12

1K 32 3
                                    

Slyšela jsem jak nás Jess volá na večeři. Vezmu Chrise a jdu s ním do kuchyně. U stolu už všichni ostatní sedí.  Posadím malého Chrise do jídelní židličky u Jess. A Posadím se na volné místo, jelikož mé normální místo zasedl Devin.  Takže jsem seděla vedle Shawna a Jadena.

,, Takže tenhle víkend máte čas? " zeptá se jich Shawn. ,, Ano" řekne Jaden. ,, Fajn. Sky? " zeptá se mě Shawn. Podívám se na něj. ,, Co?" zeptám se. ,, Pojedeš s námi? Potřeboval bych od tebe pomoc. Pochybuji, že Jess by semnou něco udělala, když budeme mít sebou i Chrise " řekne. ,, Mám na výběr?" zeptám se. ,, Vlastně ani moc ne " řekne Shawn. ,, Ok" řeknu celá nadšená. Všimněte si ty ironie.
V tom někdo zazvonil. ,, Jdu tam" řekne Shawn a jde otevřít.
,, Ten malej je hodně podobný Shawnovi." řekne Devin. ,, Vážně? To nemá nic po mě?" zeptá se Jess.
,, Oči " připomenu ji. Chris je celý Shawn, ale má modrý oči.
,, Ahoj rodinko" ozve se dost známý hlas u dveří. Jess se zvedne a jde svého bratra obejmout. Vstanu taky a objemu Aaliyah. ,, Čau prcku " řekne Hayes. ,, A to už jsem tě chtěla obejmout" řeknu. ,, Nebuď pořád tak nafoukla. Když si byla malinká byla jsi víc roztomilá " řekne Hayes. 
,, Tím chceš říct, že teď nejsem?" zeptám se ho a udělám psi oči.
,, Ale jo" řekne a začne mě lechtat.
,, Bože nechte se vy dva " řekne Jessica. ,, Je my nevěděli, že máte návštěvu" řekne Aaliyah.
,, Jo pomáhám jim s hudbou a tak " řekne Shawn.  Všichni se představí.
A vidím jak si Hayes plácl se Seanem. Tohle je jeden velkej zlej sen. 
,, Dáte si s námi?" bzeota se Jess a Hayes kyvne.

,, Máš to dobrý ségra " řekne Hayes.
,, Dík" řekne Jess.  ,, Mohl bych přijít na to natáčení? " zeptá se potom Hayes Shawna. ,, To je jasný" řekne Shawn. ,, Málem bych zapomněl Sky. " řekne Jaden. Podívám se na něj aby to dořekl. ,, S klukama se přidáváme k vaší taneční crew" vyleze z něj.
,, Cože? " zeptám se a málem mi zaskočilo maso. ,, No trenér neměl na nás čas nám dávat samostatný lekce tance. A jelikož máte tu soutěž. Řekl, že můžeme začít chodit normálně na hodiny a pomůžeme vám se soutěží" řekne. ,, Vždyť ani nevíme jestli nás vzali " řeknu.  ,, To zjistíme zítra, ale jestli ano tak se těš na spolupráci " dodá. ,, Už se těším" řeknu ironicky.
Jaden se tomu jen usměje. Baví ho mě provokovat. Vlastně všechny kluky to baví, protože vědí, že jsem výbušná.
Asi si říkáte, že přeháním. Mě kluci nevadí, ale mít na očích denně Seana a k tomu Mad.....

...

,, Vemte si papíry. Napíšeme si krátký test " řekl učitel na matiku.  Nesnáším ho.  Ani matiku.  Vytrhla jsem si papír ze sešitu a začala opisovat příklady z tabule. Poté nám dal 10 minut.

,, Odevzdávat" rozeznel se učitelův hlas. Položila jsem popisku a odevzdal papír.  Hned po testu s námi začal novou látku a já si už přála aby zazvonilo. 

Právě se mé přání splnilo. Zazvonilo na přestávku a já měla hned lepší náladu. Než jsem se podívala na rozvrh, kde byla spanrlstina. Což znamená 2 hodiny se Seanem. Dneska máme předvést ten náš projekt.

...

Sedíme celá třída v tělocvičně.
Učitel nám tam donesl bílou tabuli.
První dvojice byl Tayler a Bryce.
Měli to úžasný. A to myslím vážně, je skvělý vědět, že umí i něco jiného než dělat kraviny.  I Julian s Indi to měli skvělý.  A Jaden s Kel to měli trochu zamotany. Ale nedivím se. Ty dva jsou momentálně myšlenkama jen sami u sebe.   A teď jsem byla na řadě já a Sean. Začal mluvit on a já ho jen doplňovala. V půlce se to obrátilo.
Poté jsme jim promítli obrázky a šli si sednout.  Po nás šel ještě ještě Dylan a Devin.

,, Fajn známky budete mít vyvěšené odpoledne na internetu. Ještě bych vám chtěl říct, že celá naše třída má možnost zájezdu do Španělska. Je to zadarmo. Zájezd platí škola, protože jsme se tímto zapojili do projektu. Stačí jen když mi tu teď nahlásíte jména kdo by chtěl jet. Domluvíte se s rodiči a zítra mi dáte vědět. Jelo by se příští úterý až do toho dalšího úterý " řekne učitel. ,, Tak zvedněte ruku, kdo by jel" dodá.  Ruku zvedne celá třída. Učitel to teda nepočítá a rovnou zapíše všechny.

,, Ten projekt jste měli dobrej " řekne mi Mikey po hodině. ,, Děkujeme. Vy jste to měli taky dobrý" odpovím mu.
,, Pojedeme do toho Španělska? " zeptá se a proplete si semnou prsty.
,, Jasně, že jo. Jen mi to musí schválit doma" řeknu. ,, Fajn " řekne. 
,, Zlato uvidíme se zítra. Mám teď tancování" řeknu. ,, Fajn" řekne znovu a políbí mě.  ,, Budu dělat že jsem to neviděl " zakřičí na nás Cameron z auta. ,, Co tu děláš?" zeptám se ho.
,, Čekám tu na Romea mám ho hodit domu. Jestli chceš hodím tě na tancování " řekne Cam. ,, Děkuju, ale ráda se projdu. Mám ještě čas a nechci tam být jako první." odpovím. ,, Jak myslíš. Pozdravuj doma" řekne Cam. Mikey si následně do auta a odjedou.
,, Čau " ozve se za mnou Jaden s klukama. ,, Jdeme?" zeptá se Devin.
,, Kam? " zeptám se.  ,, No tancovat" řekne se smíchem Dylan. ,, Jo jasně " řeknu. ,, Počkejte. Čekáme na Mad" ozve se Sean. ,, Jsem tu " řekne Madison a políbí Seana.  Prokroutím oči. Jaden si toho všimne a trochu do mě strčí abych se na něj podívala.
Otočím svůj pohled na něj a on se na mě dívá stylem. Tak chceš ho nebo ne.
Zakroutim hlavou, že ne.  Jaden hlavou naznačí " jo jasně... "..
,, Hele nevím co to tady zkoušíte za znakovou řeč, ale je to neslušný" řekne Devin.  Jaden se uchcechtne.

...

,, Dovolte abych vám oznámil že nás vzali do soutěže" řekne trener.
,, Joo" začnou se všichni radovat a objimat.  ,, A rád bych tu přivítal kluky, kteří se k nám připojí " dodá trenér a ostatní začnou tleskat.
,, Fajn tak se uklidníme" zarazí to zase trenér.  ,, Budeme pokračovat v sestavě.  Mám nápad a je jen na vás jestli vyjde.  Chci tu 4 páry. Který sám vyberu.  Potom chci skupinku holek po 6 a skupinku kluků taky po 6.
Skupiny také vyberu já a zbytek se přidá až ke konci.  Každá skupina bude mít svou část sestavy. Více vám řeknu až to rozdělím. " řekne a začne něco psát na papir s Ellou.

Prave vybrali holčičí skupinu.  A teď hlasi klucici skupinu, kde je i Dylan a Devin. Teď už i Julian.  A pak Jack, Steven a John.

,, Do páru půjde.. Madison jsi dobrá, ale potřebuješ dopilovat techniku. Ale dávám ti šanci. Takze Madison a Jaden " řekne Matt. ( trenér, kdo by zapomněl).. ,, Další pár je Tom a Annie. Třetí pár bude Josh a Sarah.
A poslední bude Skylynn.  Ale nevím s kým. Nevíme jestli Sean nebo Ben" řekne trenér. Prosím Ben, prosím Ben, prosím Ben.  Opravdu jsem si přála, ať je to Ben. ,, Já mám tu nohu Matte " ozve se Ben. ,, A Joo já na to zapomněl. Omlouvám se. Takže Seane je to tvoje" řekne Matt. Skvělý... ,, Můžeme si prohodit páry? " zeptá se najednou Madison. ,, S kým?" zeptá se Matt.
,, Chci tancovat se Seanem. " řekne.
,, Hele já jsem to dal tak jak si myslím že by to mohlo fungovat. A myslím že nejsi v pozici, kdy si zrovna můžeš vybírat" řekl Matt. ,, Mě to neva. Jestli chce tak se s ní vyměním " řeknu.
Sean se na mě překvapeně podívá. A to i Matt, Madison a Jaden.
,, Sky jak jsem řekl, vy nejste v pozici, kdy si vybírat. Já a Ell jsme se tahle rozhodli. Chci z vás cítit energii. Na tom něco bude, když to skončilo takhle" řekne Matt. ,, Ona a Sean spolu chodí.  Oni dva ti dohromady dají víc energie než ja" řeknu. ,, Fajn vyměňte se, ale jestli to nebude fungovat, jdete zpátky a už mě nic zajímat nebude " dodá.  Prohodí si tedy místo s Madison.

Právě s Mattem nacvicujeme choreografii. O kluky a holky se stará Ella. Což znamená, že Matt má jen nás co jsou v páru. 

,, Máte to?" zeptá se Matt, když se nás už hodinu a půl snaží naučit choreografii. ,, Jasný" řeknu a plácnu si s Jadenem. ,, Můžeme ještě jednou? " zeptá se Mad. ,, Kdo už to má?" zeptá se nás Matt.  Přihlásím se já a Jaden a Josh se Sarah.  ,, Fajn tak to pojďte zkusit a vy je sledujte" řekne Matt.
,, Pet, šest, sedm, osm....... "

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat