Ráno nastal u Seana zmatek. Po snídani jsme museli všichni odejít. Jaden si musel jít domu sbalit a večer odjížděl. Zatímco mě a Seana dnes čekalo finále.
,, Jedeš semnou nebo přijedeš později?" zeptám se Seana. ,, Pojedu rovnou s tebou. Máma přijede až tam se ségrou" řekne Sean. ,, Dobře" řeknu a políbím ho lehce na rty. Popadneme svoje věci a vyrazíme. Každý si jde svou cestou. Ostatní jdou totiž domů. Nasednu do Seanova auta a Sean taky. Napíšu zprávu Jess, že jedeme a zapnu rádio.,, Jsi nervózní?" Zeptá se Sean a položí mi ruku na stehno. ,, Jo je to finále a my jsme na to teď vůbec netrenovali" řeknu.
,, Neboj se Sky. Umíme to. Navíc teď tam jedeme. Máme ještě čas na zkoušení a připravení" řekne. ,, Máš pravdu" souhlasím s ním a snažím se uklidnit....
Dorazíme na místo. Je tu už hodně lidí. Tedy těch co připravují sál a taky porota tu je, moderátoři a soutěžící. Vezmeme si svoje věci a jdeme do naší tréninkový místnosti. Hodím na zem tašku a začnu se převlékat. Hodím na sebe černý nike leginy a sportovní podprsenku. Sean si vezme černý tepláky a bílé triko.
Potom do repráku zapne nějaký písničky a začneme se protahovat. Protáhnu se pořádně, protože moje tělo je úplně ztuhlý z té matrace na které jsme v noci spali. ,, Ani jsme se pořádně nemohli rozloučit s Jadenem" řeknu smutně.
,, Kluci říkali, že dnes ještě pujdou do kavárny. Aby se mohl s Jadenem rozloučit i Julian. " Řekne smutně Sean.
,, Určitě se s ním ještě někdy uvidime. Víš co hned večer mu zavoláme přes facetime" navrhnu. ,, Dobře tak jdeme na to, pojď" řekne Sean. Stoupnu si a on pustí píseň na kterou dnes tancujeme....
Uběhlo 5 hodin. 5 zatracených hodin. Pořád zkoušíme. Samozřejmě jsme měli pauzu a byli jsme se i podívat jak probíhají přípravy na večer. Mám hroznou trému a kvůli ní se bojím udělat jeden taneční krok, protože se bojim, že si něco udělám zase s nohou. Sean je úplně mokrej a bez síly. Sedíme oba opřený o zrcadlo a snažíme se popadnout dech. ,, Tímhle způsobem nebudeme mít sílu na hlavní vystoupení" řeknu. ,, Šel bych teď spát" řekne Sean a opře si hlavu o moje rameno. ,, Měl by ses jít vykoupat" zasměju se. ,, V tom případě pojď semnou. Nejsi na tom o nic lip" řekne a oba se zasmějeme. ,, Máme ještě dvě hodiny. Jsou tři a v pět hodin začínají. Ale na řadu půjdeme stejně až tak v šest nebo v půl sedmý" řeknu.
,, Tak pojď dáme to ještě dvakrát a pak se půjdeme osprchovat. Ty se pak můžeš do šesti malovat a ja se prospinkám" řekne Sean. ,, Ha ha ha" řeknu a vstanu. Chytnu ho za ruce a snažím se o to abych ho dostala taky na nohy. Když si všimne, že mi to nejde tak se rozhodne vstát.
,, Jak laskavé" řeknu ironicky a on se na mě podívá tím jeho šibalským úsměvem.Tak jak řekl se taky stalo. Sestavu jsme sjeli asi třikrát ještě a potom jsme se šli osprchovat. Sean si vysušil vlasy a pak se natáhl na zem. Pod hlavu si dal svojí tašku s věcmi. Na sobě měl jen teplaky, protože triko, které měl na sobě bylo totálně zpocené. Já si sedla před zrcadlo a začala si fenovat vlasy. Je to vtipné, když řeknu před zrcadlo, protože tady byla jen zrcadla, kromě jedné zdi, kde byli dveře a reprák. Když jsem vlasy měla suchý rozhodla jsem si je dát do drdolu. Vytáhla jsem menší tašku s líčidly a začala si dělat svůj makeup.
Když byl makeup hotový zapla jsem si žehličku na vlasy a začala si žehlit vlasy.Nějaký čas můj makeup a vlasy opravdu zabral a tak už zbývalo jen půl hodiny do začátku. Podle hluku už tu bylo také dost lidí. Sean pořád spal. V tom mi přišla zpráva od Jess.
Jess- jsme tu snad všichni a mám pro vás překvapení
Me- Můžeš přijít. Víš kam a lidi už tě znají tak tě sem pustí
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...