55

953 35 2
                                    

Dnes je pondělí a já zůstala u Seana, který nešel do školy, protože ráno zjistil, že ve škole praskly trubky a tak je škola trochu plná vody. Ano i ve školách v LA se to děje.  Dostali ředitelské volno, což úplně hrálo s dnešním dnem, protože má Indiana narozeniny.  ,, Zlato psal mi Dylan, a máme se sejít ve 3 u Indi" řekne Sean.
Právě bylo dvanáct což znamenalo, že máme pro sebe 2 hodiny volno.
,, Dobře " řeknu a Alessia si nás změří pohledem.  ,, Proč se usmíváš?" zeptá se mě jeho sestra.  Tim upoutá pohled Seana, který se na mě podívá a pak se začne usmívát taky. ,, Jsem doma děti" ozve se z chodby jejich mamka.
,, Ahoj mami " řeknou jednohlasně.
,, Ahoj Marío" pozdraví Brent.
,, Ahoj Benny" řekne Maria a začne se smat, protože Brent to nesnáší.
,, Ahoj Skylynn " řekne nadšeně.
,, Ahoj" pozdravím a ona me pevně obejme.  ,, Tak jaký byl koncert? " zeptá se nas. ,, Skvělý" řeknu a ona se usměje. ,, Víš o tom, že máš naruby triko blbče.?" zeptá se Alessia Seana.
Sean si ho sundá, převrátí a oblékne zpět. ,, Lepší?" řekne.  ,, Notak Alessio, nemluv s ním takhle" napomene ji María. ,, Proč se sakra tak usmívate? Mě to úplně deptá " postěžuje si.
,, Ja se dojdu osprchovat" řekne jejich mamka a odejde.  ,, Myslím to vážně " řekne Alessia. ,, Nedal jsi mi do šamponu barvu jako minule, že ne?" zeptá se ho. ,, Ne" zasměje se Sean.
,, Cože? " zeptám se. ,, Na apríla mi dal zelenou barvu do šamponu. Nešlo to měsíc smýt. Nakonec jsem to musela prebarvit" řekne a já dostanu záchvat smíchu.  ,, Ty jsi blbec" řeknu a Bouchnu ho do ramene. ,, Nemáš jim co vyčítat, ty se taky pořád usmíváš, když něco provedeš.  Neno když jsme se sp.. " nedorekne, protože se zamysli. ,, No doprdele" řekne Brent.
,, Co je. " zeptá se ho Alessia.
Zamyslí se taky nad tím co řekl a pak ji nejspíš došlo to co Brentovi.
,, Máš pravdu. Řekněte, že ne" podívá se na nás Alessia. ,, A co? " zeptá se Sean.   ,, Spali jste spolu?" zeptá se Brent.  Cítím jak mi začnou hořet tváře. Všimnu si jak se Sean snaží najít správná slova. ,, O múj bože " řekne Alessia a začne se šklebit.
,, Nee" řekne Sean. ,, Ale jo. Spalinjste spolu " řekne Alessia. ,, Stačí. Jdeme" řekne taky červený Sean s úsměvem.
Zvednu se ze židle a chytnu ho za ruku. Jdeme k němu.

Hned co zavře dveře se začneme oba smát. ,, Hele to bylo dost trapný. To to na nas jde tak vidět? " zeptá se mě.
,, Ja nevim" řeknu. ,, Hele Julian vydal tu písničku pro Indianu. Mrkneme ma to? " zeptá se a já souhlasím.


,, Aww. To je tak hrozně dokonalý." řeknu. ,, Ty brečís? " zeptá se Sean.
,, Jo. Nechápu proč se rozešli. Navíc Julianův hlas. Ma to tak procítěný" řeknu. On se usměje a utře mi slzy.
,, Navic musim vědět jak je na tom Indi" řeknu. ,, Tak vyrazime? " zeptá se mě. ,, Jo" souhlasím.

Sean

Sean

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Me

,, Můžeme vyrazit " řekne a políbí mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Můžeme vyrazit " řekne a políbí mě.

...

Asi hodinu strávíme v obchodě, prok dárek. A když konečně máme, vychází nám to akorát dojít k Indianě.

,, Ahoj!" vykřikne, když nám přijde otevřít.  Objemu ji a po mě Sean.
,, Všechno nejlepší " řekneme oba a předáme ji dárek. ,, Děkuju. Pojďte ostatní už jsou tady. " rekne a táhne nas na zahradu.   Se všemi se pozdravíme a posadíme se. ,, Holky pomůžete mi prosím ještě s jídlem? " zeptá se nás Indi. Hned vstanu a jdu za ni i s holkama.  Dojdeme do kuchyně, kde nasype pár brambůrek do misky. ,, Vlastně jsem s vámi chtěla jen mluvit" řekne. ,, Tak povídej " rekne Kell.  ,, Jde o Juliana.  Rozešla jsem se s ním. Potřebuju si to srovnat v hlavě. Ale ta písnička a to ze tu je. Miluju ho, ale chci pauzu" řekne.
,, Udělej to tak jak to cítíš. Ja tu písničku slyšela a říkám ti on na tebe počká " řeknu. ,, Děkuju" řekne Indiana a tak dáme hromadný objetí.
,, Ale co ty. Dneska vypadáš jině a máš dobrou náladu. Celá záříš" řekne Indiana.  ,, Ja nevim. Teda vím, ale je blbý o tom mluvit" řeknu.  ,, Ja myslím, že vím " usměje se Kelianne.
,, Co?" zeptá se Indiana. ,, Se na ni podívej. Určitě spala se Seanem. " řekne Kell. ,, Panebože je to pravda?" zeptá se nadšeně Indi. Jen kyvnu.
Obě zapiští a tak jom strcim ruku pred pusu. ,, To je to tak poznat? Jestli jo tak dneska nemůžu domu" řeknu a holky se začnou smát.

Sean

Když holky odejdou do kuchyně, dáme se s klukama do řeči. ,, Takže jak to jde? " zeptám se Juliana. ,, Chce pauzu.  Nevím. Ale počkám jak to bude" řekne Julian.  Tohle na něm obdivuju.  ,,  Ale ty jsi nějakéj usměvavej" podotkne Jaden. Štve mě jak mě ten kluk zná.  ,, To nic" řeknu.
,, No něco očividně jo" řekne Dylan.
,,  Prostě to řekni. Ja si třeba našel holku " řekne Bryce. ,, To jako fakt.?" zeptá se Tayler. ,, Jo. Představím vam ji, ale až bude čas " řekne Bryce.
,, Fajn" řeknu. ,, Já a Sky. My spolu no.. ". ,, Spali jste spolu?" skočí mi do řeči Dylan.  Nezmůžu se na nic jen na další úsměv. ,, Panebože. " vykřikne Jaden.
,, Držte hubu" zasměju se.

Sky

Vejdeme s holkama zpátky a všechny pohledy zůstávají na mé osobě.  Oni to vědí. Doprčic.  Rychle si sednu vedle Seana. On mě chytne za ruku.  Tím se kluci rozesmějou.  Podívám se na Seana a ten se ke mě nahne. ,, Vědí to" posepta. ,, Holky taky" přiznám se.
,, Takže Skylynn... Z tebe už je konečně žena " rýpne si Tayler.  Celá zrudnu a hodím po něm bonbon.  

...

Po oslavě, která byla suprová jsem šla domů.  Sean mě doprovodil a pak odešel. Lehla jsem do postele a na ytb na me vyskočilo upozornění od Juliana. ,, Další písnička?" zeptám se sama sebe. 

Další písnička u které jsem brečela.
Popadla jsem mobil a volala Indianě.
Zvedla to a taky brečela.

Indi- Slyšela jsi to?

Me- Jo proto ti volám.

Indi- Seru na vše. Chci ho zpátky

Me- dobře tak mi pak dej vědět

Indi- dobrou ❤️

Me- dobrou🖤

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat