16

980 39 3
                                    

Když jsem se probudila snažila jsem se zaostřit věci kolem sebe.  Natočím hlavu do strany, kde sedí Kell a Jaden. Oba si povídají a smějí se.  Já si položím zpátky hlavu na místo, kde byla před chvílí. Pak si to ale uvědomím. Rychle zvednu hlavu a uslyším smích.  Smála se Kelianne, Jaden i Sean.  ,, Celou dobu si měla hlavu na mě. Tak nedělej že ti to teď vadí " řekne Sean. ,, Nejsi vtipnej" řeknu. ,, Jsi na instagramu " řekne Jaden.  Rychle otevřu instagram a tam na mě vyskočí moje fotka, jak spím na Seanovi.  A pod fotku napsala moje zlatíčka... Doufám že to neviděl Mikey.
,, Tak jsi blbá?" zeptám se jí. ,, Je to jen sranda. Zas neprehanej " řekne Kelianne.  Rozhodnu se to dal neřešit a odejít radši na záchod.

...

Konečně jsme na místě. Dorazili jsme do Buenos Aires. Právě sedíme v hotelu a čekáme až učitelka vyzvedne karty od pokoje.  ,, Bože co jí tak trvá?" zeptá se mě Mikey, který mě objímá. ,, Nevím, ale jsem Mega moc unavená" řeknu. ,, Já taky ".
,, Takže mám karty. Ale ještě mě poslouchejte.  Jelikož jsme dost unavení a je skoro půlnoc. Půjdete si lehnout a zítra v 8 je snídaně a v 10 vyrazíme na prohlídku. Po ní budete mít volno " řekne učitelka a rozdala nám karty.

,, Jdu spát " řeknu. ,, Já taky " napodobí mě Kelianne. ,, Mě něco říkejte" ozve se Indi. ,, Kde je Madison.? " zeptám se holek. ,, Šla za Seanem." odpoví mi Indi. ,, Co Julian?" zeptá se Kelianne a Indi po ní hodí její polštář. ,, Někdo klepe" řekne Indi a Kelianne běží otevřít. Dovnitř vtrhne Mikey. ,, Vážně? " zeptá se a ukáže svůj rozsvícený mobil.  Na něm není nic jiného než ta fotka.  ,, Mikey." řeknu s tím, že mu to chci vysvětlit, ale on mě neposlouchá. ,, Pořád ho chceš? To mi mohlo být jasný. A víš co. Buď si s ním. Já končím " řekne a naštvaně odejde.

,, To byl jako rozchod? " zeptám se holek. ,, Definitivní" řekne Indi.
,, Promiň Sky. Nedošlo mi to.  Už vůbec jsem nevěděla, že to bude mít tyhle následky" omlouvá se Kelianne.
,, To nic " řeknu. ,, Haloo. Prave se s tebou rozešel kluk" řekne Indi.
,, Dík za připomenutí " řeknu.
,, To s tebou nic neudělá?" zeptá se Kelianne. ,, Ne. Jeho problém. Nenechal mě to vysvětlit. Takže je to jeho problém. Já mám svědomí čistý. A jestli mi nevěří tak je to taky jeho problém. Já jsem unavená. Takže dobrou " řeknu a ulehnu.

...

Právě se chystáme s holkama na snídani. ,, Víš, že ti to trvá?" zeptá se mě Indi. ,, No a? " pokrcim rameny. Vezmu si svůj mobil a můžeme vyrazit.  

Usadime se ke stolu a začneme jist.
V tom do mě drkne Kelianne. ,, Co?" zeptám se.  Hlavou kyvne ke stolu naproti nám. Sedí tam kluci z New District. Madison stojí u Seana a křičí na něj.  Bohužel neslyším co. ,, Myslíš, že kvůli tomu, proč se s tebou rozešel Mikey?" zeptá se Indi. ,, Tak pak je to kráva. Sorry, ale nic se nestalo. Jen jsem na něm měla položenou hlavu. A to jsem ani nechtěla." reknu. Mad na něj pořád ječí. Sean se nakonec zvedne a odejde.  Madison to ještě víc naštve a odchází taky. V tom se na nás kluci otočí.  V tom projde Mikey a ani se na mě nepodívá. ,, Můžete mi vysvětlit co se to kurva děje?" zeptá se Dylan, když k nám s klukama dojdou.
,, Měla opřenou hlavu o Seana aniž by o tom věděla. Díky její fotce na instáči, kde to bylo vyfoceny na to přišel Mikey a Madison a tak se nejspíš všichni rozešli" řekne Indi.
,, On se s tebou kvůli tomu rozešel? " zeptá se Devin nevěřícně. ,, Jo" řeknu.
,, No Madison se nezachovala o nic líp "řekne Kelianne. ,, Ale oni se ne rozešli kvůli tomu" řekne Julian.
,, A kvůli čemu? " zeptá se ho Indi.
,, No Mad se ho na tu fotku ptala, ale nijak nic. Až teď ráno za ním přišla a dala mu pusu. A jemu nebylo dobře.
Jenže místo toho aby ji řekl. Sorry není mi dobře. Řekl.. Sky teď ne není mi dobře. Nazval ji tvým jménem a to jí rozčílilo " řekne a mě málem zaskočí rohlík co mám v puse.
,, Cože?" řekne se smíchem Kelianne.
,, To není vtipný " řeknu vstanu a odejdu směr pokoj.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat