35

977 38 10
                                    

Dnes je den D s velkým D. Jess si konečně bere Shawna. Svatba byla na krásném místě, které oba zbožňují. Je tam velký prostor, čerství vzduch a tráva krásně zelená.  Lidé už tam stavěli krásný svatební oltář. Karen upekla překrásný svatební dort a naše nevěsta se připravovala. Shawn spal doma u rodičů aby neviděl nevěstu.

,, Jsi nádherná " řeknu a objemu ji.
,, Na tohle jsem čekala celý svůj život. Jednou už jsem na sobě svatební šaty měla, ale takhle jsem se necitila. Jsem šťastná" řekne Jessica.  ,, Pomůžu ti do šatů " řeknu.  Pomůžu ji Teda s šaty a dopnu ji je. ,, Vypadáš jako princezna. Shawn je určitě princ a teď už chybí jen zlá macecha. A byl by to originál nás příběh. Pamatuješ? Byla jsem malá a hráli jsme si. Ty, já a Shawn. Byla jsem macecha a vy dva jste měli skončit spolu přes všechno to zlý " řeknu. ,, Pamatuju." zasměje se Jess.
,, Kde máš ty šaty?" zeptá se mě.
,, Chtěla jsem ti nejdřív pomoc. Já na sebe hodím šaty a namaluju se" řeknu. ,, Chci tě namalovat " řekne Jess.  Posadí mě na židli a začne mě malovat.

,, Takhle si ještě namalovana nebyla ale jde to k tobě" řekne Jess.
,, Zvláštní, ale líbí se mi to " řeknu.
,, Utikej se obléknout ať to stihneme" řekne Jess. Vyběhnu do svého pokoje a vezmu si na sebe svoje šaty.  Skládají se z topu a sukně.

Nasedli jsme do auta, které nás dovezli na místo. Im místem byla naše chata. Byla krásně moderní, žádný starý dřevo nebo tak.  Byla krásná a okolí kolem bylo taky krásný. Jess jsme dostali rychle do pokoje, protože Shawn už tu nejspíš pravděpodobně někde běhal. ,, Jsi krásná " řekne Jess.
,, To ty" řeknu a znovu ji obejmu.
,, Oo můj bože zlatíčko " vejde do pokoje Karen a s brekem obejme Jess.
,, Miluju tenhle den" řekne a pořád mou sestru mačká. ,, Zlato už přijeli všichni hosté.  A po tobě se sháněl nějaký mladík " řekne Karen.
,, Jdu za ním za chvilku ještě přijdu" řeknu. Jess kyvne.

Sejdu schody dolů a je tu opravdu hodně lidí. Jak ve v ite tak venku.
,, Sluší ti to zlato " uslyším Shawna.
,, Tak co ženichu? Vypadáte jako princ" řeknu a obejmeme se.
,, Vím, že hledáš Seana jsou s klukama a holkama na zahradě " mrkne na me a bere si Chrise do náruče. Usměju se a běžím na zahradu.  Má na sobě černý džíny, bílou košili a černé sako. K tomu mu ladí krásný černý motýlek. Vlasy vyčesané nahoru a na tváři ten svůj usmev.  Usměju se na něj a běžím k němu. ,, Ahoj" řekne a já ho obejmu.
,, Jsi krásná.  Opravdu " řekne a políbí mě. Potom se přivítám s klukama a holkama. ,, To snad ne" řeknu nadšeně, když si všimne, že dorazil Hayes s Aaliyah ruku v ruce.
,, Bože miluju tenhle den " řeknu.
,, A já zase tebe v těch šatech" řekne Sean. ,, Awww" řekne Indiana.
,, Za chvíli to začne. Jdu ještě za Jess. Počkej mě prosím dole u schodů. Budou tam všichni kluci družiček " řeknu .  Sean kývne a ještě mě políbí.

,, Čau prcku" ozve se hlas. ,, Camerone.?" krikne a obejmu ho.
Přijdu si dnes jak automat na objímáni, ale jsem tak ráda, že jsou tu všichni.  Pozdravím se i s Liou.
Potom odejdou za Nashem a nakonec odejdu konečně za Jess.

,, Je čas?" zeptá se.  Kyvnu na souhlas.
,, Je čas " řeknu a chce se mi brečet.
Kluci čekají pod schody. Začne hrát muzika. V našem podání boyce avenue.

Na tu písničku jsme se seeadili. První šla Madison s Jackem, za nima šla Camila s Austinem, za nima já a Sean a za nama konečně Jess a z každé strany Bratři. Hayes a Nash. Družičky jsme měly všichni růžice šaty. A házeli jsme květy růžové a bílé růže.
Šli jsme asi minutu po sobě. Byl to krásný pocit. Všichni na nás koukali a někdo dokonce už brečel.  Viděla jsem Shawna stát u oltáře. Usmíval se jak sluníčko a pak si utřel slzu.  Holky si stouply na levou stranu nevěsty a chlapci za Shawna. Hayes a Nash předali Jess Shawnovi a stoupl si také za Shawna.

,, Sešli jsme se tu dnes, abychom spojili lásku těchto dvou krásných lidi.  Jestli má někdo námitky na tento sňatek ať predstoupí teď nebo ať je napořád ticho " řekne farář.
Nikdo k ničemu námitky neměl tak pokračoval. ,, Shawne Petere Raule Mendesi, berete si Jessicu Grierovou za svou pravoplatnou manželku a budete ji milovat ve zdraví i nemoci dokud vás smrt ne rozdělí?" zeptá se.
,, Ano" odpoví Shawn. ,, Jessico Grierová, berete si Shawna Petera Raula Mendese za svého pravoplatneho manžela a budete ho milovat ve zdraví i nemoci? ".
,, Ano" odpoví Jess.  Nasadí si prsteny.
,, Tímto vás prohlašuji za manželé. Smíte políbit nevěstu " řekne a políbí se.  V tom už mi tečou slzy a všichni tleskáme.

...

Obřad byl velmi emoční.  Teď už se tu jede docela skvělá oslava. Já a Sean jsme Jess zatancovali a Shawn kluky poprosil aby něco zazpívali.  Sean si na sebe vzal ale místo košile a saka obyčejné černé  triko. Kluci vlastně taky.  Vzali si mikrofony a začali zpívat.

,, Smím prosit? " zeptá se mě Shawn.
S úsměvem kývnu.  Boyce avenue nám tu stále krásně hrají.  Jsem o dost nemusí než Sean, ale stejně tancovat s ním je skvělý. ,, Jste to nejlepší, co mě v životě potkalo" řekne Shawn.
Jeho slova mě velmi zasáhnou. Teda v dobrém slova smyslu. ,, Ty pro nás taky. Jak se k nám chováš, staráš se. Naučil se mě spoustu věcí a vlastně tak trochu jsi mě vychoval. " řeknu.
,, Miluju tě, miluju Jess a miluju Chrise. A už teď miluju to malý. Nedokážu si představit život bez vás." řekne Shawn. ,, Změňme téma. Už si nechci upravovat make up" řeknu a začneme se smát. ,, Můžu ti ji ukradnout? " zeptá se Sean. Shawn kyvne a už na parket táhne Jess.
Chytim se Seana a pokračujeme v tanci.  Opru si o něj hlavu a takhle tancujeme až dokonce písničky.

Právě si povídáme a jíme tu samé blbosti. Divím se že mki z toho není špatné. ,, Pojďte si udělat fotku " pobidne nás Karen, když nás se Seanem uvidí.  Manuel se už směje.
Udělali nám tedy dvě fotky.

Udělali nám tedy dvě fotky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Nic proti, ale tohle je moje písnička

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Nic proti, ale tohle je moje písnička. Jdeme tancovat" řekne Sean. Tancujeme asi na další 3 rychle písničky a potom se jede znovu pomalá.  Znovu se chytim toho úžasného kluka a tancujeme.
,, Třeba se jednou dočkáme a budeš Skylynn Cavaliere " řekne Sean.
,, To zní dost divně, ale nestezuju si" řeknu. ,, Máme asi problém, protože Sean Grier nezní o moc líp " řekne a zasměje se. ,, Jo je to strašný" souhlasím. ,, Miluju tě Sky" řekne.
,, Já tebe " řeknu a políbíme se.

Vím, že jsem ji měla vydat už včera večer, ale popravdě jsem na to už neměla náladu. Tak ji tu máte dnes. Doufám že se líbí ❤️❤️❤️❤️
#Mendes🥂🎂🎉💍💍

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat