33

970 32 6
                                    

,, Sky prosím dones mi ten katalog " nařídí mi Jess. Podám ji ho a ona mi poděkuje.  Vybírají ruzne věci na svatbu a já tu mezitím vyrábím pozvánky. ,, Stejně je to hrozně narychlo" řekne Jack.  ,, My víme, ale takhle to chceme" řekne Jess.
,, Madison hod po mě prosím tu popisku vedle tebe " reknu. Mad ji podá Jackovi a ten zase mě.
,, Děkuju".  ,, Pomůžu ti " řekne Shawn a sedne si vedle mě. ,, Radši ne" zasmeju se. ,, Hele" brání se. ,, Ne, ale tak bylo by divný, kdyby každá pozvánka byla jinak. Já už všechny dělám stejně a pochybuji, že máme stejný písmo " řeknu. ,, Má pravdu" souhlasí semnou Jess. ,, Mimochodem co šaty? " zeptá se Mad. ,, No první jsme hledá všude po kramech, ale nic pro mě. Snad jen jedny se mi líbily. No ale pak mi Nash donesl krabici. Byly v ní maminčiny svatební šaty. Takže mám jasno" řekne Jess. ,, To je skvělý " řekne Mad a obejme Jess.
,, Ahoj omlouvám se měla jsem ráno vystoupení, ale už jsem tu. Co mám dělat?" spustí Camila.  Běžím ji obejmout. ,, Můžeš lepit obálky, kam dáme ty pozvanky" řeknu. ,,  a ode mě si pomoc nechtěla " řekne smutné Shawn. ,, Na to si moc nešikovnej" řeknu s úsměvem.  ,, Tak mi řekni jestli souhlasíš s tím zpěvem " zeptá se mě. ,, Já nevím" řeknu nejistě.
,, Já bych si to moc přála " řekne Jess.
,, Představ si to ty a Sean... Já a Shawn" zkouší dál Jess. ,, Ooh faajn" řeknu. ,, Ale ještě nic neslibuji. Třeba nebude chtít " řeknu. ,, Já se ho zeptám" řekne Shawn a vytahuje svůj mobil.  ,, Skvělý " řeknu.
,, Jste spolu cute" řekne Jess. ,, Kdo je Sean? " zeptá se Camila. A Madison kouká stejně překvapeně.
,, Její kluk.  Mimochodem jeden z kluků co Shawn sponzoruje" řekne Jess. ,, Owww" řekne Cami a už mě objímá. ,, OK dost. Proč jeho rodina to bere v pohodě a tady se to vyvíjí jako dost trapný téma " reknhu spíš otázkou. ,, Protože nejsme tak trochu normální" řekne Madison. ,, To je fakt " souhlasím.  ,, Sean souhlasí" řekne Shawn a usmívá se.  Zrada.
,, Právě pracuji s klukama na nový písničce " řekne Shawn.  ,, Proč je divný, že o něm máš větší přehled než já.? " zeptám se. ,, Nezarli" rýpne si Shawn. ,, A takhle to dopadá, když žiješ s puberťákama " řeknu. ,, My nejsme pubertaci. To jsi tu jen ty" řekne Jack.  ,, Wow vážně? " zeptám se.  ,, Nějaká drzá.?" zeptá se Jess.
,, Sorry, ale vážně se občas chováte jako pubertaci " řeknu. ,, Buď ráda, že ne jako starci. Jsme ještě mladí boha" řekne Jess. ,, Nash s Hayese nepřijdou? " zeptám se. ,, Hayes by měl být na cestě a Nash se staví až zítra" ujasní Shawn.  ,, Mimochodem kdo mi snědl moje muffiny? " zeptá se Shawn.
,, Chris" odpoví Jess. ,, Tohle jsme si nedomluvili " řekne. ,, Vidíš?" řeknu a kouknu se na Jess pohledem... Přesně tohle chování myslím.  Jess na mě vyplázne jazyk což není o moc dospělejší chování.  ,, Nechceš něco zahrát na kytaru ať to jde líp? " zeptám se ho. ,, Jo prosím" řekne Jess.
Shawn popadne kytaru a začne s Jackem zpívat písničku o Cameronovi, kterou složil, když byl v mém věku.

I love his teeth (his teeth)
Oh, his hair (his hair)
How I love his hair
His face (his face)
He's so perfect
And i just want him in my bed tonight
Cuz cameron dallas
Is my boyfriend
Oh, I love him so
Bam!
And you can't have him because he's all mine, Oh (he's all his)
It's Cameron Dallas

Já jsem to nahrála a poslala Camovi.
,, Cami pojď " řekne Shawn a začne hrát jejich společnou píseň.

,, Pozvánky jsou hotový" oznámím.
,, A Hayesík přišel " řekne Hayes a všechny obejme.  ,, Čtyři dny do svatby tak začni něco dělat" řekne Jess.  ,, Vše už ale je" řeknu.
,, Fajn " usměje se Jess. ,,  Až s Mad dořešite ty ozdoby tak je všechno hotový" upřesním. ,, Skvělý. Miluju vás " řekne Jess. A co Teda budeš zpívat?" zeptá se mě Shawn.
,, Snad budeme a nevím " řeknu.
,, Co Little do you know? To je naše písnička lásko" navrhne Shawn.
,, To jo, ale já bych radši aby zazpívali Thousand years" řekne Jess.
,, Nechceš si to zkusit? " zeptá se mě Shawn.  Pokrcim rameny.
,, Skylynn, Skylynn" začne Hayes.  Vezmu si tedy od Shawna kytaru a zkusím zazpívat. ,, Mám nápad " řeknu než vůbec začnu. ,, Jaký?" zeptá se Shawn. ,, Co když vám u oltáře zazpívá někdo zkušený a já se Seanem by jsme vám zatancovali " řeknu.
,, Sky" řekne Jess. ,, Prosím. Nedokážu zpívat předevšema.  Zpěv není moje parketa. Ale opravdu hrozně ráda ti tam zatancuju" řeknu.  ,, Fajn" souhlasí Jess poraženě. ,, Ale kdo nám teď zazpívá? Camila je moje druzicka" řekne Jess. ,, Co kdyby zazpíval Boyce Avenue? " zeptá se Jack Gilinski.
,, Ty se s ním znáš?" zeptá se Shawn.
,, Já úplně ne. Ale jeden známý jo. Mohl by to zařídit " řekne Jack.
,, Super. Domluveno" uzavře vše Shawn. ,, Jsem ráda že je vše hotovo " oddychne si Jess. ,, Nechcete si pustit nějaký film?" zeptám se.
,, Joo. Pojďme se podívat na Baywatch " navrhne Hayes. ,, Zac Efron? Jdeme!" řeknu a už všichni sedíme u televize.

 ,, Zac Efron? Jdeme!" řeknu a už všichni sedíme u televize

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat