17

1K 33 2
                                    

Dnes máme volný den. Což je pro nás jasná věc. A to pláž. ,, Sky pohni sebou kluci už na nás čekají " řekne Indiana.
,, Co?" zeptám se. ,, Od včerejška jsi divná. Co se stalo sakra na ty chodbě " zeptá se Kelianne.  Když to dorekne donutí mě to se usmát.  ,, Ona se usmívá. Něco se stalo" řekne Indi.
,, Dokonce se červená " dodá.
,, Takže Grierová ven s tím" řekne Kelianne. ,, Nic. Možná jsme se jen políbili" řeknu. ,, Cože? A to je nic? " zajásá Kelianne. ,, Pane bože. Já věděl, že vy dva budete spolu už jsem jen čekala, kdy vám to dojde" řekne Indiana. ,, Mý ale nejsme spolu " řeknu. ,, Je úplně jasný, že dnes nebo zítra budete. Má na to hoch čas do úterý. Pokavad nechceš udělat první krok" řekne Kelianne. ,, Ne to nechci. A jdeme" řeknu.

...

,, Ta voda je studená! " zařve Tayler.
,, Pojď do vody!" křikne na mě Bryce.
,, Jen když mi uděláš hezkou fotku na instagram " řeknu a Bryce se začne smát.  Ale nakonec mi fotku udělá.

,, Diky" řeknu mu a on už si mě háže přes rameno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Diky" řeknu mu a on už si mě háže přes rameno. Hodí mě do moře a já myslím, že mi umře nos. Omylem jsem vdechla tu slanou vodu. ,, Debile " křiknu po něm.  ,, Naskoč" řekne Tayler. Vezme mě na ramena a děláme blbosti.  V tom si všimnu Seana.
Donutí mě to usmát se.  No úsměv mě přejde když přijde Madison a políbí ho. On se na ni usměje a polibek ji vrátí.  Nevím co se to semnou děje, ale do očí se mi hrnou slzy. A vím, že tu scénku se Seanem a Mad viděli i ostatní, proto není dobrý teď začít brečet.  Když si všimnu, že se na mě Kelianne otáčí rychle skočím z Taylera do vody.  Vynořím se a všechny pohledy zůstaly na mě. ,, Dostala se mi sůl do oka " řeknu začnu házet rukama. Po tvářích mi tečou slzy a nevím co dělat. Rozhodnu se rychle utéct na břech. Teď už mi pohled věnuje i on.  Běžím a nechci se zastavit. Hledám nějakou obyčejnou vodu. ,, Sky!" krikne za mnou Tayler, který celou dobu běžel zamnou.  Zastavím se s všimnu si, že vzal z jeho batohu láhev vody.  Otevřel mi ji s já si s ní začala vyplachovat oko.
,, V pohodě?" zeptá se mě Tay.
Kyvnu a on mě obejme. ,, Děkuju ".
,, Nemáš za co. Pojď vrátíme se k nim " řekne.

,, Sky." řekne Kell a obejme mě. ,, To bhude dobrý. " posepta mi. ,, Já vím už to tolik nepálí" řeknu. ,, Nemyslím tvy oko . Však víš to se Seanem " řekne.
,, Stejně to njic včera neznamenalo " řeknu. Vím, že mi to nevěří, ale to je jedno. ,, Jsi v poho Sky? Co se stalo? " zeptá se mě Jaden, když k nám dojdou.
,, Jen sůl v oku " reknu. ,, Aha." odpoví.
Všimnu si, že Sean má propletený prsty s Madison. ,, Co kdyby jsme tady zkusili tu sestavu? " zeptá se Devin a už se protahuje. ,, Já bych pořád potřeboval naučit ten kus co mi nešel" ozve se Sean. ,, Rikala si, že mě to naučíš " dodá. ,, Naučí tě to Jaden ten to umí dobře.  Devine ty víc zpevni tělo. A Dylane ty ho zase trochu malinko uvolni" řeknu. ,, Julian to má dobrý " řeknu a on se usměje.
Sean na mě zmateně kouká, ale už toho mám dost a nehodlám se tím zabyvat. ,, Kluci. Chci vám něco říct".
,, Co se děje? " zeptá se Devin.
,, Pomůžu vám s choreografií, ale v tom videu semnou nepočítejte." oznámím jim. ,, To nemůžeš. No tak Skylynn. Už to máme vymyšlený " řekne Dylan. ,, Choreografii stále dělám a ty plány co jsme vymysleli můžete předat někomu jinému. Vždyť u máte holky, který na to mají větší právo. Kelianne, Indiana, Madison " řeknu.  ,, Proč to vzdáváš?  Neříkala si  náhodou zrovna ty mě včera, že to nemám vzdávat? Že jedna překážka nic nezkazí. Vždy se to dá obejít. Proč to teď vdáváš?" zeptá se mě Sean.
,, Tobě nemusím nic říkat, mám na tebe taky dost nezodpovězených otázek takže jsme si kvit." řeknu.
,, Co to s tebou je? " zeptá se mě Madison. ,, Vůbec nic jen to prostě nechci." řeknu. ,, Víte co? Končím úplně. Najdete si někoho jiného." řeknu a odcházím.  ,, Nene počkej " řekne Sean a chytne mě za paži za kterou mě táhne kousek stranou.

,, Co to s tebou je? Takovou tě neznám" řekne. ,, Neznáš mě vůbec. " řeknu. ,, Co se stalo?" zeptá se.
,, Nechci spolupracovat s bezcitným idiotem " řeknu. ,, To mám být jako já?" zeptá se. Začnu tleskat.
,, Wow jsi tak chytrej až to bolí " řeknu mu. ,, Kvůli Mad? Že jsme zase spolu?" zeptá se mě. ,, Proč si mě včera políbil?" zeptám se ho. ,, Já nevím, prostě jsem cítil, že to mám udělat." řekne. ,, Pro tebe to něco znamenalo?" zeptá se mě. Podívám se na něj jako jestli to myslí vážně. ,, Občas je dobrý holce říct trochu víc mírněji, že to pro tebe nic neznamenalo." řeknu mu.
,, Já myslel, že mě nesnášíš" řekne.
,, A měl si pravdu teď tě vážně nesnáším" řeknu a cítím jak mi padá první slza. ,, Já věděl, že se ti líbím Grierová " řekne a trochu se uchcechtne. Snažil se o vtip ale mě to vtipné nepřišlo. Vřelo to ve mě a slzy ze mě jen padaly a já mu dal nechtěla ukazovat jak moc mi to ublížilo.
Otcila jsem se a začala si ze země sbírat věci.  Hodila jsem na sebe kraťasy a triko. Vzala svoje věci a odcházela. ,, Skylynn.. SKY! " Křičel po mě Sean. Neotáčela jsem se. Ani jsem na nikoho nečekala.

Dorazila jsem na hotel a zavřela se v koupelně. Sundala ze sebe plavky a vlezla si do sprchy. Pustila jsem na sebe vodu a nechala ji téct. ,, Sky. Otevři. Co ti řekl?" klepaly na dveře holky.

Po nějaký chvíli jsem slyšela, že to vzdaly a pak jen bouchnutí dveří.
Vylezla jsem a vzala si čisté oblečení.
Lrhla jsem sij do postele a pustila si do sluchátek písničky. A nějak jsem usnula.

,, Sky je večeře už si promeskala oběd " budí mě Kelianne. ,, Nemám hlad" řeknu. ,, Krom snídaně si nic nejedla "řekne. ,, No a?" řeknu.  ,, Sky" řekne.
,, Fajn už jdu" řeknu.

Jdeme chodbou směrem jídelna.
,, Sky " ozve se Sean. Jde ke mě, ale naštěstí mi začne někdo volat.

Me- Ahoj Shawne. Hrozně mi chybíte už bych jela domů

Shawn - Ty nám taky princezno. Něco se stalo?

Me- Ne nic jen se na vás těším

Shawn - Poznám když lžeš. Si v tom stejně příšerná jako tvá sestra

Me- O tom s tebou nemůžu mluvit

Shawn - Takže kluci?

Me- Možná

Shawn - Zabiju ho až přijedete

Me- Ty víš o koho jde?

Shawn - Ani ne, ale vzhledem k okolnostem to může být jedině Mikey nebo Sean.

Me- Máš mě sakra prokleplou

Shawn - Tak který?

Me - Sean. Jednou si mi říkal, že si ne vybereš do koho se zamiluješ a měl si pravdu. Ale radši bych si vybrala

Shawn - oow zlato. Mám pro tebe dobrou zprávu.  Jelikož je středa tak se v pátek uvidíme. Jedu totiž na vystoupení do Buenos Aires

Me- Vážně? Panebože už e těším

Shawn - Já taky.

Me- Shawne musím na večeři. Ještě si zavoláme. Miluju vás

Shawn - My tebe.

Po našem rozhovoru mi začínali opravdu chybět. Už se těším na pátek.

Večeře mi moc nechutná a tak se v ní jen dloubu.  ,, Nechutná mi to jdu na pokoj" oznámím holkám.
,, Fajn" řekne smutné Indi a jde vidět, že ji to trápí.

Na pokoji si zase lehnu a koukám do mobilu.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat