66

935 36 9
                                    

Dnes je den soutěže. Jsem hrozne nervózní. Spala jsem u Seana a celou noc a den a dokonce i dnes ráno jsme cvičili. Jeho mamka už z nás nemůže.
Jeho sestra a Brent už taky ne.
,, Pojďte se najíst vy dva" zavolá na nás neho mamka. ,, Tak pojď. Dnes večer to rozjedeme" řekne Sean a políbí mě na spánek. Usměju se a jdeme spolu do kuchyně. Usadíme se ke stolu a začneme obědvat.
,, Tak co vy dva. Dejte si pohov. Umite to a večer to dáte " řekne Seanova mamka.  ,, Jo už si dáme pohov mami" uklidní ji Sean a dá si sousto do pusy.
,, A v kolik vyrazíme? " zeptá se Alessia. ,, Ja nevim jsou dvě tak asi kolem 4 ať tam v pět jsme" řekne Sean.  ,, Takže v pul 4" řekne Alessia a Sean s ní souhlasí. ,, Okey" řekne Brent a pak mu zaskočí jidlo takže začne kašlat a Sean dostane záchvat smíchu. ,, Seane! " napomene ho jeho mamka a podává Brentovi sklenici vody.  Já držím smích, protože je těžký nesmát, když se Sean vedle mě směje jak nevim co a naproti mě se směje Alessia. ,, Dobrý vědět, že bys mě nechala umřít" řekne Brent směrem k Alessie. ,, Ale... Prosimte neumíráš. " řekne Alessia a prokrouti očima. 
,, Bože s vámi jist u jednoho stolu je sebevražda" řekne Sean a zvedne se. Odnese talíř na linku a sedne si zpět. Vezme svou sklenku s pitím a hodí to do sebe. ,, Skylynn, zlato najez se " řekne Maria. ,, Ja uz nemůžu, ale děkuju moc" řeknu. ,, Stejně je divný, že má Sean holku.. A jeste divnéjší, že jsou pořád spolu " řekne Brent.
,, Taky si říkám co na tobě ségra vidí" oplatí mu to Sean s úsměvem a Brent se zarazí. ,, Vy jste šílený pubertaci. Ja tu uklidím a vy dva se běžte připravit, protože vám to trvá nejdýl " řekne Matia smerem k Alessie a Brentovi.
,, A vy dva si jdete na chvíli odpočinout " řekne směrem k nám.
,, Moc rad mami " řekne Sean a vstane od stolu.  Počká na mě a já mu skočím na záda.  On se zasměje a jdeme k němu do pokoje. ,, Jak malý" poznamená Alessia ještě.  Ale to už Sean zavírá dveře a hodí mě na postel.
,, Nevím jak ty, ale já jsem opravdu moc unavenej" řekne a lehne si vedle mě. Potom si mě přitáhne k sobě a obejme mě kolem pasu. Svou hlavu si položí na mou hruď. Ja ho taky objemu a opřu si svou bradu o jeho hlavu. ,, Ja taky. " řeknu. ,, Nastavím nám budika. Zkusim na chvíli usnout" řekl Sean a jak řekl, tak udělal. Nastavil budika a hned usnul.

...

Nesnáším zvuk budíku a už vubec ne, když jsem u Seana. Já usnula adi o pul hodiny později než Sean takze jsem unavenejsi. Sean na budik hned vstane a začne se oblékat. Ja se zachumlam do deky a otočím se  na druhou stranu. ,, Zlato výstavej" uslysim jeho hlas, ale oči mě neposlouchají.   Přetáhnu si deku přes hlavu a spím dal. ,, Lásko " zašeptá mi těsně ucha, když ki odhrne deku.
,, Ještě chvíli" zamumlám. ,, Už nemáme čas. Znáš se. Vstávat. Ja jdu zavolat Shawnovi ano? " řekne. 
,, Fajn" souhlasim s nim.

Když jsme se konečně dostali z domu. Nasedali jsme do auta a mohli vyrazit. Shawn a Jessica brali Camilu a Austina. Děti hlídají totiž Shawnovi rodiče.

...

,, Tak jsme tu" ozve se Alessia. Vystoupíme z auta a rozhledneme se kolem sebe. ,, Je tu hrozně lidi " řekne Maria. ,, No jo. Je to World of dance mami" řekne Sean. ,, No jo boha" řekne a snaží se nám pomoc s věcma.
,, Hele Shawn" řekne Brent. Zrovna vystoupili z auta. Položím tasky  a běžím je obejmout. ,, Panebože moc rada vás vidím" řeknu. ,, Nervózní? " zeptá se Shawn. ,, Jo" řeknu. ,, Omg Shawn Mendes. To je Shawn Mendes" začne křičet jedna holka a najednou je kolem nás hloucek lidi co si nas fotí.  V tom k nám dojde ochranka a pomuze nám dovnitř. 

,, Tyjo" řeknu. ,, Je to skvělý. Miluju svoje fanynky, ale dneska jsem tu kvůli tobě. " povzdechne si Shawn.
,, To je v pohodě" uklidním ho.

...

Asi po půl hodině připrav a rozcviceni jsme se sli se Seanem prevleknout. Ostatní se už šli usadit . ,, Myslíš, že to zvládneme? " zeptám se Seana, když v ruce držím látku na zavázání očí.
,, Zvládneme " řekne a políbí mě.

Pred nama je spoustu dobrých tanečníků. Hlvne jak páry, tak sólisté a taky skupiny.  Za chvíli mame jit my se Seanem a porota je dost přísná.

Teď tancuje pár Josh a Taylor. Jsou dobří. Hodně. A porota je má ráda.

,, Dalším soutěžícím párem jsou Skylynn Grier Mendes a Sean Cavaliere " řekne moderátor naše jména. ,, Dáme to. Miluju tě" řekne Sean. ,, Ja tebe " řeknu a spojím naše rty.  Sean mě chytí za ruku a jdeme na pódium.

,, Páni" vydechne Jennifer Lopez.
,, Ja si říkal už na začátku. Buď to bude hodně dobrý nebo hodně špatný. Ale nezklamali jste. Bylo to sakra dobrý " řekne Ne-Yo. ,, Jak vás tohle napadlo? Jste dobří" řekne Derek. ,, Děkujeme. Vlastně to napadlo našeho trenéra, my si jen upravili choreografii a změnili píseň " ujme se slov Sean.  ,, Mezi vámi je cítit takový spojení. Říkám si ty dva musí být příbuzný nebo fakt dobří kamarádi. Ale později ta energie byla mezi vámi silnější a cítila jsem ji já a cítili to určitě všichni, že jsem si řekla, že vy dva musíte tvořit pár. Nebo se snad pletu? " zeptá se Jennifer.  ,, Hlavně prosím neříkejte, že se plete a že jste kamarádi" řekne Ne-Yo.  ,, To je fakt nerada se plete " souhlasí Derek. Jenn se na ně podívá a usměje se. ,, Vlastně se nepletete" řekne Sean. ,, Ha" řekne Jennifer.
,, Zase s tím nemusíte souhlasit jen kvůli ní. Její ego to přežije" zavtipkuje Derek. Sean se usměje.  Chytí mě za pas a přitáhne si mě do polibku. Jsem zaskočená a červená až na prdeli. Publikem se rozezní tleskání a zabírají nas i kamery.  ,, Miluju vás.  Máte talent a ta energie mezi vámi je neuvěřitelná. Za mě ano" řekne Jennifer. ,, Ano" řekne Derek. ,, Ano" řekne Ne-Yo.  Všichni začnou hase tleskat a Sean mě znovu políbí. Potom zamáváme rodinám. ,, Děkujeme " řeknu porotě a pak už ruka v ruce opouštíme pódium.

,, Panebože" vydechnu když jsme mimo to všechno.   ,, Ja vim " řekne Sean stejně natesene a obejme mě.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat