39

904 33 3
                                    

Jak doktor dodržel přišel přesně v sedm. Sean a moje rodina mě za celou noc neopustili. ,, Tak jak se máte? " zeptal se doktor. Sean mě drží za ruku a v pokoji je i Jess a Shawn.  Nash, Hayes, Aaliyah a Taylor čekají venku.
,, Já ani nevím" řeknu. ,, pořád vás bolí nohy? " zeptá se mě. Podívám se na Seana a ten na mě kývne.
,, Víte. Já k vám nebyla včera úplně upřímná.  Vím, že jsem to neměla tajit, ale bála jsem se byla jsem v šoku.
Jja já ty nohy necítím. Ani jednu." řeknu a do očí se mi hrnou slzy.  Jess taky a doktor je docela zaskočen.
,, To. Tohle musíte říct. Jestli vám máme pomoc musíte k nám být upřímná" řekne doktor. ,, Omlouvám se od teď budu říkat všechno " řeknu a doktor kývne.  Odhrne mi deku a sáhne mi na nohu. Zmackne mi kotník a poté i lýtko. ,, Nic? " zeptá se a já zakroutím hlavou.  ,, V tom případě vás dnes večer vezmeme na sál" oznámí.  Jess se chytne Shawna a rozbrečí se.  Doktor omluvne odejde aby mi mohl zajistit operaci.
,, Bojím se" vzlyknu.  ,, Sky? " otevřou se najednou dveře a v nich stojí kamarádi. ,, Ahoj" pozdravím je. Sean na chvíli odstoupí a holky mě začnou objímat. ,, Je tu Ben. Chce s tebou mluvit " řekne po chvíli Indiana.
Když tohle uslyší Sean, prudce otevře dveře a vyjde z pokoje. ,, Seane!" zarvou za ním kluci a běží za ním. Proto uslyším jak na něj Sean křičí.
Zavřu oči a nechám slzy volné padat.
,, Seane.!" okrikne ho Shawn a na chvíli nastane ticho.  Nevím co se tam děje, ale znervóznuje mě to. V tom do pokoje vejde naštvaný Sean a Shawn s klukama. ,, Násilím ji cit do nohou nevrátíš" řekne Shawn a Sean se podívá na svoje boty. ,, Omlouvám se já jen. ". ,, Já vím " řekne Shawn a pohladí ho po rameni.  ,, Jak jako cit do nohou?" zeptá se Kelianne.
,, Omlouvám se, že ruším, ale na večerní operaci to není. Dnes večer máme už 3 operace a nezvládneme další.  Jedina možnost je teď hned" řekne doktor. ,, Teď hned? " zeptá se Jess. ,, Ano pokavad s tím souhlasíte. Sál se už chystá, protože si myslíme, že by se to nemělo odkládat" řekne doktor. ,, Souhlasím " řeknu. V tom do pokoje vejdou sestřičky.  Dovezli lehátko, takže jsem se s pomocí Shawna dostala z postele na lehátko.
Potom mi dal Shawn pusu na čelo a mohli jsme vyrazit na sál. Jeli jsme docela dlouho.  Už jsem ani nevnímala kam jedeme.  Nakonec jsem se objevila na sále, kde na mě svítily světla a pak už si nic nepamatuju

...

Z těžka otevřu oči. Chvíli vidím rozmazaně a pak konečně zaostřím.
V pokoji sjou úplně všichni co tu byli ráno. ,, Sky" ozve se Jess a chytne mě za ruku. ,, Už je po všem? " vydám ze sebe.  V tom přijde Shawn a pohladí mě po vlasech. Klekne si k mojí posteli a kouká na mě jako bych se měla rozpadnout.  ,, Mám tu nějakou mikinu? Je mi hrozná zima" řeknu. Jess vstane a podá mi mou žlutou mikinu.  Obliknu si ji. ,, Chtěla bych se posadit. Ale pořád necítím nohy. Mohli by jste mi zvednout prosím trochu postel? " zeptám se. Jess se toho hned ujme. Zvedne mi postel upraví polštář a já se snažím pomocí rukou se vytáhnout do sedu. S trocha pomoci od Shawna se mi to povede.

,, Můžu?" zeptá se doktor a vejde.
Jess kývne na souhlas. ,, Mohl bych s vámi mluvit u mě? " zeptá se Jess a Shawna. ,, Jestli jde o mě chci to vědět. Prostě to řekněte. Chci vědět na čem jsem " řeknu. Doktor se podívá na Jess a ta řekne, že je to v pořádku.
,, Operace proběhla tak jak měla,podle plánu. Také jsme vám udělali všechny možné testy. A všechny vedou jen na jedno." řekne a zastaví se. ,, Na co? " zeptá se Jess.  Doktor nejdřív sklopi hlavu a nadechne se.  Pak zvedne zpátky hlavu k nám. ,, Mrzí mě to, ale všechno svědčí o tom, že nebudete moc chodit " řekne.  Jess zalapa po dechu. Nevím co to semnou je, ale jako bych ztuhla. ,, Jjjako že se už nepostaví na vlastní nohy?" zeptám se. Doktor jen kývne. ,, Nechám vás teď o samotě. Sestřička ti sem doveze vozík, kdyby něco " řekne a odejde.
Jess pláče. Shawn taky, ale snaží se utisit Jess. Kamarádi nevědí co říct. Všimnou si, že pláče i Hayes a Nash. Dokonce i holky a Sean. Jen já ještě nepobrala co mi to pravé řekl.
Nebudete moc chodit. Nebudete moc chodit. Chodit.
Pořád se mi dokola ozývalo v hlavě a do očí se mi už hrny slzy.  Jess odejde na chodbu a hned za ní i Shawn.
Sean si sedne vedle mě na kraj postele a silně mě obejme.  V tom momentě jde všechno ven. Rozbrečím se a pořádně se ho chytnu.  ,, Chci být chvíli sama prosím " řeknu. ,, Sky" vzlykne Sean. ,, Prosím " zašeptám.
Pustí mě a všichni opustí můj pokoj.

Chtělo se mi křičet, něco rozbít, ale nemohla jsem nic.  Přes me slzy jsem toho moc neviděla. Střela jsem je a odkryl se. Otočila se na pravou stranu a snažila jsem se si stoupnout. Vedle postele jsem měla stolek. Chytla jsem se ho, ale nemohla jsem posunout nohy. Přesunula jsem své ruce na mou pravou nohu. Blo pro mě těžší, se jí dotknout, ale nic necítit.  Chatka jsem se za stehno a snažila jsem si ji postavit na zem.  Byla jsem ráda, že jsem neměla vysokou postel takže se mi to povedlo. Pomohla jsem si i s tou druhou nohou. Potom jsem se rychle zaprela o stůl, ale musela jsem se o něj silne opírat.  Chtěla jsem udělat krok, ale nešlo to. Napadlo mě si pomoc tím, že si ji zase chytnu do ruky a pomůžu si. Ale hned jak jsem se pustila stolu jsem dopadla na břicho.  Rozbrecela jsem se a bouchala pěsti do země.  Neměla jsem se teď jak zvednout.
Vzdala jsem to. Ležela jsem na zemi a utapela se ve slzách.  V tom se otevřely dveře.  Stala v nich sestřička s vozíkem. ,, Panebože můžete mi pomoc? " zeptá se vystrašený někoho venku. V tom se všichni nahrnou do dveří a Shawn už si to ke mě míří.
,, Sky. Co to vyvadis?" zeptá se zničeně. Nejsem schopna mu odpovědět. Zvedl mě že studené podlahy a položil zpět na postel.

...

Asi po hodině odešli všichni kamarádi.  Po tom incidentu jsem se musrla uklidnit a bylo to semnou marné. Takže je Shawn poslal domu. Ale slíbili, že se zastaví zítra. Nash a Hayes s holkama jeli k nám a hlídali malého Chrise.  Jess a Shawn tu semnou zůstali. A Sean taky.
,, Zvládnete to tu? Dojdu si pro horkou čokoládu nebo tak. Chceš taky něco zlato? " zeptá se mě. ,, Ne děkuju." řeknu. Shawn se odebere a jde s Jess.
Sean toho využije a znovu si ke mě vezme židli.  ,, Muži tě o něco poprosit? " zeptám se ho. ,, Jasně" řekne.  Podas mi ty leginy? " zeptám se a ukážu na černé leginy hozene přes druhou židli. Sean mi je podá.
Mám na sobě totiž teplákové kraťasy a je mi v nich zima.  Snažím se si je sundat, ale nemůžu se zvednout a zároveň si je stáhnout.
,, Pomůžu ti " řekne Sean. Je mi fakt trapně, ale nic jiného mi nezbývá.
Jeho ruce se dotknou mého břicha, když mi vyhrhnul trochu mikinu s tričkem.  Potom už m sundavá kraťasy. Popadne leginy a opatrně mi oblikl leginy. Přišlo i docela vtipný, jak moc se snažil, aby mě to nebolelo a oblikl mě jako bych se měla rozladnout přesto, že jsem necítila absolutně žádný jeho dotek.
,, Děkuju " řeknu a vysloužim si polibek. Sundam si mikinu a Sean už si chce sednout na židli. ,, Půjdeš mě mě?" zeptám se. ,, Nevím. Aby to nevadilo. " řekne. ,, Nezajímá mě to. Prosím" řeknu. Sean si sundá boty a pomůže mi trochu se posunout. Lehne si vedle mě a já si na něj položím hlavu. Hladí mě ve vlasech a v tom se mi do očí hrnou slzy.
,, Teď si asi najdeš někoho jiného co? " zeptám se. ,, Jak si na to přišla?" zeptá se nevěřícně. ,, Teď jsem úplně k ničemu " řeknu a rozbrečím se. Dneska už ani nevím pokolikaty.
,, Sky. Já tě miluju. Je mi jedno jestli nemůžeš chodit, jestli neslyšís nebo nevidíš. Postarám se o tebe. Miluju tě" řekne a dá mi pusu do vlasů. ,, Zkus usnout. Dneska toho bylo hodne " řekne a já Kyvnu. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat