Ráno mě vzbudily hlasy. ,, Dobré ráno " pozdraví mě Jess. ,, Vy už jste doma?" zeptám se. ,, Jo. Děkuju za toho Chrise " řekne a nakoukne do postýlky. ,, Za nic. Miluju ho" řeknu.
,, Půjdete dneska se Shawnem s holkama? " zeptá se mě Jess. ,, Rozhodně. Jak to dopadlo včera?" zeptám se jí. ,, Výborně. Jak jinak " řekne a usměje se. V tom přijde Shawn a hodí sebou na postel vedle mě. ,, Jsem unavený. Zapomněl jsem text k písničce Roses. Kdo by to řekl." řekne Shawn. ,, Tys zapomněl text?" zeptám se se Smíchem. ,, Stává se" řekne.Dala jsem si sprchu a po té jsme si dali společnou snídani.
,, Jess můžu s tebou potom mluvit ve svém pokoji? " zeptám se jí když spolu dáváme nádobí do myčky. ,, Jasný" řekne. ,, Už jen tohle " řekne a vloží tam talíř. Malej Chrise má Shawn a tak jdu s Jess ke mě do pokoje.
Posadíme se na postel. ,, Tak co tě trápí?" zeptá se mě. ,, Můžu se zeptat jak si poznala, že Shawna miluješ? Jak jsi věděla, že on je ten správný? " zeptám se jí a Jess moje otázka trochu zaskočí. Nikdy jsme spolu nemluvily na toto téma. ,, Ehm já nevím. Prostě jsem ho viděla a líbil se mi. Byl blízko a já byla nervózní, ale chtěla jsem aby byl u mě. Vždy jsem ho milovala. Prostě jsem to tak cítila. Proč se ptáš? Někoho máš? " zeptá se mě.
,, To je hrozně zamotaný" řeknu.
,, Povídej " řekne Jess. Nadechla jsrmse a řekla ji úplně všechno. Po tom co jsem poznala Seana až po tom co se stalo včera.,, Jako ten Mikey? Od Taylora?" zeptá se. ,, Přesně ten " řeknu. ,, Je hezkej" řekne. ,, To jo a je moc hodný, jinak bych mu tu šanci nedala. Ale jsem z toho zmatená. Vím, že ty, Shawn a Cameron a tys prostě věděla, že je to Shawn. Ale já to nepoznám. Navíc Sean má holku a já teď chodím s Mikeym. Ale proč mi vadí, že chodí s Mad? Nebo, že je u něj jiná holka? Vždyť ho ani moc neznám " řeknu.
,, Máš ho ráda Sky. A vypadá to, že ty jemu taky nejsi ukradená. Je jen otázka času, jestli spolu budete. Dej tomu čas. Navíc Mikey je hodný kluk" řekne Jess. ,, Asi máš pravdu " řeknu.
Obejmu ji a ona mi objetí oplatí.
,, Kdyby něco. Stačí za mnou přijít. Já jdu pro Chrise a ty se připrav na koncert" řekne Jess a opustí můj pokoj....
,, Připravená? " zeptá se mě Shawn.
,, Ano" řeknu. Nasednu k němu do auta a vyrážíme na cestu.Přijeli jsme na zadní parkoviště, kde už na mě čekali kamarádi. Fanynky jsem totiž nemohly a oni se sem dostali jen díky vstupece ode mě.
,, Ahojte " pozdraví je Shawn když vystoupíme. Shawna hned všichni s úsměvem pozdraví. ,, Ehm Shawne tohle jsou kluci ze školy. Mají svou skupinu jménem New District a mají rádi tvou hudbu." řeknu. Jaden se na mě děkovně podívá. ,, Rád vás poznávám kluci. Jestli se domluvíte přes Sky tak si někdy můžeme o hudbě popovídat, ale teď opravdu spěchám. Jdu si osvěžit texty ať na ně nezapomenu" řekne Shawn. Nad tím se usměju. ,, To dáš hlavně se nenervuj. Budu ti nahrazovat Jess. A budu řvát stejně šíleně jako ona " řeknu se smíchem. To už se směje i Shawn, protože Jess je tímhle vážně vtipná. ,, Ale já to na ní miluju" řekne Shawn. ,, Tak už padej ty romantiku " řeknu mu. ,, Fajn máte zamluvenou první řadu. Nemáš za co" řekne a mrkne na mě. ,, Děkujeme. A neboj budeš uzasnej " řeknu. ,, Vážně znis jak Jess" řekne a věnuje mi objetí. Potom mě poplácá po rameni a běží dovnitř. ,, Už jsem říkala, že bych s ním chtěla bydlet? " zeptá se Kelianne.
,, Říkáš to pořád Kel" řeknu. ,, Mám se urazit nebo ne.? " zeptá se Jaden.
Kelianne se usměje a dá mu pusu.
To je poprvé co jsem j takhle viděla.
,, Bylo skvělý ho vidět takhle zblízka" řekne Madison. Které jsem si do teď nevšimla. ,, Ahoj " řekne Mikey.
,, Ahoj" pozdravím ho zpět. ,, Hele lidi my jdeme jen do toho automatu tady " řekne Sean a už bere Mad sebou.
Když jsou dostatečně daleko konečně se trochu uvolním. Než se naděju Mikey mě políbí. ,, Víte, že jsou dost daleko takže nemusíte hrát" řekne Tayler. ,, Kdo říkal, že to hrajeme? " zeptá se ho Mikey. ,, Omg vy spolu vážně chodíte?" zeptá se Bryce.
,, Jo" řekne Mikey. ,, Počkat. Vy jste to předstírali? Proč? " ptá se Jaden.
Nevím co mám říct a tak si prohlédnou všechny lidi, kteří tu stojí a koukají na nás. Až teď jsem si taky všimla, že tu má Dylan svou holku.
,, Panebože" řekne když mu to nejspíš došlo, protože je mi jasný že mu to došlo. ,, Ty chceš Seana? " zeptá se mě Jaden. Jo došlo mu to. ,, Cože? Ne!" řeknu. ,, Jasný. " řekne Dylan a směje se. ,, Možná se mi líbil, ale nechci ho a navic už nepredstirame jsme spolu doopravdy" řeknu. ,, Předpokládám že Seanovi to říkat nemáme " řekne Devin. ,, Chytrej" řeknu. ,, Jsme tu" objeví se tu najednou zpátky.
,, O čem řeč? " zeptá se Madison.
,, O tom, že už jdeme dovnitř" reknu rychle. Chytim Mikeyho za ruku a tahnu je všechny dovnitř.Skoro ohluchnu, když Shawn přijde na pódium. Pozdraví nás a začne první písničku což je There's nothing holding me back. A další je Stitches a další je Imagination. Při které na mě Shawn kouká a já vím, že je to kvůli Jess. Potom hraje další své písničky.
A u In my blood se dokonce rozbrečím. V tom mě Mikey obejme za zadu.,, Děkuju za dnešek, jste vážně úžasný " řekne Shawn. ,, Tak bych vám rád věnoval poslední dvě písničky" řekne a sálem se ozve hlasité nee.
Když se ozvou prví akordy písničky hned ji poznávám. Není to jeho písnička. Bude zpívat Use Somebody.
A potvrdí se mi to. Jeho hlas je neuvěřitelný a naskočí mi husí kůže.
Po tvářích mi padají slzy. Podívám se na Seana vedle, který si zpívá a Mad vedle něj se pohybuje do rytmu. Chytim Mikeyho za ruku a začnu zpívat taky. Nakonec Shawn přestane a hned přejde na Treat you better.
ČTEŠ
New Magcon
Фанфик[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...