Ráno mě vzbudil budík. Rychle jsem vstala a šla se obléknout a umýt.
Když jsem hotová vylezla z koupelny šla jsem zpět na postel. Opřela jsem se o levou ruku a pravou jsem prohrábla Seanovi vlasy. Potom jsem jemně políbila na rty a on otevřel oči. ,, Musíme do školy" řeknu. Sean zabručí, ale poslušně vstane a jde do koupelny. Poprvé uslyším záchod a pak vodu z umyvadla. Takže si čistil zuby. Já jsem zatím dala do batohu věci na dnes a připravila jsem batoh i Seanovi. Ten po chvíli vyšel z koupelny celý rozcuchaný. Opřela jsem se o stůl a s úsměvem ho pozorovala.
Byl hodně unavený, protože jsme si večer dlouho povídali. Natáhne se pro své černé džíny a oblékne si je. Natáhne na nohy stejný Vansky , které mám na sobě já. Vzala jsem si je dnes, protože jsem věděla, že on tu jiný boty nemá a chtěla jsem s ním ladit. Popadne bílé triko a kouká na něj. Nakonec do druhé ruky vezme černé tričko a podívá se na mě.
,, Bílý nebo Černý?" Zeptá se. ,, Černý" řeknu a on kývne a už si ho bere na sebe.
,, Tak pojď jdeme na snídani" řeknu.
,, Jen si připravím rychlé tašku" řekne Sean a jde ke své tašce, která je vedle tý mojí a já stojím u nich. ,, Už ji máš připravenou" řeknu. On se na mě podívá a místo tašky chytne mě za ruku. Zatáhne za ní abych šla blíž k němu a obejme mě.
,, Tohle mi chybělo. " Zašeptá. Dám mu pusu na tvář a pak mu skočím na záda. On se zasměje a jdeme spolu takhle dolů.,, Dobré rano. Tohle tu dlouho nebylo" směje se Shawn. Sedli jsme si ke stolu a Jess nam dala snídani. ,, Tak kdy máte tu poslední soutěž?" Zeptá se Jess. ,, V neděli" odpoví Sean. ,, A v sobotu spíme u Juliana" řeknu. ,, Dobře" řekne Jess.
,, Chcete hodit do školy?" zeptá se Shawn. ,, Ano" souhlasím. ,, Dnes jo, ale od soboty to nebude třeba" řekne Sean.
,, Jak to?" Zeptám se ho. ,, Dostanu papíry... Dělal jsem si řidičák" řekne.
,, Cože? Vždyť si nic neřekl" řeknu.
,, Vědí to jen kluci" řekne Sean a ja ho obejmu....
,, Tak to mě poser" řekne Dylan, když nás se Seanem uvidí jak jdeme k nim ruku v ruce. ,, Díky bohu! " Zajásá Indiana.
,, No konečně" řekne Julian. ,, Vy dva jste jak počasí" řekne Devin. ,, Děkujeme" řekne ironicky Sean. ,, Je docela pozdě tak se uvidíme po škole" řekne Kell.
Dám Seanovi pusu a odcházím a holkama do třídy.,, Takže dnes si probereme novou látku......." Dál jsem neposlouchala, protože mě matika nebaví.
Skupinka dementů
Tayler - Co máte? Já trčím na ájině
Indiana - Matika.... 👌👌
Julian - Dějepísek ❤️
Devin - Už jste to slyšeli?
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...