13

978 31 6
                                    

Dnes je konečně víkend a my právě jedeme na natáčení klipu.  Dojeli jsme do obrovského lesa. Nějaký chlapi tam stavěly velká bílá plátna. A ostatní do prostoru házeli písek. ,, Tak tohle bude zajímavý " řekne Dylan. 
,, Ty jsi chtěl ve videoklipu poušť ti idiote" řekne Devin. ,, Pravda" řekne Dylan.  ,, Ale já chtěl na doopravdovou poušť " dodá smutně. ,, Jsi blbeček" řekne Jaden.  ,, Na videoklipů nepůjde ani tak moc poznat. Vše se dodělá počítačově. Nemusíte se bát " oznámí Shawn. ,, Představa, že jsem mohla ještě ležet ve své posteli... A místo toho tu trčím s vámi je fakt zdrcující" povím jim. ,, Ty nás nemáš ráda? " zeptá se mě Julian. ,, Jen mi tu chybí holčičí kamarádka" řeknu.  ,, Mě už ne" řekne Sean. Všichni se otočíme a z jednoho auta vystupuje Madison.
Jaden mě chytne kolem ramen.
,, Víš, že tohle už je moc " řekne.
,, To mi povídej." řeknu. ,, Neboj budu ti dělat společnost místo Kelianne " řekne. ,, Děkuju?" řeknu.   Když uvidíme jak si ty dva vyměňují sliny, oba se oklepeme hrůzou a otočíme se.
,, Ale co si budeme. Hezká je " řekne Jaden. Bouchnu ho do ramene.
,, Hej". ,, Tohle by Kelianne neřekla " syknu po něm. ,, Ale já neřekl, že se budu chovat jako Kel jen že ti ji zatím náhradním" řekne. ,, Tak kluci, prevleknout " přijde Shawn.
Kluci společně odejdou za jedno plátno.

,, Ahoj Sky" řekne Madison.  ,, Ahoj Mad " odpovím.

,, Akce" řekne Shawnův manažer.
Oni pustí jejich nahrávku, kterou se Shawnem nahrávali ve čtvrtek a pátek po škole.

,, Skvělé a tady uděláme střih a nové oblečení ok? " zeptá se jich ten týpek jehož jméno jsem zapomněla. Budu mu říkat strejda manažer.
Kluci kyvnku na souhlas. ,, Fajn tak jdeme na to" řekne strejda manažer.

Madison stojí přesně za kamerami, a já stojím snad úplně nejdál. Nevím co tu dělám, ale je mi jasný, že to Shawn udělal schválně.  Stojím tu sama jak poleno a prohlížím si kluka, kterého bych si prohlížet neměla.  V tom mi někdo dá ruce na oči. Leknu se a rychle se otočím. ,, Blbečku" křiknu po něm. ,, Hej nebuď drzá " začne hned Hayes. ,, Kde je Aaliyah?" zeptám se.
,, Je u rodičů, ale mám tu sebou speciálního hosta " řekne.
Hned na to uvidím jak z auta vystoupil Nash. ,, Nashi!" křiknu a běžím k němu.  Nash mě chytí do náruče a už mě tiskne v objetí.
Takhle spolu dojdeme až k Hayesovi.
,, Je vidět jak mě máš ráda " postezuje si Hayes. ,, Jeho tady hned objímáš a mě nazveš jen blbečkem" postezuje si.
,, Ooo" řeknu a objemu ho taky.
,, Cautee" řekne Shawn a oba je obejme.  ,, Tak jak jste na tom? " zeptá se Nash.  ,, Dobře. Jsou fakt dobří. Rád jim pomáhám" řekne Shawn. 
,, Hele mohl bych si vzít Sky na příští víkend? " zeptá se Nash. ,, Není doma" odpoví Shawn. ,, Jak to? " zeptá se.
,, Sorry Nashty jsem se školou ve Španělsku" reknu. ,, Tak ve Španělsku "řekne Nash. ,, Mě si můžeš půjčit" řekne Hayes. ,, Jestli chceš půjčím ti k Chrise " řekne Shawn. ,, Ha ha ha" řekne Nash. ,, O dětech nemluvě. Taylor se rozhodla, že by chtěla dítě. A já na to ještě nejsem připravený " řekne Nash. Shawn se uchechtne.
,, Musím jít, už se po mě ohlížejí" řekne Shawn a běží k nim.

...

Sedím s bráchama n židličkách a povídáme si.  Najednou si všimnou jak Madison nasedá do auta a odjíždí.
,, Přestávka! " zavolá strejda manažer.

,, Jsem to ale špatný spokečník" ozve se Jaden, který k nám právě s klukama přišel. ,, To teda. Ale mám tu brášky a z tebe je hvězda, takže tě to omlouvá " řeknu.  Jaden se uchechtne.
Podívám se na telefon, jestli mi neodepsal Mikey, ale nic.
,, Co je Grierová? Přítel neodepisuje?" zeptá se Sean. ,, Co je Cavaliere? Přítelkyně už s tebou nemohla vydržet? " odpovím mu stejně stupidní otázkou.  Jaden potlačuje smích.  Dylan se baví s Devinem takže nás nevnimaji. A Julian je na tom podobně jako Jaden. ,, Ne jen jela na víkend pryč " odpoví. ,, Mám úplně stejnou odpověď " reknju. ,, Promiň blbá otázka" řekne. ,, V pohodě " řeknu a otočím se k němu zády.
Vidím jak se Hayes nadechl, aby něco řekl. ,, Nic neříkej" řeknu mu a on zvedne ruce do obranného gesta.

...

,

, Hotovo. To musíme jít oslavit " řekl Shawn. ,, To si říká o pizzu" řekne Dylan. ,, Děkuju moc chlapi " poděkuje Shawn svýmu týmu. ,, Zítra vám to video pošleme" řekne strejda manažer.

Sedíme v pizzerii. Přijela za nama i Jess s Chrisem.  Seděla jsem mezi Nashem a Hayesem.  Naproti mě seděl Jaden a Sean s Julianem. 
,, Mňam " řekne Dylan a už má plnou pusu. ,, Jdu si pro colu" oznámím jim a jdu k baru.  Posadím se tam na židli a objednám si.  ,, Ahoj " řekne Sean, který si sedne vedle. ,, Čau" řeknu.
,, Ještě jsem se chtěl omluvit za to co jsem řekl ". ,, V pohodě. Už jsem na to zapomněla" řeknu. ,, Fajn" řekne.
,, Gratuluju ke klipu " řeknu.  ,, Děkuju."
,, Zítra se bude pouštět u vás " oznámí mi. ,, Fajn" odpovím. ,, Přijde i Madison? " zeptám se ho. ,, Proč?" zeptá se a má na sobě lehký úsměv.
,, Jen tak. Chtěla doručit tu sestavu " řeknu první věc, která mě napadne.
,, Ne nepřijde. Je na chatě" odpoví.
,, Aha ". Když mi donesu Colu, vezmu si ji a vrátím se ke stolu.  Poslouchám o čem se ostatní baví.  Sním svou pizzu. A potom si jen opřu hlavu o Hayese a nohy si trochu hodím na Nashe. 

Po chvíli jsem se nějak zapomněla a usnula.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat