Dnes je víkend a jako by nebyl tenhle týden náročný, tak jas dnes čeká natáčení videoklipu Closer. A zbytek dnů příprava svatby. ,, Skylynn. Musíme jít pohni sebou " křikne na mě Shawn.
,, Ještě jsem ani nejedla" postezuju si.
,, Najis se tam. Vem si to sebou " řekne. Jess vezme Chrise na ruku a jdeme k autu. Nasedneme do něj a jedeme na místo natáčení.,, Indi!" řeknu a běžím za ní.
,, Čau. Julian mě tu chtěl " vysvětlí.
,, Jsem ráda, že tě tu mám" řeknu.
,, Kde jsou kluci? " zeptá se Shawn.
,, Prevlekaji se" prozradí Indiana.
V tom ze dveří vyletí dvě trika. Všichni se podíváme tím směrem a nechápeme co se děje. Najednou vyjde Sean a Jaden bez trika a natahuji se pro triko na zemi. Oba se smáli jak dementi a zase zalezli dovnitř. ,, To jsou dementi " řeknu.
,, Jdu na ně" řekne Shawn a už taky mizí ve dveřích.,, Joshi kluci mohou " ozve se Shawn.
Je docela dobrý znát konečně jméno toho producenta. ,, To je sice hezký, ale my budeme muset začít se Sky. A nebo ať nastoupí a natočíme tu taneční část" řekne Josh. Já tedy popadnu Indiánu a tahnu ji do šatny.Hned co ale vlezu se otočím a Indiana taky. ,, Můžeš si natáhnout ty kalhoty? " zeptá se Indiana Dylana. Kluci se smějí a Dylan si natáhne kalhoty.
,, Fajn díky a teď vypadněte. Musím se prevleknout a vy jdete točit" řeknu.
Všichni se tedy seberou a odchází.
,, Tak za chvíli " řekne Sean a políbí mě. Z legin a mikiny si vezmu džíny, crop top a přes to hodím košily.
Jelikož mám čas vytáhnu si jídlo a jdeme se koukat na kluky.Šlo jim to dobře, ale v jedny části Jaden ztratil kontrolu a když dával jednu nohu dolů ta druhá mu poděla a spadl.
...
Po nekonečném natáčení nám dali pauzu. Indiana je teď s Julianem a já se rozhodnu dojít si pro něco k jídlu.
Když mi do očí padne sušenka hned se pro ni natáhnu. Rozbalí ji a chci si kousnout, ale někdo mi zakryje oči a pak cítím jak kouše do mojí sušenky.
,, Nenaucili tě slušného vychování? " zeptám se ho. ,, Ne" zamumle. Nejde mi moc rozumět, protože má plnou pusu. Sundá ruce z mých oči a já se na něj otočím. Když To konečně dožvýká vážně se na mě podívá.
,, Tak nějak jsem se mamce zapomněl zmínit, že spolu chodíme a včera u toho autobusu ji to došlo. Takže tě chce vidět. " vypadne z něj.
,, Fakt?" zeptám se. ,, Jo? " řekne spíš otázkou. ,, Zítra u nás ty, já, ségra, Brent, máma a babička s dědou. Taková menší párty" řekne ironicky.
,, Fajn " řeknu. Potom vytáhne mobil a chce nám udělat fotku. ,, Hej Seane" krikne na nás Indiana on se otočí.
( fotka v médiích). ,, Hele tak jsme tě projeli ty videa a máme asi všechno.
Dáme to dohromady a v úterý by to mohlo být venku " řekne Josh.
,, Jdu se prevleknout" oznámím a běžím si vzít zpět leginy a mikcu.
Hraju všema barvám, ale to se mi právě líbí.,, Sky. Jdeme na společnou fotku " oznámí mi Shawn. Kluci už tam stojí a fotí se. ,, Tak pojď" řekne Josh a usměje se. ,, Kluci mi uvolní místo vedle Seana a já tam zapluju.
,, Skvělý. Tak se zatím mějte " řekne Josh a my můžeme jít domů.,, Je 5 hodin a natáčíme už od 8 rána. Co takhle si teď dát volno a jít do bazénu? " zeptá se Devin. ,, K Julianovi? " zeptá se Dylan.
,, Fajn" řekne poraženě Julian.
,, Dobré mám pro tebe potom přijet? " zeptá se mě Shawn. ,, Já ji přivedu domu" ujme se konverzace Sean.
,, Hele jestli chceš můžeš zůstat u nás, ale žádný prasarny. Na to máte ještě dost času. " řekne Shawn.
,, Souhlas" ozve se Jess. ,, Chápu " zasměje se Sean. Dojdeme si Teda domu pro plavky a pak se sejdeme u Juliana....
U Juliana je to super už chápu, proč sem kluci furt chodí. ,, Máma nam objednala pizzu" oznámí Julian a na to na zahradu vejde jeho máma s pizzou. ,, Dobrý den " pozdravíme ji a taky podekujeme. ,, Sky" zavolá na mě Sean který sedí na kraji bazénu.
Musím si ho vyfotit a hodím to hned na instagram na my story. Ani ne během minuty to vidělo hrozně moc lidí.
Potom už jsem si užívala jen čas s kamarády.
...
Když bylo fakt pozdě, šli jsme k nám. Jen já a Sean. Večeři jsme odmítli, protože jsme byli plní tou pizzou.
Převlékla jsem se do pyžama a lehla si už do postele. Sean mě následoval a tak jsem ho objala a usnula.
ČTEŠ
New Magcon
Фанфик[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...