Dnes nás čeká další kolo soutěže. Jsem celá natěšená. ,, Sky vnímáš? " zeptal se mě Shawn. ,, Co?" zeptám se.
,, Říkám, že dnes jdeme grilovat k Jackovi " řekne. ,, Jo a jo. On má vlastně narozeniny" dojde mi.
,, Ano tak se utíkej obléknout " nařídí mi. ,, Fajn" řeknu a jdu do svého pokoje. Dala jsem se dohromady a napsala Seanovi.Me- Půjdeš semnou dnes k tomu Jackovi?
Love🖤- Promiň nemůžu uvidíme se večer na soutěži ❤️
Me- Jakto?
Seane!?
Jsi tu?
Tak se pak ozvi. Miluju tě ❤️Zamrzelo mě to, ale třeba má něco důležitého. Položila jsrm mobil a ještě se prohlédla v zrcadle.
,, Sluší ti to. Jdeme? " zeptá se Shaen stojící ve dveřích. ,, Jo" řeknu trochu smutně, když se podívám na mobil a Sean mi pořád nic neodepsal.
,, Vše v pohodě? " zeptá se Shawn.
,, Jo v pohodě" ujistim ho a pak už jdeme všichni k autu....
U Jacka jsou snad už všichni. Takže kdyz dorazíme rovnou mu popřejeme a předáme dárek. ,, Páni. Ty jsi čím dál tím víc krásnější " řekne Lia.
,, Děkuju" řeknu a obejmu ji i Camerona. ,, Kde máš amakýna? " zeptá se Cam. ,, Nevím. Má něco na práci" řeknu. Cameron se zarazí, ale dal už nic neříká. Potom si všimnou Jess jak má malou na rukou a Shawn má zase Chrise. Dojdu teda k nemu, protože Jess se baví s Madison a malá so hraje s Lily. Ale Shawn jen tak sedí a hlídá Chrise. ,, Běž se trochu bavit. Ja ho pohlídam" řeknu. ,, Ne to ne. " řekne Shawn. ,, Shawne. Ja se tě neptala. Stejně tu nemám moc co dělat" řeknu. ,, Fajn, ale kdyby něco přijď za mnou" řekne a já kyvnu. Převezmu si Chrise a Shawn jde za klukama. Já s Chrisem jdeme na zahradu a začnu se sním houpat a když se dohoupame tak děláme blbosti na trávě....
Od Jacka jsme rovnou vyrazili na soutěž. V šatně jsem se rychle převlékla a namalovala a Sean tu pořád nebyl. Shawn s Jess už seděli na svých místech a děti jsme odvezli ještě Karen a Manuelovi. Seděla jsem na lavičce a pak se procházela sem a tam, protože soutěž už dávno začala a on tu pořád nebyl. Najednou se otevřely dveře. ,, Ahoj " řekne celý udychany. Políbí mě a pak se začne svlekat, aby se mohl prevleknout. ,, Kde vezis?" zeptám se. ,, Promiň zlato měl jsem toho hodně " řekne a natáhne na sebe kalhoty. Zapne si je a rychle se ještě napije. ,, Volala jsem ti a ani mi to nebereš a to nemluvim o tim, ze od rána ti píšu a ty nic" kriknnu na něj.
,, Omlouvám se asi mám vyply vyzvánění " řekl a dal mi pusu na čelo.
,, Pojď. Jdeme jim ukázat proč tu jsme" řekne. Chytne mě za ruku a jdeme se připravit.,, Děkujeme Alexovi a Amy a teď už přicházejí Sean a Skylynn " řekne moderátor a my vlezeme na podium.
...
,, Postoupili jsme. Postoupili" raduje se Sean. Skočila jsem mu na záda a spolu jsme se smáli. Došli jsme zpět do šatny, kde jsem zase slezla. Jenže v šatně jsme nebyli sami. Na lavičce seděla nějaká holka. Když si nás všimla tak se postavila. ,, Ari? Co tu děláš? " zeptal se Sean a já se zmateně podívala na něj i na ni. ,, Já jen zapomněl sis telefon" řekla ta holka a v ruce měla jeho telefon. Teď jsem opravdu nic nechápala. Začalo mi najednou tak hrozně bít srdce.
,, Děkuju moc já si říkal, že mi něco chybí " řekl Sean jako kdybych tam nebyla a jako kdybych je vubec neslyšela. ,, Jo v pohodě" usmála se na něj. Do očí se mi hrnuly slzy. Ta holka si toho všimla a celou mě sjela pohledem. V tom se na mě podíval i Sean. ,, Sky to není nak to vyp.. ".
,, Neni!? A jak to teda vypada? Asi tak jako když na se na mě vykašleš, neodepisuješ mi a nezvedas telefony. Přijdeš pozdě na tu debilní soutěž na kterou si nás přihlásil ty a já si říkala, že toho máš hodně. Zatimco ty jsi u jiný holky. Jak dlouho? Co? Jak dlouho mě s ní podvádíš? " vyjedu na něj. Snaží se mě chytit za ruce, ale já uhnu. ,, Nepodvádím tě. Jen jsme spolu natáčeli videoklip k její písničce. Poprosila mě o to" řekl.
,, Jasně. Sean kterýho znám by mi to řekl a ještě by se mě zeptal jestli nechci jít s ním. Ale ty jsi mi o tom neřekl a pak ti přijde nějaká holka vrátit telefon. Co by sis myslel? " zeptám se ho. ,, Neptal jsem se tě, protože jsi měla jít na tu oslavu a nechtěl jsem abys přesně takhle hysterčila" řekne. ,, Ja?? Ja hysterčím? Co bys dělal ty... Už jenom když se na mě Mikey podívá nebo mě jen pozdraví chytáš nerva a pomalu ho zabíjíš, ale když za tebou přijde holka, že sis u ní nechal telefon tak je to v pořádku!? Víš co já končím." řeknu. Začnu si sbírat svoje věci. ,, Sky tohle nemůžeš" řekne Sean. Chytí mě za loket a otočí si mě k sobě. ,, Můžu a taky končím s touhle dementní soutěži. Vsadím se, že už máš stejně náhradu. Ráda za mě zaskočí. " řeknu. Vyvléknu se mu ze sevření a odejdu.Když mě takhle uvidí Shawn a Jess tak se hned vyptávají, ale já nemám sílu mluvit. Takže celou cestu jsem ticho a brečím jak malá holka.
Když dojedeme domu zavřu se ve svém pokoji a nechci být s nikym. Jess a Shawn něco tušili, že se mezi nama něco stalo a tak mě nechali a jeli pro děcka k Shawnovym rodičům. V tom mi začal zvonit mobil. Byl to Sean takže jsem to vypla. Takhle to pokračovalo až jsem od něj měla 32 zmeškaných hovoru.
Kelianne - Viděla jsi to? Se divím, žes mu tohle dovolila
Najednou mi to začali všichni posílat a ne jenom známý, ele i fanoušci. A ptali se jak to mezi námi je. Někteří je dokonce začali shipovat. Bylo mi z toho tak blbě, že jsem s mobilem triskla o zem. Když jsem ho zvedla byl úplně prasklý. Položila jsem ho na stůl a lehla jsem si do postele kde jsem vyčerpáním usnula.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfikce[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...