22

1.1K 33 3
                                    

Na obrázku Sean a Bryce...

_____________________________

Právě jdu na sraz se svými kamarády. Zítra má přijet Aaliyah a Taylor takže chci být s nimi.  Jestli se divíte proč nejsme ve škole je to proto že nám do zbytku týdne dali reditelske volno kvůli tomu Španělsku.

,, Vážená paní Grierová dorazila " řekne Jaden. ,, Ať si dá pan Bojsen na paní Grierovou pozor, umí karate" řeknu jemu se na tváři objeví úsměv.
,, Zase pozdě Sky? " zeptá se se smíchem Kell. ,, Vždyť mě znáš" řeknu.
,, Hele vím, že jste chtěli večer zkoušet tu sestavu, ale já nemám čas takže vás v tom nechám " ozve se Jaden.
,, Víš co si můžeš" řeknu s úsměvem.
,, Jo myslím, že vím " mrkne.
,, Pojďme někam na hadry" ozve se Bryce. Chtěla jsem říct, že je otravný, než se ozval Sean. ,, Skvělý nápad."

V obchodě jsme si s holkama nic nevybraly narozdíl od kluků.  Všichni si koupili růžový šortky. Na tom by nic nebylo, kdyby si je ty blbci hned nevzali na sebe a ne sundali so trika. Svoje oblečení nacházeli do tašek místo šortek.  Přesně takhle s námi chodili po celém městě.

,, Hej Sky vyfoť je" nařídil mi Dylan a ukázal na Bryce a Seana. Vytáhla jsem svůj mobil a rychle zaznamenala tento moment.  A pak jsem si toho všimla. To, že měl břišáky jsem věděla, protože jsem ho viděla v plavkách. No tetování z něj nevykukovalo. ,, Ty máš tetování? " zeptám se ho. ,, Jo?" řekne spíš otázkou. ,, Vždyť já ho mám taky " ozve se Tayler. ,, Ale u tebe mi to je jasný" řeknu.  ,, Náhodou dost hustý kámo" řekne Tayler a placne si s ním.
,, Co natočit nějaký video s klukama? Za prvé dlouho jsme nic nenatočili  a za druhé budeme mít víc shlédnutí " řekne Bryce. ,, Fajn" řeknou všichni.
,, A kde? " zeptá se Kell.  ,, Co u nás na zahradě?" zeptá se Indi. ,, Beru" rozhodně Tayler a už jdeme k Indi.

...

,, A co se natáčí? " zeptám se. ,, To je otázka.." řekne Indiana. ,, Fajn tak něco vymyslete já jdu na záchod " řekla jsem a už běžela směr koupelna.

Tayler

,, Co touch my body challenge?" zeptá se Jaden. ,, Fajn já, Bryce a Dylan" nehrajeme. ,, Proč? " zeptá se Kell.
,, Já chci hrát" ozve se Bryce.
,, Fajn je někdo kdo nechce hrát? " zeptám se. ,, Já" ozve se Devin.
,, Fajn my tři napíšeme vaše jména a budeme losovat kdo si zahraje " řeknu jednoduše.  ,, A bude jedna dvojice nebo dvě?" zeptá se Indiana.
,, Tak asi dvě ne? " řeknu. ,, A co dát tři a dát soutěž o to kdo vyhraje? Logicky jsou tu 3 holky.." řekne Jaden. ,, Fajn" řeknu. ,, Okey tak napíšeme jména holek a kluků zvlášť a vylosujeme jednu holku s jedním klukem aby to bylo fér " rozhodně Dylan. ,, Fajn" ozve se Bryce.

,, Hej kluci co to trochu upravit podle sebe.? " zeptám se. ,, Jak to myslíš?" zeptá se Devin. ,, Všichni vhime, že Sky a Sean, no že mezi nimi něco nejspíš je takže by bylo zajímavý kdyby ty dva byli spolu a pak dát Indiánů s Julianem a Kelianne s Jadenem " řeknu. ,, Hej to je mazaný. Souboj mezi nima. " řekne Dylan a začne se smát.

,, Máme to! " zavolám. ,, Okey" řeknou a všichni dávají pozor. Mezi tím co jsme vymysleli ďábelský plán oni připravili židle a kameru. A Sky pořád trčí na záchodě. Chudák neví co se na ni šije. ,, První dvojice je Sky a Sean " oznámím a Sean ztuhne. ,, Co?" zeptá se. Slyšel jsi. ,, Jsem tu" ozve se Sky.
,, Výborně. Dáváme souboj v touch my body challenge na 3 dvojice a první dvojici jsi ty a Sean " řekne rychle Dylan. ,, Cože?" zeptá se. ,, Prostě si sedněte na tu židli " prokroutim oči.
Oni poslechnou. ,, Další dvojice je Kelianne a Jaden " oznámí Devin a oni si plácnou a posadí se na židle.
,, No a poslední Indiana s Julianem. " oznámí Dylan.

,, Takže někdo z vás bude mít zavázaný oči a my ukážeme co vám ten druhý musí ukázat. Ten kdo to uhadne první má bod. Kdo bude mít na konci nejvíce bodů vyhrává jídlo v restauraci na kterém se mi ostatní slozime" řeknu se smíchem.

Sky

Byla jsem dost nervózní. Představa, že se budu dotýkat Seana a on mě, mě děsila.  Ostatní rozhodli, že první kdo si zaváže oči jsou holky. Dylan mi tedy zavázal oči a pak jsem jen slyšela hlas Taylera, který uváděl celé video. Když představil všechna naše jména slepě jsem zamávala do kamery.

,, Fajn takže připravit a první místo je tady " řekne Tayler.  Cítím jak mi Sean vzal ruku.  Vzal mi můj ukazováček a položil ho na část svého těla. Při dotyku na jeho tělo jsem se zachvěla.
,, Loket?" zeptá se Kell. ,, Špatná odpověď " ozve se Dylan. ,, Brada" Vykřikne Indiana. ,, Spravne. " řekne Tayler. ,, Sundat šátek a závazků si oči kluci" Nařídí Devin. Sundam si šátek tz oči a podám ho Seanovi. ,, Ehm mohla bys mi to vzadu zavázat? " zeptá se.  Jen kývnu a začnu mu to vázat kolem hlavy.  ,, Fajn připravit.. A to místo je tady" ukáže Tayler na bok.
Stoupnu si a trochu si stáhnu kalhoty.
Vezmu jeho ukazováček a položím ho na svůj bok. ,, Co to je? " slyším Jadenův hlas. ,, Ha to je bok!" Vykřikne Sean. ,, Jas. Správná odpověď " řekne Dylan a tleská.
Zase jsme si vyměnili šátek.
,, Fajn další místo je tady"  slyším tentokrát Dylanův hlas.  Slyším uchechtnutí.    Sean mi vezme prst a položí na své telo. ,, Fajn to je těžký z jednoho dotyku. Máte povoleno vzít dlaň a přejet s ní p celé části " řekne Tayler, když nám to všem dlouho trvá.
,, Taylere twl" začne se smát Jaden.
Sean Teda pustí puj ukazováček a já natahnu všechny prsty. Vezme mou ruku a položí na to samé místo. Najednou s ní sjede od shora dolů a pak zase nahoru.  Bože to je jeho břicho. ,, Břicho " Vykřikne Kelianne.
,, Správná odpověď." řekne Tayler.

Takhle jsme hráli další čtyři kola.
Nakonec vyhrála Indiana a Julian.
,, Fajn video máme. Co teď? " zeptá se Bryce. ,, Zahrajeme si fifu" zasměje se Devin. ,, Nemám fifu " řekne Indiana.
,, Co normální fotbal?" zeptá se Julian.
,, S holkama? " zeptá se Dylan. ,, Sky by tě dostala do kolen" řekne Sean.
,, Jak to můžeš vědět? " zeptá se zvědavě Jaden. ,, Měl jsem tu čest zahrát si fotbal s Nashem, Sky a Hayesem." řekne Sean. ,, Ten kluk nelže. Někdy je lepší holky nepodceňovat" řekne Bryce. ,, A co takhle už jít Jadene? Chci s tebou mluvit a slíbil si, že dnes budeme spolu " postěžuje si Kell. ,, Fajn tak se mějte" řekne Jaden a společně odejdou. ,, Tak asi taky půjdeme ne? " zeptá se Dylan kluků. ,, Jo my dva u mě gta" ukáže Tayler na Bryce a taky odejdou. Po té odejde i Dylan a Devin.
Zůstal jenom Julian, Kell, Sean s Já.
,, Vy dva.. " řeknu a ukuzuju na Kell a Juliana. Indi se uculí. ,, Cože? Kdys mi to chtěla říct?" zeptám se. ,, Začalo to teprve včera večer a já nevěděla jak vám to říct " řekne. ,, Kamo." řekne překvapeně Sean. ,, No jo řekneme ním to třeba zítra. Prostě až bude správný čas?" řekne Julian. ,, Gratuluju" řeknu a oba je obejmu.
,, Tak já už taky půjdu a vy nedělejte nic neslušnýho" řeknu. Obejmu Indi a odcházím. ,, Počkej Grierová" zastaví mě Sean. ,, Ano?". ,, No chtěli jsme zkoušet a já nemám co na práci, protože kluci už odešli beze mě a tak nechceš si projít tu sestavu? " zeptá se mě. ,, Fajn" souhlasím. ,, U tebe? " zeptá se. ,, Jo u mě" řeknu a jdeme tedy k nám.

,, Jsem doma! " křiknu do domu, ale nikdo se neozývá. ,, Asi nejsou doma" řeknu. 
Dojdu se do pokoje prevleknout a pak už jsme oba na zahradě. Pustím do přehrávače písničku a pustíme se do cvičení.


Nestihla jsem Vánoce.. Tak vám přeju šťastný NOVÝ ROK a krásný zbytek prázdnin... ❤️

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat