32

1K 34 2
                                    

Právě jsme dorazili k Seanovi.  Šlo jsme k němu do pokoje, aby se mohl prevleknout. Spal u nás a musel si vzít to co měl den předtím.  Vzal so na sebe černé džíny s dírama na kolenou jako vždy.  Nevím jestli je to nějaký New District trend, ale tyhle nosí všichni. Na to si vezme černý triko a černou mikinu. ,, Řekl ti někdo, že máš ve skříni až moc černý? " zeptám se ho. ,, Všichni" řekne a usměje se.
,, Jsi neuvěřitelnej " řeknu.
,, Diky a ano vím že to nebyl kompliment" řekne a já se musím usmát nad tím jak dobře mě už zná.

Sejdeme dolů, kde už je jeho rodina.
Pozdravím se s jeho sestrou a Brentem.  ,, Dobrý den. Skylynn " představím se a podám ji ruku.
,, Maria. Jsem hrozně ráda, že konečně poznávám nějakou tu holku" řekne jeho mamka. ,, Já vám říkal že nejsem gay " řekne Sean a já výbuchu smíchy.
,, Hele děda a babička nepřijdou takže můžeme začít dělat nějaký jídlo" řekne Maria.  ,,  Zlato máme zmrzku? " zeptá se Brent. ,, Když ji sjedeš koupit tak jo" řekne Alessia.
,, Jedeš semnou Cavaliere. " řekne Brent. ,, Eee" zasekne se Sean a kouká na mě. ,, Klidně jdi " zasmeju se.
,, My ti ji nesníme" řekne Alessia a jejich mamka se zasměje. ,, No hádal bych se, ale fajn" zasměje se Sean. Dá mi pusu na čelo a pak mizí z domu.
,, Jak dlouho jste spolu? " zeptá se mě jeho mamka. ,, No ehm já ani nevím. Neco asi měsíc. Jo něco kolem měsíce" řeknu. ,, A já to vím až teď? " zeptá se.
,, Sean tu ještě nikdy neměl holku" upřesní Alessia.  ,, A co Madison?,, zeptám se. ,, Mad je známá. Znají se od malička, ale nechodili spolu takže ta se nepočítá " řekne Alessia.  Zarazím se, ale dojde mi, že jim to Sean neřekl takže mi nepřišlo správný aby to věděli ode mě. Rozhodla jsem se to neřešit a jen prikyvnout. ,, Víme, že měl jednu holku, která se ale odstěhovala a od ty doby se neviděli. Navíc se rozešli asi týden předtím než odjela, ale nikdy nám ji sem ne přivedl ukázat " řekne Maria.
,, Ukažte pomůžu vám" řeknu a začnu krájet zeleninu. ,, Hlavně mi prosím nevykej. Říkej mi prosím Maria. Nemám ráda, když mi někdo vyka " řekne Maria. ,, Ehm dobře".

,, Jsme doma. " krikne Brent.  V tom mi začne zvonit telefon. Natahnu se pro něj a zvednu to.

Me- co se děje?

Shawn - Hele Josh se tak trochu nudil. Celý zbytek dne a přes večer dělal na tom klipu. Je hotový a už ho vydal.

Me- vážně? Skvělý!

Shawn - A to není všechno. Vidělo to už dost lidí a právě mi volali z rádia. Chtějí aby kluci zítra ráno u nich zazpívali

Me- A?

Shawn- když budou souhlasit tak jedeme do rádia??

Me - A ostatní to ví?

Shawn - Ostatní už to ví. Jenom Julian odjel. Má se s rodinou vrátit až ve středu.

Me- Řeknu to Seanovi. Bude mít určitě radost.

Shawn - Tak si to užij kolem 9 pro tebe přijedu

Me- Zatim

Vypnu hovor a podívám se na Seana.
,, Co mi řekneš? " zeptá se.
,, Tak trochu je váš klip už venku" řeknu. ,, Cože? " zeptá se. ,, Josh se prý nudil a tak to dal dohromady přes večer" řeknu. ,, Jdeme si to pustit " řekne nadšeně Sean. ,, Brzdí. To není všechno." oznámí mu.  Kouká na mě zvědavě a tak s rozhodnu ho netrapit.
,, Slyšeli to lidi z rádia. Zítra jedete zpívat do rádia " řeknu. ,, Pane boze" řekne a obejme mě. ,, Diky tobě se tohle děje. Jinak by nás Shawn nesponzoroval, když jsme přišli o našeho sponzora a teď se nám plní sen jen díky tobě " řekne a políbí mě.
,, Pojďte si pustit to video jsem na něj zvědavá" řekne Maria.

Než se nadějeme Brent už to pouští.

,, Je to skvělý " řeknu a políbím ho.
Maria má na krajicku slzy.
,, Já věděla, že to jednou dokážeš" řekne pyšně a pevně svého syna obejme. ,, Mami" řekne Sean a objetí ji vrátí.

...

Celý den jsem si s jeho rodinou užila dozvěděla jsem se něco o jeho rodině a i o něm. Teď je tu i Shaen a probírá s jeho mamkou to zítřejší rádio.
Je to od devíti ráno a Shawn je všechny postupně vyzvedne.

...

,, Sky vstavej. Jedeš s námi ne? " zeptá se Shawn. Jen Kyvnu a vyhrabu se z postele.  Udělám ze sebe člověka a sejdu dolů. ,, Jess jedeš s námi?" zeptám se. ,, Ne. Já s Chrisem jedeme k Jackovi a Mad. Přijde tam i Camila a budeme dělat nějaký věci na svatbu. Samo se to neudělá " řekne. ,, Fajn" zasmeju se.  Domem se rozeznizvonek a tak běžím otevřít. Stojí tam už všichni kluci až na Juliana.
Poudravim se s nima a Seana políbím.
,, Jsem Mega natesenej. Mám hodně energie " řekne Dylan.
,, Jo to vidím" řeknu.  ,, Fajn do auta! " krikne Shawn a bere větší auto, aby jsme se všichni vešli.

Když jsme dorazili na místo nějaká paní nám vysvětlila program.
První s nima dělali rozhovor.  Ten byl asi na půl hodiny.   Já si mezitím povídala se Shawnem.

,, S Jess jsme přemýšleli. Víš nechtěli jsme mít svatbu na tu klasickou svatební písničku. Atak nás napadlo, že bys zazpívala, když půjde Jess k oltáři. " vypadne z něj.
,, Já? A zpívat?" zeptám se. ,, No tak Sky.  Vím, že to v sobě máš. Pořád si zpíváš. I když je pro tebe přesnější tanec. Hudební nadání jsi taky zdědila " řekne .  ,, Ee já ti nevím" řeknu.
,, Můžeš si dát duet se Seanem? " navrhne. ,, Popřemýšlím o tom" řeknu. ,, Já věděl jak na tebe " řekne a já do něj trochu strcim.  Zasměje se a podrbe mě ve vlasec.  ,, Fajn konec můžeme e vrhnout na písničku" oznámí nám sama paní, která nám říkala o programu.

,, Ptali se nás jestli jsme single.. Teď když jsem veřejné řekl, že mám holku budu mít min fanynek než Jaden " postezuje si Sean. ,, Myslím, že to přežiješ" řeknu. Usměje se a vysloužim si pusu na tvář. ,, Padej zpívat " řeknu.   Stoupnout si za připravené mikrofony. Vytáhnu mobil, abych to mohla mít natočený.

,, Skvělý učí moc děkujeme". ,, My děkujeme vám " poděkuj a podají si ruce. ,, Bylo to skvělý. Miluju tě" řeknu.  ,, Já tebe víc" řekne a proplete si semnou prsty. 

Když dojedeme zpět k nám sedneme si na gauč a zavoláme přes face time Julianovi.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat