V neděli to už bylo víc klidný. Kolem pátý hodiny mě měl vyzvednout Shawn. Ale bylo teprve 12. Seděli jsme na zahradě v kolečku a hráli samý pitomý hry. Tedy do doby než mi začal volat Hayes.
Hayes- Skylynn zabalte si věci. Jedu pro tebe. Jess a Taylor jsou obě v nemocnici.
Me- Cože? Jakto?
Hayes- Obě nejspíš rodí
Me- Jako teď? Obě?
Hayes- Ano, řídím tak se připrav za 30 minut jsem u vás
,, Lidi omlouvám se, ale musíte stihnkut ten autobus co jede ted ve 42. Pro mě jede Hayes. Jess a Taylor jsou v nemocnici a nejspíš obě rodí " kriknu na ně. Oni mě poslechnou a Sean me obejme. ,, Tak pojď. Musime si taky sbalit" řekne.
...
,, Skylynn! " krikne na mě Hayes a tak vim, ze uz dorazil. Ostatní asi před pěti minutami vyšli na zastávku. Zustal jen Sean, který jede s námi. Sean mi vzal věci a já zatím zamkla chatu. Nasedli jsme do auta a vyjeli.
,, Jak je možný, že obě?" zeptám se.
,, Opravdu nevím. První to chytlo Taylor. Seděli jsme u vás na zahradě. Měla silný bolesti. V nemocnici u doktora už ji praskla voda. Takze si ji hned vzal a na to tam praskla voda i Jess. Takže hned na to vzali i ji. Musime se tam dostat včas " řekne Hayes.,, Dobrý den slečna Grierová" řekne Hayes na recepci. ,, Promiňte žádná Grierová tu není " řekne sestra.
,, Omlouvám se myslel jsem Mendesová" opraví se Hayes a v tom se začne nenápadně smát. ,, A jste rodina? " zeptá se. ,, Jsme její sourozenci" řeknu. ,, Mendesová je právě na sále a její manžel s ní. Ale bude převezena na pokoj číslo 205" řekne. ,, Děkujeme a slečna Giavasis? " zeptá se Hayes. ,, Taky rodina?" zeptá se sestra. ,, Kdyby ne tak se neptám" řekne už docela naštvaný Hayes.
,, Ta je také na sále a bude převezena na jejich přání na stejný pokoj jako slečna Mendes" řekne sestra. ,, Dik" odsekne Hayes a běžíme k pokoji 205.,, Aaliyah " řekne Hayes a dojdeme k ní. V náručí má Chrise. Já dojdu obejmout Manuela a Karen a taky rodiče Taylor. ,, Tak co beruško?" zeptá se mě Manuel a hladí mě po vlasech. ,, Hrozně se těším " řeknu.
Potom ho pustím a stoupnu si k Seanovi. Ten mě chytí za ruku.
V tom se otevře výtah a vyjdou sestřičky, který na lehátku vezou Taylor. Nash jde s nimi a drží ji za ruku. ,, Taylor " řeknu a běžím k nim.
Obejmu Nashe a čekáme až Taylor v klidu dovezou na pokoj. Chtěla jsem jít už dovnitř, ale v tom se otevřel výtah zase a tentokrát to byla Jess.
,, Panebože" řeknu a běžím k nim. Jess tekly slzy. Chytla jsem ji za ruku a brečela s ní. Ale potom jsem ji musela pustit, aby ji taky dovezli na pokoj. V tom jsem pevně objala Shawna. Ten taky brečel a ja se musela smát.
,, Tak co? " ptám se nedočkavě.
,, Holčička" řekne Shawn. ,, Oow synku" řekne Karen a obejme ho. Po ní i Manuel a Aaliyah. Zbytek ještě objímal Nashe. ,, A vy? " houknu na Nashe. ,, Kluk" usměje se. ,, Můžete dovnitř. Za chvíli vám dovezeme děti" usměje se jedna příjemná sestra.
Vtrhneme všichni dovnitř a nevím u koho mám být dřív. Ale u Taylor jsou její rodiče takže jsem se naplno věnovala Jess. ,, Jaky jméno? " zeptá se Taylor její máma. ,, Jacob Grier" usměje se. ,, A vy? " zeptám se Jess.
,, Sophia Mendes" řekne Shawn.
,, Omg má stejný iniciály jako ty" řeknu. ,, Ja vim " zasměje se Shawn a pohladí mě po vlasech. ,, Bude vadit, když budu mít stejný iniciály i já?" zeptám se jich. ,, Cože? " zeptá se Jess a Shawn kouká překvapeně. Dokonce i Shawnovo rodiče. ,, Chci být Mendes" řeknu. ,, Vážně? " zeptá se Shawn. ,, Jo" řeknu. ,, To je skvělý " řekne a hned mě obejme. ,, Budeš pořád Grier to se nemusíš bát" pošeptá mi. ,, Líbí se mi dvě příjmení " usměju se. ,, Abys za chvíli neměla tři" řekne se Smíchem Jess a kývne hlavou k Seanovi za mnou. Ten mi položí ruce na ramena. ,, Vážně máš teď náladu na vtipy?? " zeptám se. Ona jen zavře oči a usměje se. ,, Je stejně zvláštní, že ve stejný den" řekne Aaliyah. ,, Musíme si naplánovat dítě na ten stejný datum" řekne Hayes.
,, Si se zbláznil ne? " zeptám se ho.
,, Lip se to pamatuje" řekne na obranu Hayes. ,, Vy si hezky na dítě pěkně dlouho počkáte " řekne Karen.
V tom vejdou dvě sestřičky a každá nese jednoho prcka v postýlce.
,, Tak tady. Za hodinu se uvidíme a zkusíme spolu kojení" řekne sestra.
,, Fajn" kývne Taylor. V tom začne chování. Všichni si tam ty děcka střídají jak nějaký vítězný pohár.
Sophia byla o dost drobnější než Jacob. Stejně bylo nejlepší, když na mě padla Sophia a na Seana Jacob.
Byl to hezký pohled a predstava nás dvou jako rodiče. Karen jakoby mi četla myšlenky. ,, Z vás bude taky pěkná rodinka " řekne s úsměvem. Sean vrátí malého Taylor a já zase malou Jess.,, Čas kojení" přijde přesně po hodině sestra. ,, Poprosím tedy aby odešli všichni. Zůstat tu můžou jen tatínkové" řekne ta druhá. Shawn mi podá Chrise a my odejdeme na chodbu. Shawn vyjde taky a zastaví se předemnou. ,, Jeďte domu a postarejte se o Chrise. Já dorazím až k večeru." řekne a já souhlasím.
,, Tak pojďte. Pojedeme k vám " řekne Karen. Takže já, Sean a Chris jedeme s Karen a Manuelem a Hayes jede s Aaliyah.Dorazíme domu a Karen dá Chrisovi najist. Hayes a Aaliyah se natáhnou na sedačce. Karen jde potom nahoru uspat Chrise. Manuel se natáhne v křesle. Na dalším gauči totiž relaxujeme my se Seanem. Hayes tam pustil nějaký film a byli jsme spokojený.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...