Dnes je den odletu domu. Už se hrozně těším na Nashe a Taylor a Hayese s Aaliyah. Jess a Shawn jsou v Kanadě. S těmi se uvidím až v sobotu.
V letadle jsem měla to štěstí, že jsem seděla s holkama....
Právě jsme v LA a čekáme na kufry.
,, Sky tvůj kufr " řekne Kelianne. Popadnu ho a společně čekáme na celou třídu.Kdyz jsme vyšli z letiště stal tam Nash s Hayesem. Jen oni dva. Milovala jsem je oba. Tak strašně moc. Rychle jsem běžela k nim. Upustil kufr a skočila Nashovi kolem krku. Hned po Nashovi jsem pevně objala Hayese.
,, Chyběla jsi nám prcku " rýpne si Nash. ,, Ha ha ha." řeknu. ,, Tak jak bylo? " zeptá se Hayes. ,, Docela fajn. Ale těšila jsem se domů" řeknu.
,, Musíme ti něco říct Skylynn " řekne Nash. ,, Co?" zeptám se. ,, No Jess a Shawn se vrátí v sobotu a Taylor s Aaliyah jsou taky pryč. Vrátí se v pátek. Což znamená, že jsme my tři sami doma až do pátku" řekne Hayes.
,, A vy si jako myslíte, že my tři spolu přežijeme sami až do pátku? " zeptám se jich. ,, Ne" odpoví hned Nash.
Musím se zasmát. Pohledem jsem zavadil o Seana. Objimal nějakou blondýnu, ale vypadal starší než on. Hned po ní objal nejspíš jeho mámu.,, Tak čau Sis" řekne Kelianne a obejme mě. Hned na to i Indiana.
,, Chodím s Julianem " posepta mi do ucha. ,, Cože?" zeptám se. ,, Včera večer jsme se ještě sešli na verandě" řekne. Začne se smát a pak odchází.Dorazili jsme k Nashovi. Nerada sem chodím, protože je to náš starey dům, kde jsme žili s rodiči. Je to tu jen o trošku jiný. Můj pokoj byl ale úplně stejný jako když jsem byla malá. Chtělo se mi brečet když jsem to viděla. ,, Tady spát nebudeš. Budeš spát v naší ložnici. " řekne Nash.
Odnesu si tedy věci do jeho ložnice.Když sejdu dolů Nash chystá jídlo a Hayes kouká na telku. ,, Na co zase čumíš?" zeptám se ho. ,, Na Avengers, ale neboj večer dáme Frozen " mrkne na mě. Začnu se smát a hupsnu vedle něj. ,, Frozen se pustí až budu moct koukat s vámi " křikne na nás Nash z kuchyně. S Hayesem propukneme v smích. ,, Nebude vadit, když dneska půjdu na taneční? Je úterý takže normálně je a navíc ta soutěž... Prostě nechci chybět" řeknu. ,, Jasně že to nevadí. Najis se, můžeš jít a až se vrátíš dáme filmový maraton " řekne Nash. Hayes začne něco psát do telefonu. Vezmu si z gauče menší polštářek a opřu ho Hayesovi o stehna. Lehnu si a hlavu položím na ten polštářek. Hayes odloží telefon a škrábe mě na zádech.
...
Právě jsem došla do šaten. Jsem totiž ve studiu na tancování. Rychle se převléknu a dojdu se k zrcadlu protáhnout. ,, Tak ahoj všichni. Byl bych rád, kdyby jste mě poslouchali " ozve se Matt. Ell tu dneska není což znamená že je vše v jeho rukou.
,, Pár z vás tu minule nebylo. Ale to vůbec nevadí, protože jsem potřeboval hlavně holky, kde chyběla jen Sasha. Takže trebe to holky doučí. Co se týče kluků. Vaši sestavu dal dohromady tady Scott. Scott nám od teď bude hodně pomáhat. Je to výborný tanečník. Takže dneska je Scott celý jen váš. Ell tu dnes jak víte není, což znamená že holky si pojedou vedle to svoje a doučí to tu Sashu. Co se týče párů... Vás mám pořád na starost já. Ale budou se tu dít menší změny. Byla za mnou Madison že jsem měl pravdu, a že by byla radši s Jadenem. Což znamená, že Sky by musel být se Seanem. Já jsem hrozně rád, protože takhle tu sestavu posílíme. Madison je přece enom větší takže to líp vypadá když je s Jadenem a taky jsou na tom s tancem tak podobně. A stejně tak vy dva. Tak se ptám máte s tím velký problém? " zeptá se Matt. ,, Ne" řekne Sean.
,, Nemáme s tím problém " ozve se Jaden a mrkne na mě. ,, Sky?" zeptá se mě Matt. ,, V pohodě. Nemám s tím problém " řeknu. ,, Dobře tak každý máte co dělat tak ty co nepatří ke mě jdou tam kde mají být" rozkáže Matt.,, Tak jo soutěž je už za chvíli. Chci aby jste do toho dali všechno. Naučím vás sestavu. Ale nejdřív jde o postavení na začátek " řekne Matt. Kyvneme na souhlas a čekáme na pokyny.
,, Sean a Sky pojďte dopředu. Taaaak. Mad a Jaden pojďte taky dopředu. Ano sem na druhou stranu a vy dva za Sky a Seana a vy dva za tyhle dva" řekne Matt. ,, Ale teď nejste moc vidět. Bude lepší, když Sky a Sean udělají dva kroky více doleva a Mad a Jaden dva kroky doprava. To je ono " usměje se. První šel do zadu a upravoval tam ostatní páry. Potom přišel k nám.
,, Takže Sean půjde sem a Sky ty pojď před něj. Tak. Jednu nohu dej takhle dozadu za tu jeho. Ted se tady chytněte za ruku a Seane ty ji tu chytni za pas. Přesně tak a Sky ty dej svou levou ruku na tu jeho jen kousek. Ale ne tu pravou tu levou a poloz mu ji na ruku za kterou tě drží za pas. Tak " řekne a usměje se na výsledek. Musíme tak držet, protože pochybuji, že se za chvíli do této polohy vrátím. Boki mě noha, ale snažím se to nedat najevo. Teď úplně stejně jako nás dává dohromady Jadena a Mad.,, Pět, šest, sedm, osm. Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm, osm. Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm, osm, raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm a osm a skok " počítá nám doby a já se tomu musím smát. ,, Skvělé. Tak máte to nebo potřebujete ještě něco vysvětlit?" zeptá se nás. ,, Máme to " řekne Sean a plácne si semnou. ,, My asi taky" řekne Jaden. ,, Ano jen Mad dopiluj ten skok " řekne Matt.,, Fajn tak příště si to dáme znovu" řekne Matt a dá nám konec. Jsem vyřízená.
,, Je super s tebou spolupracovat. Docela nám to jde " ozve se vedle mě Sean. ,, Jo to jo." řeknu. ,, Věděl jsem, že nám to spolu půjde. Šlo to i v tom Španělsku " řekl a já se nad tou vzpomínkou musela usmát.
Vzala jsem si své věci a společně jsme vyšli ven. ,, Čau Jadene" rozloučíme se s ním. ,, Tak čau Skylynn. Už musím jít. Uvidíme se ve čtvrtek ve škole " řekne. Dá mi pusu na tvář a běží do auta k té blondýně, která s ním byla na letišti. ,, Tak jdeš ty zamilovaná?" zářící někdo z auta. Otočím se a vidím tam hlavy jednoho bratra a pak i druhýho. ,, Nejsem zamilovaná " řeknu když nastoupím. ,, A vok ta pusa? " zeptal se Nash. ,, Hej nic to nebylo a za druhý to udělal on ne já." bráním se. ,, Jo jo" řekne se smíchem Hayes.Dojeli jsme spolu do krámu. Hayes vzal vozík a začali jsme do něj skládat jídlo. Mě ale bolela ta noha z toho tancování tak jsem si do něj vlezla a usadila se. ,, Závody? " zeptá se Hayes.
,, Zapomeň. Mám tu být něco jako rodič. Ne dement co vás v tom podporuje" řekne Nash. ,, Jasně tati " řekne Hayes a pak už mě plnou rychlosti veze ve vozíku v krámě, kde bylo milion lidí. Když konečně zastavil prilétli mi na hlavu brambůrky. ,, AU. Tomu říkáš rodič?" zeptám se ho. ,, Jen jsem to hodil. " brání se Nash. Zavrtím hlavou a zacnu se smát....
Doma jsme všechen nákup vylozili a udělali si dobře jídlo . Nash nasypal i ty brambůrky co mě trefily. Sedli jsme si společně před televizi a Nash zapnul nějaký film. Byla to docela sranda. Ale po půl hodině jsem nevěděla jak pohodlně si sednout. Tak jsem se rozhodla si lehnout. Hohy jsem si položila na Nashe a hlavu na Hayese. Nash si položil ruce na moje lýtka. A Hayes si hrál s mými vlasy. Ví že to miluju. Miluju oba svý bráchy. Jenže to na mě bylo až moc příjemný a já u toho usnula.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...