Se Seanem jsme sešli dolů do kuchyně. ,, Budete jist? " zeptá se Alessia. ,, Jasně" řekne Sean. ,, Pomůžu ti " ozvu se a pomůžu ji prostřít stůl.
To si vysloužim úsměv od Alessii i od Seana. Když je vše hotové, posadí se vedle něj. ,, Sluší vám to spolu" řekne Alessia, když si všimne jak se culím na Seana, když mi utřel omáčku z brady. ,, Co budete dělat? " zeptá se nás Brent. ,, Ještě nevíme." řeknu.
,, Nech je spolu bože "zákroutí hlavou Alessia. ,, Fajn. Tak nechcete jít zítra s námi na pláž?" zkusí znovu Brent.
,, Jo klidně, zavolám i klukům a ty můžeš napsat holkám " navrhne Sean a já souhlasím....
Alessia a Brent se chystali k večeru na nějakou párty a já se Seanem jsme se chtěli jít projít. ,, Večerní procházka je skvělá " řekne Sean a proplete si semnou prsty. ,, Je to zvláštní pocit po tom všem... Jen tak tě držet za ruku a vědět že jsi moje a že tě můžu v klidu políbit" řekne a políbí mě. ,, Miluju tě " řeknu. ,, Já tebe" řekne a pokračujeme v cestě. Došli jsme na pláž a já si užívala písek, který byl hezky studený. Přes den docela dost pálí. Zamyslela jsem se nad pískem, že jsem si neuvedomila, že mě Sean bere do náruče. ,, Co děláš?... Ne! Pust mě prosím " křičela jsem, když mi došlo, že semnou běží k moři. Po cestě mi vytrhne boty z ruky a hodí je na zem. Hned na to semnou doběhl do vody. Ale jen na kraj, protože máme jen oblečení a jsou dost vlny. ,, Je to ledový" postěžuju si.
,, Já vím " uchcechtne se. ,, Naučíš mě někdy Surfovat? " zeptám se ho po chvíli. ,, Vážně chceš?" zeptá se mě.
,, Jinak bych se neptala " zasmeju se.
,, Hrozně rád. Začneme zítra?" zeptá se mě. ,, Jo" řeknu a on si všimne jak se klepu. ,, Asi bych ti teď měl půjčit mikinu nebo tak něco, ale nic z toho nemám " zasměje se a já s ním.
,, To je v pohodě" řeknu a usměju se.
,, Pojď ven z ty vody, nebo nastydneš" řekne a podá mi ruku. Chytnu se jí a jdeme spolu dal od vody. ,, Musím být v 10 doma" řeknu. ,, Máme ještě hodinu a půl " řekne a natáhne se na písku. Jdu vedle něj a položím si mu hlavu do klína. Sean mě chytl za ruku. ,, Můžu mít otázku?" zeptám se ho. ,, Jasně. " řekne. ,, Tvoje rodina nevěděla o Madison?" zeptám se.
,, Znají Mad, ale jen jako kamarádku, neměl jsem potřebu jim o tom říkat. Madison mám strašně rád, ale jako kamarádku. Vyrůstali jsme spolu a tak jsem se tím nechal unést. Až když jsme byli spolu jsem si uvědomil, že takhle to nepůjde." řekl a já jen pokývala hlavou jakože to chápu.
,, Ja jsem říkal, že se ti líbím Grierová" řekne a já se zasmeju. ,, Už ne " řeknu a zvednu se, ale on si mě stejně přitáhne zpátky. ,, Nechoď. Jen tě rád provokuju" řekne a políbí mě.
,, Měl bys s tímhle přestat jinak budu závislá " řeknu a on se sladce usměje.
,, Ostatní už o nás vědí?" zeptá se Sean. ,, Ne. Tedy vědí, že jsem šla za tebou, ale od té doby jsem s nimi nemluvila takže jim to došlo nebo čekají až dám vědět " zasmeju se.
,, A co když je v tom necháme i zítra?" zeptá se mě. ,, Jak to myslíš?" zeptám se. ,, Chci být s tebou zítra ještě sám. Chci tě naučit surfovat a vím, že když tu budou ostatní nebude to takový jako když jsme spolu. Pak začne škola a už se jich nezbavime " řekne Sean a začne se smát. ,, Fajn, lae holky mi bhudou určitě psát" řeknu.
,, Zlato já ti nezakuzuju si s nima psát, jen chci být zítra ještě s tebou sám " řekne. ,, Tys mi řekl zlato?" zeptám se.
,, Už to tak bude " řekne a já se posadím. ,, Mám pocit, že spolu chodíme celou věčnost. Nepřijde mi, že jsme se dali dneska dohromady" řeknu. ,, Já vím " řekne a obejme mě.
,, Tak pojď doprovodím tě domu, než tu celá zmrzneš a ještě dostaneš plus, že jsi doma dřív" řekne a já ho bouchnu do ramene.,, Jsme tu " pošeptá mi u ucha, když se zastavíme před domem. V obýváku se svítí, takže nespí. ,, Zítra tě vyzvednu kolem desáté. Jsou nejlepší vlny" řekne a dá mi pusu na čelo.
,, Dobře " řeknu. ,, Tak dobrou noc" řekne. ,, dobrou " oplatím mu to a on se ke mě nakloní. ,, Čau děcka" řekne Shawn. Sean se rychle odtahne.
Musím se téhle situaci zasmát.
,, Ehm ahoj " pozdraví ho Sean.
Vidím jak Shawn tlačí úsměv.
,, Kam jdeš?" zeptám se ho. ,, Musím k našim. Byli jsme tam odpoledne a já tam nechal peněženku " rekne Shawn.
,, Tak je pozdravuj" řeknu. ,, Jasný. Ty padej spát. Mimochodem nenechte se rušit "zasměje se. ,, Provokatér" pošeptám Seanovi. ,, Já to slyšel " ozve se Shawn. ,, Nemáš jet ke svým rodičům?" zeptám se ho se smíchem.
,, Jo, ale tohle chci vidět. " řekne se smíchem. ,, Shawne..." udělám psi oči.
,, No tak už jí tu pusu dej hodím tě domu " řekne Shawn. Sean se usměje.
Vrati se pohledem ke mě a políbí mě.
V tom uvidíme blesk. Otočíme se na Seana a ten v ruce drží mobil namireny na nás. ,, Neuvěřitelný " řeknu. ,, Než něco řekneš nebyl to kompliment " dodám rychle. ,, Tak pojď Romeo. Ty jdi dovnitř nebo nastydneš" rozkáže Shawn. ,, Dobrou" řeknu ještě jednou Seanovi a pak už vidím jak nasedá do auta. Společně odjedou a já tak můžu vejít dovnitř.Jess a Chris už jsou v posteli a tak se rozhodnu je nerušit. Zavřu jim dveře a rychle si hodím sprchu.
Potom už vykoupaná a převléknutá zalehnu do postele. Potom uslyším vchodové dveře, což znamená, že je Shawn doma. Podívám se na mobil a mám tam opravdu hodně zpráv od holek. Ale jsem už tak unavená že nemám sílu odepsat. Když v tom mi napíše i Sean.Sean Cavaliere - Dobrou noc princezno ❤️❤️
Usměju se nad zprávou a položím mobil. Otočím se na bok a zavřu oči.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...