40

980 35 8
                                    

,, Vem si alespon jeste mikinu. Dneska tam fouká " rekne Jess. Shawn mi ji podá a ja si ji obléknu.

,, Takze jak jsem říkal. Dnes je utery takze te tu chci vidět příští úterý. Budeme zkoušet rehabilitace. Nechci aby sis delala nejake nadeje, protože je tak 1%,ze opet začneš chodit.  Ale pohyb potřebuješ " rekne doktor.  Jen kývnu na souhlas.  Doktor se s nami rozloučí a odejde. Jess mi bere vozík a Nash tasku s mými věci, aby to nemusela tahat Jess, protože je těhotná. Shawn se na me usměje a pote me vezme do náruče. Chytnu se ho okolo krku.  Dojdeme na parkoviště a nasedneme do auta. Shawn ridi, vedle nej sedi Nash a vzadu ja a Jess, ktera me drzi za ruku.

,, Jsme doma" krikne do baráku Jess.
,, Ahooj" pozdravi me Hayes, Taylor a Aaliyah, ktera drží Chrise.
,, Volaly ti kamaradky, ze se staví " oznami mi Taylor. ,, Dneska?" zeptam se. ,, Jo. Jestli to nevadí " rekne.
,, Nevadí" kzve se Jess a bere si Chrise.
,, Ja jen je mi trochu špatně, muzu nit k sobe? " zeptam se. ,, Jasne. Kdyby neco staci zakřičet nebo napsat, kdyby jsme te neslyšeli. Holky ti pak poslu nahoru " rekne Shawn. Kyvnu a on uz si to semnou míří k pokoji.

Polozi me na postel a sunda mi boty. Polozi je k ostatním a pak jde zase ke me. Pomuue mi narovnat polštář a vsechno ostatní. ,, Potrebujes neco?" zepta se. ,, Ne děkuju " reknu a on uz opousti muj pokoj.  Chvili koukam do blba a pak zavadím pohledem o me fotky na zdi. Jedna z dovolený, druha se Shawnem a Jess. Dalsi se sourozenci. Dalsi s rodiči a jedna ze soutěže. Potom fotky s holkama a klukama. Ted uz i fotka me a Seana.
Do oci se mi začnou hrnout slzy. Chci zase chodit. Bavit se a souzezit. Chci tancovat.  Po tvarich mi už padají slzy.  V tom nekdo zaklepe. Utru si rychle slzy. ,, Dále " houknu a do pokoje vejdou holky. ,, Ahooj" pozdravi me a obejmou. ,, Ja myslela, ze přijdete az večer " reknu. ,, Přišly jsme hned ze skoly. Vidíš ne?" zasmeje se Kelianne a ukaže na jejich batohy. ,, No jo. Co noveho ve škole? " zeptam se. ,, Nic jen delame zase debilni projekty a Samanta George je těhotná" rekne Indiana. ,, Coze? Ta zrzka? " zeptam se a zasmeju se. ,, Jo. A vis s kym? " zepta se Kell. ,, S kym? " zeptam se. ,, S Adamem Newmanem".  To uz vyprsknu smichy. ,, Adam Newman a Samanta? " zeptám se. ,, Jo prý na párty u Diany" zasmeje se semnou kell. ,, A to si to nechaj? " zeptam se.
,, Adam to nechce. Samanta jo" rekne Indi. ,, Vzdyt je ji 16. Znici si život " reknu. ,, No jo. Ale stejne si ho nenechá. Samanta je zaprvy mrcha a za druhy jeji rodice nechtějí aby si to nechala"  zákoutí hlavou Kell. 
,, Boze chybi mi škola " reknu. ,, Jak to s tebou a skolou vubec bude?" zepta se me Indi. ,,  Nevím. Shawn a Jess chteji abych se učila doma, ale ja chci jit do skoly. Jinak se tady zblaznim. Ale bojim se lidi ve skole mavic budu potrebovat pomoc s vozikem, takze to nebude lehký" reknu. ,, Mas tam nas, kluky, Seana. Budeme tam pro tebe. Na ostatni se muzes vysrat" rekne Indi a sedne si vedle me. Opře se mi o rameno a z druhy strany ji nasleduje Kell.  Najednou nekdo zaklepe a otevrou se dveře.  V nich se objeví Sean a usmiva se. V ruce drzi růže.
,, Nechcete se plazit po svych boyfriendech? Tohle je moje holka " rekne se smíchem. Holky na chvili vstanou. On ke me prijde a políbí mě. Poté mi preda růže. ,, Za co?" zeptam se a přičichnu si k nim. ,, Jen tak. Chybelas mi " rekne. ,, Byl jsi semnou každou chvíli" reknu. ,, No a? " zepta se. Zakroutím hlavou a smeju se.
,, Muzu te poprosit zlato?" zeptam se Indiany. Ta kývne. Vezme mi růže a opusti i s Kell pokoj. ,, Proč jsi smutna? " zepta se me. ,, Zrovna jsme se bavily s holkama, ze bych se vratila do skoly. Ale bojim se lidi a s vozikem to tam nebude lehký " reknu.
,, Na ostatni kašli. Co se vozíku týče budu tam pro tebe.  Sice nechodime do stejny třídy, ale Španělštinu mame spolu. A ja te budu vozit na kazdou hodinu. Nenecham te jen tak" rekne a polibi me na celo. ,, Nechci te otravovat " reknu. ,, Sky.. Tohle nerikej. Moc dobre vis, ze takhke to není" rekne a sedne si vedle mě. Obejmu ho okolo pasu a opřu si o něj hlavu. V tom do pokoje vejdou zpět holky i s růžema ve váze.
,, Dekuju moc " reknu a Indi mi je polozi na noční stolek. 
,, Oo jste tak cute " rekne Kelianne.
,, Tak my vas tu necháme" mrkne na me Kell. ,, To v žádným případě. Me ta holka taky chybí " rekne Indiana a lehne si vedle me z druhe strany. Obejme mě okolo pasu a smeje se.
,, Ty jsi trubka. Ja uz půjdu Sky. Dneska prijel bratranec. Ale zitra se uvidíme" rekne Kell.  Po chvíli opustí muj pokoj a misto ni Prijde Jess a Shawn.  ,, Na vás je pohled " smeje se Shawn i Jess. ,, Přece mu ji nenecham celou" rekne na obranu Indiana.
Jess se zasmeje.  Shawn se posadí na mou židli a Jess si sedne na jeho nohu.
On ji chyti v pase a jsou strašně cute.
,, Tak jak ti je? " zepta se Jess.
,, Ted dobře" reknu a podivam se na ty moje dva blazny. ,, Chteli jsme se dohodnout na skole.  Musime ti sehnat nějakou učiteleku" rekne Shawn. ,, Prosim pusťte me do školy. Tam i zpátky  me můžeš vozit jako vzdycky. " řeknu. ,, A co ve skole?" zepta se.  ,, Tam má mě. Budu ji vozit na kazdou hodinu. I kdyz je nemame spolu. Dovezu ji tam a az budu vedet, ze je ve tride v pořádku pujdu na svou hodinu. " rekne Sean.
,, Přestaň to brat vsechno na sebe. To, ze jsi jeji boyfriend neznamená, ze se o ni nepostarám i já" rekne Indiana.
,, Sorry" zasmeje se Sean. ,, Myslite to vazne? " zepta se Jess. ,, Vypadaji na to, ze vtipkuji?" zeptam se.
,, Tak fajn. Rano te odvezu. Predam te Seanovi. Dokud te nebude mít neodjedu. A ty mi ji přineseš zase pred školu jasny? " zepta se Shawn. ,, Jasný" souhlasi Sean. ,, Domluveno. " rekne Shawn. ,, Takze muzu jit uz zitra? " zeptam se. ,, Uz zitra? " zepta se Jess.
,, Prosim. Nechci byt doma. Nevydržím to tu" reknu smutné.
,, Fajn. Ted vas necham. Az se budes chtit vykoupat stačí zavolat.  Na večeři ti prijdu říct.  Seane zůstaneš na večeři? " zepta se Jess. ,, Dnes ne. Necham ji v klidu se najist a odpočinout. Me dneska foma čeká ségra" rekne Sean. ,, Fobre a ty Indi? " zepta se Jess. ,, Taky ne. Ja za chvili budu muset jít" řekne  Indiana. Jess kývne a pak opouštějí pokoj.

,, Až se budeš chtít vykoupat mas zavolat? Proc? Jsem tu ja. Ja ti rad pomůžu " rekne Sean s úšklebkem.
,, Fuj" rekne Indi a ja se rozesměju.
,, Tak ja půjdu " rekne Indiana.
,, Ja uz asi taky lasko. V klidu se vykoupej a navečeř. Zítra ve škole se uvidíme" rekne a políbí me. Indiana me obejme a pak uz oba odcházejí.
Rozhodnu se zavolat Jess na pomoc do vany.

...

Po koupeli jsem jim oznamila, ze nemam hlad a usnula jsem.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat