37

1K 32 0
                                    

Dnešek měl být úplně normální den ve škole.  Ale tomu tak úplně nebylo.  Z každé strany jsem slyšela jen o té soutěži v pátek nebo o tom vystoupení. ,, Je pravda, že postoupila i Hailey? " zeptá se mě Indiana.
,, Jako bys to nečekala." prokroutím oči. ,, To je fakt " řekne. ,, Hele nechci se bavit už o té soutěži. Znervózňujete mě a představa že máme zítra trénink mě depta ještě víc. Matt bude zase náročnej. Jsem ráda, že zrušil ten skok" řeknu. ,, Fajn konec o soutěži co třeba jít dnes ke mě? " zeptá se mě.
,, Bavíte se o soutěži? Těšíš se až vám v pátek nakopeme zadek?" přidá se nezvaně Hailey do našeho rozhovoru.
,, Ne nebojíme. Protože to vy projedete. " začnu se bránit.  V tom k nám dorazili ostatní. ,,  Nejste špatný s nima. Ale co jsem slyšela.. Oni tam v pátek nebudou " rýpne si.  ,, Nás tým je skvělej. A v pátek to projedete i když tam nebudeme " řekne naštvaně Dylan. ,, Možná, když nebude tancovat ona. Měla by sis konečně uvědomit, že tancování není nic pro tebe. Stejně tak jako některý věci nebo lidi. " řekne a mě je jasný, že mluví o Brandonovi.
A ten se jak na zavolání objeví.
,, O co jsme přišel?" zeptá se a obejme ji kolem pasu.  Ve mě už se to opravdu vaří. ,, Bavíme se o tom jak Sky není pro nic ani pro nikoho dobrá. Je to příšerná tanečnice kamarádka a nejspíš i přítelkyně" uchechtne se.
Udělám velký krok dopředu, že ji jednu vyrazím ale Sean mě zastaví.
,, To není dobrý nápad" zašeptal.
,, Tady někdo vytahuje svoje drápky. " řekne Hailey. Udělá krok ke mě. Je u mě fakt blízko. Sean mě pořád drží za bok abych neudělala něco čeho bych pak litovala. ,, Jsi srab Skylynn" řekne.
,, Proč si to nejdeme vyřídit ven a naším způsobem? " zeptám se.
,, Nechci s tebou ztrácet čas" řekne.
Uchcechtnu se. ,, Bojíš se? " zeptám.
,, Takže venku?" zeptá se a já souhlasím.  Všichni se tedy přesuneme na školní hřiště.  Když si nás začali všímat lidi šlo za námi.

,, Myslíš že je to dobrý nápad? " zeptá se mě Sean. ,, Ta holka mě už vážně štve. A navíc o nic nejde" řeknu a pokrčím rameny. ,, Věříme ti" řekne Indiana a obejme mě.

Hailey

(nemusíte si to pouštět celý. Prakticky bude to samá sestava jen s jinými lidmi. Stačí když se u obou videí podíváte na ty první)..

Hailey si vzala další dvě kamarádky a začaly tancovat. Kolem nás se udělal kroužek lidí. ,, Tak se ukaž Grierová" zasmála se.  Uchechtla jsem se a chytla Seana za ruku. Ten pochopil, že chci jeho pomoc. Pořád hrála stejná písnička a tak jsme zatancovali taky na ni.

Me and Sean

Obejmu Seana a smějeme se.  Hailey trochu zklesl úsměv, ale nedala se. Vzala za ruku Brandona a začali tancovat na písničku od Justina.

Hailey and Brandon

Hned jsem toho využila a zapla si písničku od Shawna.  Tentokrát jsem poprosila holky.  Takže jsem šla já, Madison a Sasha.! (Tuhle část od 2:40)👇

Lidi začali pískat a tleskat. ,, Fajn tohle jsi možná vyhrála, ale na soutěži se nechytáš ani trochu " řekne naštvaně Hailey a odejde i se svou partou. Musím se začít smát a objemu holky a pak i Seana. ,, Tak to bylo husty" řekne Jaden.

...

Po škole jsme šly teda k Indianě. Šla i Sasha, Madison a dokonce i Kelianne.
,, Dala jsi ji teď na hřišti a dáš ji i v pátek " mrkne na mě Indi a já ji obejmu. ,, Co budeme dělat?" zeptám se. ,, Filmový večer? " zeptá se Indi a všichni souhlasí.  Usadí e se před televizí i s popcornem a medvídkama a zkoukneme asi 4 filmy.

,, Tak se mějte lásky moje" řeknu a vlezu do auta. ,, Jak bylo? " zeptá se mě Shawn. ,, Skvěle" odpovím.
,, Volali mi ze školy. Prý se tam na hřišti odehrál menší souboj. Ano vím že v tanci a taky proto vás nijak nepotrestaji. Ale kvůli vám tam byli lidi co měli být normálně na hodině. Takže je to upozornění aby se nic takového neopakovalo" spustí.
,, Omlouvám se. Hailey mě naštvala a pak vyzvala na souboj a pak se to tak nějak událo " řeknu. ,, Vím. Ředitel říkal, že šlo jen o tanec a tak to moc neřešil. Ty co nedorazil na hodinu mají průser a vy to nemáte opakovat tečka" řekne a já s ním souhlasím.
,, Ty v pátek jedeš s klukama na vystoupení? " zeptám se. ,, Měl jsem, ale nějaká potvora má finále v tancování a my tam nechceme chybět" řekne Shawn a já se usměju.
Jsem ráda, že nevynechali ani jedno mě vystoupení. ,, Jako hodnej netáta ti připomínám, že má Sean v pátek narozeniny " řekne Shawn. ,, Jako správná přítelkyně říkám, dík, ale vím to" zasmeju se. ,, Proč mám pocit, že s ním chodíš spíš ty? " zeptám se se smíchem. ,, Tak napůl chodím s celou skupinou" řekne a šťouchne mě do ruky. ,, Koukej na cestu " zasmeju se.
,, Jsem rád že jsi konečně šťastná" řekne najednou. ,, Já taky " řeknu spokojeně.  V tom z rádia uslyšíme Shawnovu písničku. Podíváme se na sebe a oba spustíme.

Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't, it isn't in my blood

Laying on the bathroom floor, feeling nothing
I'm overwhelmed and insecure
Give me something
I could take to ease my mind slowly
Just have a drink and you'll feel better
Just take her home and you'll feel better
Keep telling me that it gets better
Does it ever?

Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
No medicine is strong enough
Someone help me
I'm crawling in my skin
Sometimes I feel like giving up
But I just can't, it isn't in my blood
It isn't in my blood

Looking through my phone again feeling anxious
Afraid to be alone again, I hate this
I'm trying to find a way to chill, can't breathe, oh

Is there somebody who could help me?
It's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
No medicine is strong enough
Someone help me
I'm crawling in my skin
Sometimes I feel like giving up
But I just can't, it isn't in my blood
It isn't in my blood

I need somebody now
I need somebody now
Someone to help me out
I need somebody now

Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't, it isn't in my blood
It isn't in my blood
It isn't in my blood

I need somebody now
It isn't in my blood
I need somebody now
It isn't in my blood

Dáme celou písničku přesně na čas. Shawn akorát zaparkoval před domem.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat