45

845 37 0
                                    

Dnes byla středa a ve škole to bylo jako obvykle. V pátek se oslaví moje narozeniny a v sobotu jdu na operaci.
,, Skylynn kolik je výsledek? " zepta se mě učitel na matiku.  Podívám se na tabuli a chvíli příklad zkoumám.
,, 72" odpovím a on se jen usměje.
,, Dobře " řekne a vyvolá dalšího.

...

,, To jako jdeme dneska?" zeptá se Indiana. ,, Ano a přidají se k nam i ostatní " řekne vesele Julian.
,, Kam se jde dneska?" zeptam se, kdyz s Kell dorazíme k ostatním. ,, K tomu nápisu. " rekne Julian. ,, A kde je Sean?" zeptám se. ,, Ale přišla ho navštívit Amber a tak řekl ze se o tebe mame postarat.  " rekne Dylan.
Moje srdce právě v nechalo pár úderů. ,, Cože? " zeptám se nevěřícně.
Už se mi do očí hrnou slzy, ale všimnu si jak všem cukají koutky. Zamračim se na ně.  ,, Čau tak můžeme jít " ozve se Sean, ktery k nam ted dorazil.
V tom se vsichni začnou smat, když si všimnou mého vyrazu.  Ale místo toho aby se mi ulevilo, že je tady semnou jsem se rozbrecela.  ,, Co se sakra děje." zeptá se Sean a prohlídne si vsechny. Ostatní přejde smích a já koukám na svoje tenisky.
Sean si klekne před vozík a chytne mi ruce. ,, Sky?" zepta se. ,, Ja jen.. Dylan řekl, že jsi s Amber a ja mu uvěřila. A myslela jsem si, že mě kvůli ní necháš, protože nedokážu ani sama chodit a ty máš na lepší než na holku na vozíčku" řeknu. ,, Krétene vole. " zařve Sean na Dylana. ,, Sky. Byl jsem jen na záchodě. Držím to už od 5 hodiny. Coz znamená, ze to držím 3 hodiny.  Byl jsem jen na záchodě. A už několikrát jsem ti říkal, ze me nezajímá jestli jsi nebo nejsi na vozíčku. Miluju tě." řekne a obejme mě.

Sean

Kelianne vzala potom Sky na holčičí záchody, aby si opláchla obličej.
,, Debile. Vim, že z toho máte srandu a já tohle bral, když byla v pořádku. Ale teď přemýšlej co řekneš. Je citlivá a hned si o všem mysli, ze ji vymenim. Nebo, ze je k ničemu.  Proste zmírni" řeknu Dylanovi a on omluvne prikyvne.  Vezmu ji domu a prevlekneme se. Sejdeme se dole " oznámím jim. A všimnu si jak se holky vracejí. Kell se chytne Taylera a pak všichni odejdou. ,, Promiň. Přehnala jsem to" omluvi se mi Sky. ,, To je v pořádku.  Miluju tě " dám ji pusu na čelo a jdeme pomalu domu. Psal jsem Shawnovi aby nejezdil. Aby jsme se mohli sami trochu projít.

...

Sky

Doma jsem se akorát rychle převlékla a Sean taky. ,, Shawne hodíš nás tam prosím?" zepta se ho Sean. Shawn souhlasí a tak mi pomůžou do auta.

,, Myslíte, že je to dobrý nápad?" zeptá se nás Shawn. ,, Ja se o ní postarám. Nemusíš mít strach " řekne Sean.
,, Fajn. Potom pro vás přijedu" rekne Shawn.

,, Čau " pozdravíme se s ostatníma, když dorazíme na místo. ,, Připraveni vyslapnout to nahoru?" zeptá se Tayler. ,, Jop" zavtipkuju.  Sean se chopí mého vozíku a táhne mě uz nahoru.  Po cestě si povídáme nebo zpíváme. ,, Kvůli vam jsem odložil test z biologie tak když to pokazímbude to na vás " řekne najednou Devin.
,, Drž hubu a zpívej" napomene ho Jaden.

...

,, Chcete říct dobrou zprávu? " zeptá se Julian. ,, Jakou?" ozve se zvědavě Indiana. ,, Jsme skoro na místě " zasměje se.  ,, Oprava. Uz jsme na místě" řekne Devin. ,, Wow " vyjde z mych úst. ,, Nádhernej výhled" přidá se Sean. ,, Vy jste tu nikdy nebyli? " zepta se Nas Dylan. ,, Ne" řekneme se Seanem stejně.  ,, Chce to fotku " řekne celý zpocený.  Políbí mě na tvář a pomalu mě zvedá z vozíku.  Chytnu se ho kolem krku abych nespadla.  Tayler vzal můj vozok a dal ho kousek dál, aby nepřekážel.  Sean mě posadí na zem a sedne si vedle mě. ,, Jadene. Foťák" nařídí Sean a Jaden nas vyfotí. Ale potom k nám zaběhne nějaký pejsek, který patřil páru za nama. Takže máme fotku i s nim. Potom uz si ho vzali na vodítko a odešli.

 Potom uz si ho vzali na vodítko a odešli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jaden fotil i Juliana a Indianu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Potom jaden fotil i Juliana a Indianu. A taky Taylera a Kelianne. Bylo mi ho docela líto.  ,, Děkuju, že jsi mě sem vzal " poděkuju Seanovi.  On se jen přiblíží a spojí naše rty. ,, Fuj. Nechutný" řekne Dylan a my se zasmějeme.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat