Dnes mám narozeniny a Jess chystá docela velkou párty. Nevím proč je mi to docela nepříjemný. Zitra mam nastoupit na operaci a budu mít barák plnej lidi přesto, že budu sedět na vozíčku a koukat na to jak se ostatní baví. ,, Bude to v pohodě Sky. Odreagujes se trochu a ja tě neodpustím. Budu celý den s tebou " řekne Sean a klekne si přede mě.
Podá mi malou krabičku.
,, Všechno nejlepší lásko" řekne a políbí mě. ,, Seane-". ,, Pššt. Otevři to" řekne. Pomalu ji otevřu a její obsah mě zaskočí. Uvnitř je náramek. Sean ho vyndá a nasadí mi ho ma ruku. Když k ní přiloží tu svou dava mi to větší smysl.,, Je to nádherný " řeknu a dám mu pusu. ,, To není celý Skylynn. Podívej se pod ten papír " nařídí a ja sundám papír. Úplně ve spod krabičky se nachází klíč. Je na něm přívěsek tanečního páru. ,, K čemu je ten klíč?" zeptám se ho. ,, To ti musím ukázat. Jinak bys mi nevěřila "řekne.
,, Seane..". ,, Připravená? " zeptá se mě a já nejistě kývnu....
Po úspěšném odvozem, který s nami absolvoval Shawn jsme se dostali pred budovu. Nebyla buh ví jak velká, ale ani malá. ,, Od toho je ten klic?" zeptám se. ,, Přesně tak. Zavazu ti oči a otevřu az vevnitř ano? " zeptá se Sean. Shawn se celou dobu jen usmívá. V tom mi Sean zaváže oči a pak slysim jen otevírání dveří.
Pak cítím jak mě někdo táhne dovnitř.
Po chvíli se zastavíme a Sean mi sundá šátek z očí. Když se rozhlednu kolem sebe moje srdce vynechá pár úderu a do očí se mi hrnou slzy.
,, Ne" vzlyknu. ,, Když jsi po mě chtěla písničku jako skládá Julian Indianě, rekl jsem ti, že ti písničku složím, ale ne k narozeninam, ze to nebude originální. A tys mi na to řekla abych ti koupil taneční studio " řekne Sean.
,, Seane tohle-". ,, Já vím Sky. Vím, že sis dělala srandu, ale když jsem ho opravdu našel a zjistil, že na to mám finance. Nepřemýšlel jsem ani vteřinu. Bude to jenom naše taneční studio. " řekne. ,, Nechci abys za mě utrácel tolik peněz. " řeknu.
,, Tohle není utrácení peněz. Tady začne všechno od začátku " rekne.
,, Zapomínáš na jednu podstatni věc" řeknu smutné. ,, Zapomínáš na to, že jsem ma vozíčku a nemůžu chodit " vydám ze sebe. ,, Ne Sky. Ja cítím, že musíš chodit. Cítím to. Vim, ze budeš chodit. A tady začneš od začátku. Nechci abys to hned odmítala. Počkáme prosím na tu operaci a uvidíme co s tim. Kdykoliv to můžu prodat a koupit ti něco jinyho. Ale nevzdávej to prosím " řekne.
,, Fajn" řeknu. ,, Fajn". ,, Miluju tě ".
,, Ja tebe taky" zopakuje a políbíme se.
,, Kde je Shawn? " zeptám se, kdyz si uvědomím, ze tu s nami nestojí.
,, Čeká venku" uklidní mě Sean.
,, Tak pojď. Jdeme na tu tvou oslavu " řekne. Vyjdeme ven a on zamkne dveře. Nasedneme do auta a jedeme domu.Vejdeme dovnitř a už je tu spoustu lidí. Nebo spíš všichni. Najednou mi všichni začínají zpívat písničku Happy Birthday a Jess jde ke mě s velkým dortem na kterém svítí svíčky.
Když dozpívají, něco si přeju a pak zkouknu všechny svíčky. Ostatní tleskaji. Dárky mi dávají stranou a všichni mi chodí přát.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfikce[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...