Sean zaparkoval u nich před barákem a hned za ním Shawn. Vystoupili jsme z auta a vzali jsme si svoje věci. Shawn se s námi rozloučil a odjel domu. My jsme vešli dovnitř. Věci jsme si všichni dali zatím do Seanova pokoje. Potom jsme se všichni natáhli v obýváku. S Kell jsme připravily nějaký občerstvení a pití.
,, Co budeme dělat? Já jsem dost unavenej" řekne Dylan. ,, Ty abys nebyl unavený" rýpne si do něj Tayler.
,, Ne vážně co budeme dělat?" Zeptá se Devin. ,, Jdeme si něco zahrát" navrhne Sean. ,, Ale co" zeptá se Dylan.
,, Uděláme holkám make-up " zasměje se Jaden. ,, To není vůbec špatný nápad" řekne Dylan. ,, To je hodně špatný nápad" namítnu. ,, Přesně nechci si nechat vypíchnout oči když na mě budete hmatat všichni" souhlasí Kell.
,, Dobře tak ne" řekne smutně Jaden.
,, Pojďme si povídat. Loučíme se s Jadenem tak pojďme trochu zavzpomínat." Navrhne Devin. ,, To je fakt" souhlasí Jaden.,, Tak já začnu, a to tím, že na začátku naší skupiny se Jaden oblékal hrozně. Kalhoty do pulky zadku a pořád nosil kšiltovky." Směje se Dylan. ,, Ty mu zůstaly do dnes" směje se Kell. ,, Aspoň ty jeho kalhoty vyšly z módy" řekne Dylan.
,, To Jsem rád, že tuhle jeho módu jsem nezažil" směje se Sean. ,, Já si pamatuju, když jsme se poprvé poznali. Hned jsme se začali hodně bavit. Pamatuju si když jsme šli poprvé na skateboard. Mám snad i fotku, hele" řekne Jaden směrem k Seanovi.,, Budeš mi chybět brácho" řekne Sean.
,, Rozhodně za vámi budu jezdit" řekne Jaden. ,, Omluvte mě dojdu si na záchod" řekne Sean a odejde. ,, Dojdu si taky na záchod" řeknu a jdu za Seanem. Všichni se na mě podívali divně, ale neřešila jsem to. Věděla jsem, že na ten záchod nešel jen kvůli potřebě.Zaťukam trochu na dveře koupelny a ty se pomalu otevřou. Sean stojí mezi dveřmi a kouká na mě. Trochu do něj strčím a on udělá krok do zadu. Vejdu za ním do koupelny a zavřu dveře. ,, Co se děje?" Zeptám se ho. ,, Ja nevim. Nechápu jak může jen tak odejít. Je to můj nejlepší kamarád. Je to prostě jako by odešla Kell nebo Indi" řekne a já ho obejmu. ,, Pro něj je to tak lepší. A muzete za sebou jezdit nebo si volat. Máš tu Dylana, Devina a taky Juliana. A mě" řeknu. ,, Já vím" řekne Sean a obětí zesílí.
,, Tak pojď vrátíme se tam než to začne být divný" řeknu a oba se zasmějeme.Vrátíme se tedy k ostatním. ,, Hej vy dva jdeme hrát hadej kdo, jdete taky?" Zeptá se Kell. ,, Jasný" řeknu a přidáme se k nim.
...
Asi po hodině nás to přestalo bavit a navíc domů dorazila Seanova mamka, sestra a Brent. Jeho mamka nám uvařila večeři a po společné krásné večeři jsme se střídali v koupelně. Každý jsme si dával sprchu. Vlastně už všichni byli, zbýval už jenom Dylan. Takže když vylezl Devin šel tam Dylan. Ostatní kluci seděli na zemi u Seana v pokoji a povídali si o klučičích věcech jako auta, jejich kapela a tak. Já a Kell jsme seděly na Seanovi posteli a dívaly se na YouTube. My jsme zase řešily holčičí věci. Jako třeba, kterej kluk z klučičí kapely je hezčí a kterej umí nejlíp zpivat a taky styl oblékání.
,, Musím ti pustit vystoupení CNCO. Jsou úžasní" řeknu a najedu na jejích vystoupení.
,, OMG" řekne Kell. ,, Prostě jsou k sežrání" dodá Kelianne. ,, Jo jako Erick halooo" řeknu a ukážu ji fotku.
,, Je to sexouš" souhlasí Kell. ,, Jo miluje je všechny"řeknu a obě se zasmějeme.
,, A mě asi šálí sluch. Pokud vím tak máte kluky. A oba jsou so větší sexoušové než oni" řekne Sean. S Kell se na sebe podíváme a dostaneme obě záchvat smíchu. ,, Ty máš štěstí že tu není Zach a ty máš smůlu" řekne Sean a začne mě lechtat. ,, Vždyť jste sexouši všichni. Ty i oni" řeknu. ,, Moc si nepomáháš Skylynn." Řekne Sean. ,, Prosím dost!" Křičím. ,, Za pusu" řekne. Neváhám ani minutu a tu pusu mu dám. On konečně přestane. ,, Stejně jsem větší sexouš než oni. Přiznej to" řekne Sean. ,, Ano jsi" řeknu. On se spokojeně usměje a sedne si zpět ke klukům. Podívám se na Kell a zakroutim hlavou, že ne. Ta se rozesměje a skočí zpět ke mě na postel. ,, Fajn Dylan už je tak pojďme spat. Zítra je těžký den pro nás všechny" řekne Jaden. Všichni tedy vstaneme a jdeme do obýváku, kde máme všichni připravený matrace. Nechtěli jsme spát totiž odděleně. Všichni si tedy někam lehli. Ja jsem to zakempila k Seanovi. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a tentokrát hladil ve vlasech on mě. ,, Tak poslední společná noc. Dobrou noc" řekne Jaden.
,, Dobrou" odpovíme mu všichni....
Po chvíli všichni usnuli. Najednou uslyším Seanův hlas. ,, Lasko? Spis?" Zašeptá. ,, Ne" řeknu a podívám se na něj. ,, Copak?" Zeptám se. ,, Nevim jak to teď bude. Co naše kapela. Je to v háji. Už nejsme prostě" řekne Sean. Pohladim ho po tváři a chytnu ho za ruku. ,, Můžeš jet sólo. Máš na to a Shawn tě bude vzdycky podporovat" řeknu. ,, Nechci být závislí na Shawnovi" řekne. ,, Já vím, ale tx na to máš. Nějak to zvládneš věřím ti" řeknu. ,, Ted mysli na to jak zítra všem nakopeme zadky s nasi dokonalou sestavou" řeknu. Sean se zasměje.
,, Máš pravdu. Pojď spát ať jsme na zítra připravený. Miluji tě" řekne. ,, Já tebe" řeknu a položím si hlavu zpět na jeho hruď a pevné ho obejmu.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...