36

1K 35 0
                                    

Ráno jsem se probudila asi kolem desátý. Do rána jsme tancovali a oslavovali naše novomanželé.  Potom co všichni odešli večer tu zůstali ještě všichni naše nejbližší přátelé.  Takže jsme oslavovali dal a byla to vážně jízda.  Ani nás ne trápilo, že se tu sem všichni nevejdeme, ale zůstali jsme na chatě a spali třeba i na zemi.  Teda kromě Matta. Ten se tak zřídil, že usnul na záchodě.

,, Kdo dělá snídani? " zeptám se. ,, Já tu nebydlím" řekne hned Jack J. Aby nemuseldelat snídani. ,, Od tebe jo stejně nikdo nechce.  Neumíš ani rozkrojit pečivo " zasměje se Jack G.
,, Já ji udělám. Mendesovi asi dneska nevstanou" zavtipkuje Mad.
,, Fuj! " řeknu a kluci se zasmejou.
,, Nejspíš celou noc dělali další dítě" řekne Hayes,ktery objímá Aaliyah. Jsem ráda, že jsou zase spolu.
,, Fuj sakra. Berte ohledy na děti a taky na to, že já s nima žiju. Navíc k čemu další dítě, když mají lední doma a druhý na cestě." řeknu. ,, No jo vlastně " řekne Carter. ,, Wow" zasměje se Jack G. ,, Moc se nesměj  nakrm malou " řekne Madison a Jack se přestane smat. Vezme Lili a nakrmi ji. ,, Miluju když jsme všichni pohromadě" řekne Nash.
,, Já zase tyhle sušenky " řekne Cameron. ,, Matte dáš si?" zeptá se ho Cam. ,, Fuj nechci jídlo ani cítit. Je mi špatně a mohli by jste přestat všichni tak řvát?" zeptá se. ,, To je vážný. On odmítá jídlo " řekne Cameron a dělá si srandu z toho, že volá záchranku.
,, Jsi jak malej" řekne Lia. ,, Oba moc dobře víme, že nejsem malej " avtipkuje Cameron. ,, Fuj. Ale No tak." postěžuju si.  To už se začne smát i Sean.  ,, Nesmej se. Máš být na moji straně " řeknu a on zvedne ruce do obranného gesta. ,, Včera jste valeli. Jste dobří" pochválí Jack G. kluky.
,, Dekujeme" poděkuje Dylan.
,, Nám se taky líbí vaše hudba " připojí se Devin. ,, Diky Kamo" řekne Jack J.
,, To byly časy, když jsme byli v jejich věku " řekne Cameron. ,, To Teda.  To byla párty sem, párty tam. Samý holky, magcon, hádky. A teď jen měním pleny a krmim tohle prasátko" postěžuje si Jack G. ,, To prasátko je tvoje dcera a čeká až ji dáš do pusy tu kaši " upozorní ho Mad. ,, A pořád nějaký kecy" dodá Jack s úsměvem.
,, Dobré ráno " řekne Jess a vedle ní stojí Shawn. Vlasy mu trčí do všech stran a má na sobě jen tepláky. Prostě si jen tak nakraci dolů mezi lidi bez trika.  ,, Já říkal, že delaj na třetím" upozorní nás Jack J.  ,, Cože? " zeptá se Jess. ,, Je to blbecek" řekne Shawn, který to narozdíl od Jess pochopil.
Jack se zasměje a ukáže na břicho.
,, Jo ahaa" řekne Jess.  ,, Takže Grierová.. Teď ti budeme muset říkat Mendesová" řekne Cameron.
,, Furt lepší než Dallasová" řekne Jack G. ,, No málem skončila Gilinsky" upozorní nás Matt. ,, Zapomněli jste, že stačilo málo a byla by Conte " dodá Carter.  Shawn se dost ublíženě podívá. Jess se málem zadusila vodou a Madison byla taky ztuhla už od ty doby, kdy Matt připomenul, že Jess chodila s Jackem.  ,, Sorry Kamo" řekne Carter, když si všimne Shawna.
,, Naštěstí je Mendesová. A Mendesová taky zůstane.  Conte je možná tak Hayley.  Gilinski bude Mad a Dallasová bude Lia. Tečka." řeknu.
Jess se na mě usměje a Nash mě pohladí po vlasech. ,, Pravda. Teď se běžte dát všichni dohromady.  Budeme tu až do večera. Teda kdo chce.  Můžeme na zahradě grilovat" řekne Shawn. ,, Souhlas " výkřik e Cameron.

...

,, Vy jste vážně šílená rodina" řekne Sean. ,, Jo já vim" zasmeju se. ,, Ale miluju je" dodám. ,, A já miluju tebe " řekne a políbí mě. ,, Já tebe" řeknu.
,, Nechte si to až tu budete sami " řekne Dylan. ,, Nicol nepřijde?" zeptám se ho. ,, Nevím? " řekne.
,, Napiš jí. Ať přijde" řeknu. ,, Vážně? " zeptá se. ,, Jo! Padej." řeknu a on nadšený začne volat Nicol.

Vzala jsem si na sebe leginy a triko.  Na nohy jsem natáhla tenisky a čekala na Seana.  Ostatní už byli na zahradě.
Dokonce i Nicol dorazila.  Kdyby jste se ptali...Kelianne a Tayler odjeli už včera večer.
,, Hejbni zlato! " kriknu na něj. Dává si totiž sprchu a taky dost na čas.
Sean otevře dveře a má na sobě jen kraťasy.  A jak jinak než bez trika. Hlavně že má vysušený vlasy.
,, A triko?" zeptám se ho. ,, Nevzal jsem si ho sebou do koupelny" řekne.
,, Aha". ,, Nechceš abych šel dolů bez trika? Je docela teplo " řekne Sean.
,, Ne nechci." řeknu. ,, Proč? " zeptá se schválně. ,, Protože" řeknu. ,, Žárlíš" zeptá se mě. ,, Jo a co je na tom." řeknu.  Sean se usměje a obejme mě.
Má hrozně teplou kůži a krásné voní. Miluju to na něm. I ty jeho dlouhý vlasy, úsměv a oči. Jeho charakter.
,, Miluju tě " řeknu a on mi dá pusu na rameno.  ,, Chci s tebou být chvíli sama " řeknu. ,, Hej doteď si na mě pospíchala, aby jsme mohli za ostatníma a teď tu chceš být sama? " zeptá se mě. ,, Jo." řeknu.
,, Fajn" řekne.  Lehne si na postel a já k němu. Objemu ho a užívám si tu chvíli.  Ale on se po chvíli pretoci na břicho. Podepře se rukou a rou druhou mě hladí po tváři.  Kouká na mě a já čekám co z něj vyleze.
,, Věříš na lásku na první pohled? " zeptá se. ,, Jasně, že jo" odpovím.
,, Já po našem setkání taky. " řekne.
Usměju se a on se začne sklánět k mým rtům. První mě jen plíbí. Já mu to vrátím a když se odtahnu přilepí se na mě zas on. Začne tak trochu válka. Líbá mě něžně, ale zároveň tak vášnivě. Chápete ne?  Byla to první chvíle, kdy mě hladil na boku a Líbal mě tak dlouho.  Vždy jsme si dali jen pusu, ale nikdy to nebylo takovéhle.
,, Musíme přestat " řekne Sean najednou. ,, Proč?" zeptám se. Protože jsem opravdu chtěla opět cítit jeho rty na těch mých. ,, Protože je ti 16 Sky. Mě 17 a myslím, že máme ještě čas na tohle " řekne a mě to dost překvapí.
,, Několik lidí v našem věku už čekají dítě proboha " řeknu. ,, No právě" odpoví. ,, Jsi první kluk, kterého slyším říkat neco takového. Většina kluků nebere takové ohledy. Jen si chtějí užít" řeknu. ,, Jenže tohle je jiný.
Já jsem asi divnej, ale myslím, že prostě máme čas.  Rád se tě dotýkám a tak. Ale myslím že by jsme měli zůstat jen u toho " řekne Sean. ,, Nejsi divnéj lásko. Naprosto s tebou souhlasím.
Jsi jedinečnej. Už chápu Jess. Už vím jak poznala, že je Shawn ten pravý. Vím že je ještě dost brzo, ale já to cítím." řeknu. ,, Tohle nesmíš říkat, nebo poruším všechno co jsem právě řekl " řekne a zasměje se.  Musím se zasmát taky. ,, Ale máš pravdu.  Miluju tě Sky" řekne a políbí mě.
,, Počkej prosím. Ještě jednu " řeknu když se odtahl. Vrátí se a znovu mě políbí.  Potom si už ale natáhne triko a jdeme spolu za ostatními.

,, Jeeeej konečně jste tu dáte si něco?" zeptá se nás Cameron. ,, Já ne děkuju " řeknu. ,, Já bych si dal to dobře vypadající maso" řekne Sean a Cameron už mu ho podává.  Všimnou si Indi jak sedí na lavičce sama, protože Julian si šel taky nabrat nějaký to maso.

,, Cauky " řeknu a posadí se k ní.
,, Ahoj" řekne a obejme mě. Taky už mě nepustí.  Sedíme tam spolu v objetí a pozorujeme ostatní. ,, Miluju to tady " řekne Indi. ,, Já taky" řeknu.
,, Co tu oslavit tvoje narozky? Za chvíli je tady máš " řekne. ,, To je dobrý nápad.  ,, Sean bude mít taky narozky. Kurva a jo . Za týden má narozky. Přesně v pátek, kdy bude na tom koncertě. A já na soutěži" řeknu smutně. ,, Tak spolu budete hned v sobotu a pořádně to oslavíme " řekne Indiana. ,, Pravda" řeknu.
,, Hej to je moje holka " postěžuje si Julian a posadí se vedle Indi z druhé strany. ,, Tak zaprvy já ji znám dýl a za druhý to ona objímá mě" řeknu.
Indi mě Teda pustí a sedne si normálně.  Já se podívám na Seana. Směje se něčemu co řekl Cameron a Shawn.  Na talíř s masem si pak dal kečup a rozhlédl se.  Když mě uviděl usmál se a šel mým směrem.  Posadil se vedle mě na lavičku k těm dvoum.
Položím si svoje nohy na to jeho.
,, Prý děláte na nové písničce " zeptám se. ,, Jo. Už ji máme. Budeme ji poprvé zpívat v pátek na koncertě. Pošlu to video, protože budeš na té soutěži. Bože chtěl jsem být v pátek s tebou" řekne. ,, Jo já taky. Máš narozky " řeknu smutně. ,, Tak na ty jsem úplně zapomněl. Ale budeme spolu v sobotu" řekne Sean. ,, Jo. Ale i tak mi pošli to video. Chci vás vidět zpívat "řeknu. ,, Neboj bude tam kámoš, který nám to bude natáčet přímo jako kdyby si tam stála ty. Mezi těma ječícíma holkama" řekne Sean.  Zasmeju se. ,, Ale i tak je miluju " dodá. To už se nesměju. ,, Jako fanynky. Tebe samozřejmě víc" řekne.
,, Si myslím " zasmeju se.
Sean ulomi kousek masa. Namočí ho do kečupu a strčí mi ho do pusy.
,, Mňam to jje dobrý" řeknu. ,, Jo dělal ho Shawn.  Je něco co ten chlap neumí? " zeptá se mě. ,, Jo. Měnit pleny" řeknu a zasmeju se.
,, Najednou cítím mokrou skvrnu na triku. Podívám se před sebe a vidím tam Camerona s Nashem s pistolkama plný vodou. ,, To si neudělal " řeknu a rozebehnu se za nima.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat