Další den ve škole byl divný. Já a Sean jsme se snažili oba chovat jako kamarádi, ale bylo to tak těžký. Když se mě dotkl naskočila mi husí kůže. Pokaždý při jeho pohledu jsem měla chuť ho vzít za tuku a nebo ho políbit. Ale zároveň ve mě pořád byla ta naštvanost. Naši kamarádi na nám taky moc nepomáhali, protože to bylo opravdu divné. ,, Takže se uvidíme na špánině? " zeptá se Kell. ,, Jo" souhlasí Julian. ,, Tak zatím kámošky" řekne Sean.
Nemám ani sílu něco říct. Tak se jen falešně usměju a jdeme s holkama na naší předposlední hodinu což byla matika.Sean
Bylo divný ji nazývat kámoškou. Vlastně jsem to ani říkat nemusel, ale ten pocit mě užírá a byl jsem nervózní. Už teď je zřejmý, že jako kámoši být nemůžeme.
Nad timhle jsem přemýšlel snad celou biologii a už se těšil na španělštinu. Na to až ji uvidím. Je skvělý, že sedí semnou.Sky
Právě jdeme na španělštinu. Konečně poslední hodina. Vejdeme do třídy a usadíme se na naše místa. Kluci tu ještě nejsou a tak si povídáme o holčičí přespávačce, kterou by jsme udělali tuhle Sobotu. ,, Slyším dobře? Budeme mít přespávačku?" zeptá se Dylan, když konečně dorazí do třídy. ,, Jo, ale holčičí jízda takže si dej pohov" řekne Kell.
,, Notak. Dlouho nebyla žádná přespávačka. Přespíme i nás" přidá se Julian. ,, Pravda" souhlasí Jaden. S holkam se na sebe podíváme a usoudíme, že mají pravdu. ,, Fajn" řekne Indiana. Bylo to taky poslední slovo, protože přišel učitel.,, Dnes by jsem byl rád, kdyby jste si udělali jakékoliv dvojice a vyplnili by jste mi tyto pracovní listy" řekne. Všichni si začnou hledat svou dvojici. ,, Budeš semnou?" Zeptá se mě Sean. ,, Ano" souhlasím a usměju se. Učitel nám rozdá ty pracovní listy a pak začne opravovat nějaký testy jiné třídě. To znamená, že vubec nevnímá nás.
,, Je to jednoduchý" řekne Sean. ,, Jo první strana viděl jsi ty ostatní?" Zeptám se ho. ,, Sakra jsou tu i věci z prváku. To bude zajímavý" řekne Sean.
Skupinka dementů
Dylan- Děcka pomožte nám 🙂💓
Julian- To je tak když na všechno sereš Dylanku 😘
Indiana- Víš, že jsem od tebe snad ani jednou neslyšela španělský slovíčko?
Dylan- To proto, že jsem tak chytrej, že mě učitel nevyvolává😉😉
Devin- Nebo spíš to s tebou vzdal a nechává tě tu jenom přežít, protože si došel až do maturitního ročníku a to docela překvapuje i mě.😘😘
Sean- 😂😂
Tayler- co je kurva felicidad?🤔🥺
Sky- štěstí 🙈🙈🤦🤦🤦🤦🤦
Sean- Taylere 😂😂
Tayler- 🤷🤷🤷😁
Kell- Nedomluvíme tu přespávačku?
Julian- V sobotu hned po koncertu, což je ve 12 takže končí koncert a pak se sejdeme u mě. Hotovo 💓😉
Kell- 🤷🤦🙄🤯
Dylan- A jo my máme vystoupení v Sobotu 😆😄
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...