Dnes byl pátek a já šla ze školy rovnou domů. ,, Shawne? " zeptám se ho, když všichni sedíme v obýváku u telky.
,, Ano?" zeptá se. ,, Víš. Mohli by jsme s kamarádama k nám na chatu? Jen na víkend " zeptám se. ,, Jako bez dozoru?" zeptá se Shawn. ,, Já vím, ale slibuju, že nebudeme dělat blbosti " začnu prosit. ,, Ja nevim Sky" řekne Shawn. ,, Tak je tam pusť. Je to jen na víkend. Ale Skylynn.. Žádný alkohol ani drogy " upozorní mě Jess. ,, Toho se nemusíš bát" ujistím ji. ,, Dobře. Chcete tam hodit? " zeptá se mě Shawn. ,, Kdybys byl tal hodný" usměju se a on kývne. Rozběhnu se do pokoje a dám všem vědět, že to klaplo a, že se tam sejdeme za hodinu. Hned na to jsem začala balit.Asi po hodině přišly holky teda co se Kell a Indiany týče. Ostatní holky jako Nicol, Elle a Kaylyn přijedou na místo s klukama.
Love🖤- Jaden prý nejede
Me- Kvůli Kell?
Love🖤 - Já nevím tak trochu z půlky. Devinova holka jede taky a Jaden by tam byl jedinej kdo by tam neměl nikoho. Když si to tak vezmeš tak tam jedeme samý páry...
Me- Kelianne taky nikoho nemá.
Love🖤- Ale tak pochybuju, že by si zrovna tyhle dva povídali... Btw Kell má kluka
Me- Nemá
Love🖤- Bryce a Elle je viděli
Me- Tak to mám dost. Zeptám se jí.! 🤦
Love🖤- Uvidíme se teda na místě. Miluju tě ❤️
Me- ja tebe ❤️
,, Kell? " zeptám se. ,, No?". ,, Ty někoho máš? " vyzvidam. Indiana prestane koukat do mobilu a soustředí se na nás. ,, Jak to víš?" zeptá se. ,, Takže to je pravda? A my nic nevíme? " zeptám se. ,, Dejme tomu, že jsme si nemysleli, že je správný čas" řekne Kell. ,, Může ua námi zitra přijet? " zeptá se. Podívám se na ni jako jestli si dělá srandu, ale pak ki dojde, že mi to může být jedno. Je to její věc a navíc když nejde Jaden tak tam bude ona sama. ,, Jo" řeknu.
V autě všichni zpíváme jako by nám šlo o život. Holky seděly vzadu a ja se Shawnem vepředu. ,, Pusť tam Mutual" nařídím mu. On zapne písničku a začneme zase zpívat.
Když konečně dojedeme na místo, vezmeme si tašky a jdeme dovnitř.
,, Kluci a zbytek tu jsou za chvíli " oznámí nám Indiana. ,, Ja si na ně počkám" řekne Shawn. ,, Sky. Hlavně prosím všechno kromě naší ložnice " řekne Shawn. ,, To by mě ani nenapadlo. Já všem řekla at si vezmou spacáky. Někomu rozložím gauč. Tam se vejdou 4 lidi. Na druhý gauč se vejdou dva.. No nějak to vymyslím" řeknu. ,, Můžete využít ještě ty dva pokoje navíc. Pokoj kde spí většinou Hayes s Aaliyah a Nash s Taylor můžete taky využít. Oni tam nemají žádný věci nebo tak. " řekne Shawn. ,, Jo já vím" ujistim ho.
,, Jsou tu" rekne Indi. Shawn jim dojde otevřít a všichni se nasoukame do obýváku. Objemu Seana a usadíme se do křesla. ,, Takže mládeži. Doufam, že se budete chovat na svůj věk. Někdy mi u nás stačí Sky a Sean natož když vás tu je tolik. Klíče dávám na starost jen Sky a Seanovi. Zadnej alkohol, sex a drogy. Jasný?! " zeptá se Shawn.
,, Jasný" řekneme jednohlasně.
,, Seane. Ty na ni dávej pozor. Doufam, že až pro tebe v neděli prijedu budeš celá " řekne a ukáže na nás. ,, Neboj" řeknu a vezmu si od nej klíče. ,, Tak zatím děcka " rekne a já ho ještě obejmu. ,, Děkujeme" zašeptam. On se usmeje a následně odejde. ,, Fajn jelikoz je nás tu opravdu hodně tak se budu snažit vyřešit pokoje. 4 lidi gauč " řeknu.
,, Tak pujdeme my." řekne Bryce.
,, Jo klidně" souhlasí Elle a Tayler s Kaylyn kyvnou. ,, Fajn. Kell jestli prijede zitra ten tvůj tak ti davam druhý gauč. Tam se vejdete oba" řeknu a ona souhlasí. ,, Pak je tu pokon Hayese. Ten chci dát Indi a Julianovi. A Pokoj Nashe dám Dylanovi a Nicol. Pak pokoj pro hosty Devin a Suzan a další pokoj je v tom případě prázdný. Takže někdo z gauče chce pokoj? " vydam ze sebe.
,, Hele my by jsme chtěli být spolu a mame i radši nafukovací matraci. Tak si ji vezmeme my čtyři a nafoukneme si tam tuhle věc" řekne Tayler. ,, Tak jo" souhlasím. ,, My budeme u tebe nebo spím venku? " zeptá se Sean.
,, Jasně, že venku" řeknu a on se zasměje. ,, Fajn k večeři objednávám pizzu! " krikne na nás Tayler.
,, Skvělý nápad" kriknu na něj zpátky.
,, A co budeme dělat? " zeptá se Indi.
,, Jde se so bazénu!" rozhodne Dylan.
,, Fajn" souhlasí s ním Elle. Všichni se tedy převleknou a skáčou do bazénu nebo se opakuji. Já a Sean jsme zůstali v kuchyni a rozhodli připravit na večer filmy. Vybrali jsme asi 5 filmu a položily je k televizi. Sean našel ve skříňce svíčky a tak se rozhodl je zapálit.,, Páni to je hrozně hezka atmosféra " řekl a podíval se na mě. Já totiž seděla na schodech, které vedou do patra.
Sean zapl písničky a já se na něj usmála, protože začal tancovat.
,, Zatancujes si semnou?" zeptá sr a natahne ke me ruku. Ja se zamyslím, protože jsem ještě od té doby netancovala. ,, Notak. Jednou to zase udělat musíš. Slibuju6, že se nic nestane" řekne. Myslím, že má pravdu a navíc me to strašně láká. Takže jeho ruku přijmu.
( představte si prostě, že jsou to oni)
Když skončíme silně ho obejmu. Tohle jsem potřebovala. ,, Děkuju " řeknu. Cítila jsem se skvěle, neuvěřitelně. Nejde to popsat. ,, Bolí tě něco?" zeptá se Sean. ,, Jen trochu stehna. " řeknu a on me obejme. ,, Nebyla si ani potažená. Budeme trénovat spolu a dostaneme se zase na vrcholek" rekne a políbí mě. ,, Wow" řekne nekdo a než si to uvědomíme tak tu všichni stojí. ,, Tohle je fakt husty a ty svicky a světýlka? " rekne nadšeně Indiana.
,, Miluju vás" řekne Julian a obejme Indi. ,, Pizza tu je za chviličku " rekne Tayler. ,, A filmy jsou připraveni" řekne Sean . Takže počkáme na pizzu. Usadime se k telce a zapneme film. Lepší večer jsem mít nemohla.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...