já sedím u Shawna, o kterého jsem opřená. Cítím se takhle dobře.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfic[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...