49

821 40 1
                                    

Když otevřu oči spatřím ostrý světlo. Ze začátku mám problém oči otevřít, ale nakonec se mi to povede.
,, Sky" uslyším hlas moji sestry a pak už spatřím její hlavu.  Zvedne mi trochu postel a upraví polštář, abych se o něj mohla opřít. ,, Jak se cítíš? " zeptá se mě Shawn. ,, Ani nevím" řeknu po pravdě.  Rozhlednu se po pokoji a zjistím, že je tu i Nash a Hayes s holkama.  ,, Mám žízeň " řeknu.  Sean mi hned podává mou vodu.  Pak se otočím na Kylee a ta mě pozoruje stejně jako Edwin, který je tu taky.  ,, Cítím se hrozně bez síly" pošeptám. ,, Tak se ještě prospi" řekne Jess a pohladí mě po vlasech.  Nemusí mi to rikat dvakrát. Zavřu oči a opět usnu.

...

Když otevřu oči po druhé za tenhle den, všimnu si doktora. ,, Dobrý poledne, donesl jsem ti něco k jídlu. Jen něco lehkého, nemůžeš se teď pořádně precpat.  Až se najíš tak pro mě prosím někdo přijďte. Uděláme menší vyšetření " řekne. Kývnu a on odejde.  Sean se chopí jídla, které mi doktor přinesl. Sedl si na postel a začal mě krmit. ,, Zvládnu to" podívám se na něj.  ,, Ja vim, ze jo, ale odpočívej. Chci to udělat " řekne Sean.
Nakonec tedy souhlasím , protože se pořád cítím dost bez sily.

,, Dojdu pro doktora" řekne Nash, když dvojím. ,, Cítíš něco? " zeptá se mě Jess. Nestihnu ji ale odpovědět, protože přišel doktor.
,, Fajn. Budu potřebovat pomoc. Postavíme tě na nohy. A uvidíme. Zda se něco změnilo" řekne doktor.
Radost jsem z toho neměla. Cítím se jako mrtvá a navíc mě navlékli do nemocniční košilky.  ,, Můžeš se pohnout? " zeptá se doktor po tom co mi odhrne deku.   Pokusím se nějak pohnout s nohou. Potom s druhou, ale nic.  Do očí se mi nahrnou slzy. Zákoutím hlavou, že nic necítím a tím pádem se nemůžu pohnout.
Shawn mě tedy vezme do náruče a postaví mě před postel na nohy. Ale drží mě.  Jenže přes to, že mě drží, se mi nohy podlamuji.  ,, Až řeknu teď tak ji pusťte" řekne doktor.
Věděla jsem, že je to špatný nápad, ale než jsem něco stačila říct. Doktor nařídil aby mě Shawn pustil.  Samozřejmě hned co ze mě sundal ruce, složila jsem se k zemi.  Holky bráchové se otáčeli aby na mě nemuseli koukat. Kylee si chytla pusu a namáčkla se na Edwina.  Moje sestra se rozbrecela. ,, To by stačilo! Vždyť vidíte, že to nedokáže. Konec " zahlásí Sean a zvedne mě ze země.
Chytnu ho kolem krku a nechci se ho pouštět. ,, Fajn. Pro dnešek toho necháme. Odpočiňte si a já přijdu zase zítra." řekne doktor a odejde.
Sean mě posadí zpět na postel a setře mi slzy. ,, Skylynn " ozve se Karen a hned mě běží obejmout. ,, Zlatíčko " uslyším jak mi říká a hladí mě po zádech. ,, Moc mě to mrzí Sky" řekne Manuel a taky mě obejme. 
,, Chyběli jste mi " řeknu a objemu je oba znovu. ,, Ty nám taky" řekne Karen. ,, Mami, tati. Můžu s vámi mluvit? " zeptá se jich Shawn. Omni souhlasí a jdou spolu ma chodbu.
,, Pojď k nám prcku" řekne Nash. Z jedny strany si vedle mě lehne on a z druhy Hayes.  Jess si vezme mobil a vyfotí nás.  Oboum vezmu ruku a chytnu je.

Asi po další hodině se semnou pomalu všichni loučili. ,, My už budeme muset taky jít. Musim dát Chrisovi napapat. Kdyby něco volej, my hned přijedeme" řekne Jess. Rozloučí se a odejdou.

Potom už se nic zvláštního neděje.  Zjistila jsem, že Kylee zítra pustí a tak se s Edwinem radovala. Ja a Sean jsme zakempili v posteli s notebookem a filmíkama. 

,, Dojdu se vykoupat " řekne Sean a zmizí v koupelně.  ,, Myslíš, že by jsme mohly zůstat v kontaktu?" zeptám se Kylee. ,, Jasně, že jo" souhlasí. Vyměníme si telefonní čísla. 
,, Až budeš doma. Stačí napsat. Můžeme někam zajít " řekne.
,, To zní dobře" souhlasím.
Ale Kylee mi už nevěnuje pozornost.
Otočím se jejím směrem a povzdychnu si.  ,, Můžeš si laskavě vzít triko? Odvádíš pozornost i zadaný holky " řeknu a on se jen ušklíbne.
Ale stejně mě neposlechne.  Lehne sinke mě a ja ho objemu. ,, Vlastně jsem ráda, že sis ho nevzal" řeknu a on mě políbí. ,, Ty jsi neuvěřitelná " zasměje se. ,, Diky diky" zasměju se.

Po nejaky době Kylee usne a mě to prostě nejde.  ,, Zazpívás mi? " zeptám se ho. ,, Cože?".  ,, Jestli mi Zazpívás. Nemůžu usnout " řeknu a Sean souhlasí.  Začne mi potichu zpívat jejich novou písničku.  A pomůže to. Ani ne za 5 minut jsem o sobě nevěděla.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat