26

1.1K 35 2
                                    

,, Dobré ráno" pozdravím všechny u snídaně. ,, Dobré " odpoví mi. Jess mi dá snídani na stůl a já se do ní pustím.
Vlastně my všichni. Nemůžu si ale nevšimnout jak se na mě Shawn culí.
Rozhodla jsem se to ignorovat.
,, Půjdeš dnes s kamarády ven?" zeptá se mě Shawn. ,, Nevím. Chci se dnes naučit surfovat " řeknu. ,, Tak mu vyřiď, že je dnes od čtyř nahrávání ať můžeme příští víkend začít s videoklipem " řekne Shawn a usměje se.  Celá zrudnu. ,, Fajn" řeknu.
,, Počkej komu? " zeptá se zvědavě Jess.  ,, Fajn. Mikey se odstěhoval.. To víte.. Se Seanem jsme byli kamarádi, ale stejně mezi námi něco bylo. Proto jsem se tě ptala, jak si poznala, že je Shawn ten se kterým chceš být.  A já si uvědomovala, že chci být se Seanem a tak mě ani tolik nebolelo, když se semnou Mikey rozešel. Já vím je to hnusný. Mám ho ráda, ale nemilovala jsem ho. A po tom všem jsme se včera dali dohromady " řeknu zkráceně.
,, Takže chodíš se Seanem?" zeptá se.
,, Jo a necháte mě už se najíst? " zeptám se se smíchem a celá červená.
,, Vždyť u toho můžeš jist. Takže jdeš dnes se Seanem." řekne. ,, Ano naučí mě surfovat " řeknu. ,, Skvělý" usměje se Jess. Zakroutim očima a domem se ozve zvonek. ,, Sakra už je deset " řeknu a běžím ke dveřím.

,, Ahoj" pozdraví ho a usměju se.
,, Ty ještě nejsi? " zeptá se smíchem.
,, Promiň . Vezmu si jen plavky. Pojď dovnitř." řeknu a on vejde. Zavřu dveře a už s námi v místnosti stojí Shawn a Jess. ,, Ahoj" pozdraví je Sean. ,, Ahoj" pozdraví ho Jess s lehkým úsměvem. ,, Seane. Dneska ve čtyři nahrávání. Musíme to stihnout "řekne Shawn. ,, Budu tu" řekne.
,, Fajn nechám ho tu s vámi. Zkuste ho nechat dýchat. Já se dojdu jen prevleknout " řeknu a běžím nahoru.

Rychle na sebe natahnu plavky. Do tašky hodím ručník a běžím zase dolů.
,, Můžeme" řeknu a on se na mě usměje. Vyjdeme z baráku a vím, že jsou oba nalepený na okně, ale co zmůžu. ,, Už tě můžu políbit.? " zeptá se mě.  Chtěla jsem mu říct, že jsou na okně fakt že jo, ale on byl rychlejší a políbil mě.  ,, Kdybys počkal mohla bych ti říct, že jsou na okně.
,, Tak to aby jsme rychle zdrhli" řekne. Chytne mě za ruku a běžím spolu k pláži.

,, Fajn první to zkusíme tady na písku. " řekne Sean.  Po chvíli k nám dorazila jeho sestra s Benem. Nesli 3 prkna a jedno bylo pro mě, jelikož nemám svoje.  ,, Ahojte" pozdraví nás a my zase je.   Alessia mi dá prkno a už s Brentem běží do vody. Mě zatím Sean učí základy a písku.

O hodinu a pár minut později....

,, Připravená? " zeptá se mě.  ,, Vůbec" zasmeju se.  ,, Nebojis se? " zeptá se mě. ,, Trochu, ale stejně tam půjdu a udělám to. Neucila jsem se to zbytečné" řeknu a rozebehnu se do vody. ,, Čekej Sky. Uvaz si to radši kolem nohy tohle " řekne a rovnou to za mě udělá. ,, Kdyby ses necítila dobře stačí na mě jen křiknout. Ale nic hrozného se nestane. Prkno máš i kolem nohy takže se nestane, že by odplulo někam jinam a bude tě to držet pořád nějak nahoře. Nemůže se stát, že bys byla úplně pod vodou.. Myslím jako v hloubce chápeš? " říká rychle. ,, Bojíš se o mě?" zeptám se.
,, Co je to za otázku " zeptá se a dá mi pramen vlasů za ucho. ,, Tak pojď" řekne.  Doplavu tam kam ještě dosáhnu. Lehnu si na prkno a použiji ruce. Doplavu k vlně, která se na mě řítí.  Když se rozhodnu si stoupnout ztratím rovnováhu a padám do vody.
,, Skvělý " tleska Sean se smíchem, když se vynořím. ,, To není vtipný " řeknu.  Takhle to zkusím asi 1000000krat. Ale stejně tu vlnu nestojím. ,, Nechceš si dát pauzu? " zeptá se Sean. ,, Ne" řeknu.  Potom si všimnou vlny a jdu zase na to..
Když jsem dostatečně blízko snažím se postavit. Překvapí mě, když se mi to provede. Jsem na vlně. ,, Seane.! Dokázala jsem to- aaaa" kriknu, protože jsem to neustála.  Sean dostane výbuch smíchu.
,, Co to tu vyvadite? " začne se smát Jaden, který k nám doplaval taky s prknem. ,, Učí mě" řeknu. ,, Je docela zábava ji sledovat" řekne Sean. Sedí na prkně. Já sedím na prkně hned vedle něj a Jaden naproti nám. Proto mám možnost ho strčit. Taky to udělám a Sean spadne do vody.  Když se vynoří zatřese hlavou a vrátí se zpátky na prkno.  Jaden si semnou plácne. ,, Víš, že je od 4 nahrávání? " zeptá se ho Sean. ,, Jo vím. Těším se na novou píseň, ale zároveň se mi tam nechce." řekne Jaden. ,, Můžu mít otázku? " zeptám se ho. ,, Jasně" odpoví. ,, Co se stalo mezi tebou a Kelianne? " zeptám se.  ,, Rozešla se semnou. Já něco tušil, ale myslel jsem si, že to jen jako její kluk vidím jinak a že zbytečně žárlím. No ale měl jsem pravdu.  Ona je skvělá holka a má mě ráda, já vím, že jo. Ale vím, že miluje Taylera.  Psali si večer. Nevím co, ale psali si. Ještě ten večer se semnou rozešla " řekne Jaden a já nemůžu uvěřit svým uším. ,, Cože?" dostanu ze sebe.  ,, Teda jako věděla jsem, že má ráda Taylera, ale myslela jsem že ji to přešlo. Pořád o tobě mluvila a tak. Tohle jsem nečekala " řeknu. ,, To je v pořádku. Stejně by nám to dal asi neklapalo. Ale zabolí to. " řekne Jaden.
,, Můžu tě obejmout? " zeptám se.
,, Jasně" zasměje se a já skočím do vody. Doplavu k němu a objemu ho.
,, Je mi to líto " řeknu a vrátím se zpátky. ,, Kdyby to nebyl můj kámoš a nevěděl bych, že je smutnej asi bych vraždil " řekne Sean. ,, Žárlíš Cavaliere? " zeptám se ho. ,, To si kurva piš že žárlím" řekne. Zasmeju se a natáhnu se pro pusu. Políbíme se a Jaden kouká na mě a na Seana.
,, Vy spolu chodíte? " zeptá se.
,, Jo už od včera" řekne Sean. ,, Sakra. Přeju vám to. To vám to trvalo " zasměje se. ,, Jinak jsem tak před hodinou potkal Indianu. Byla naštvaná že ji nebereš mobil. Ptala se mě jestli nevím kde jsi" řekl Jaden.
,, Zapomněla jsem doma mobil a taky jim ráno odepsat. Oni od včerejška nic neví. Fuck " řeknu. ,, Myslím že jim to můžeš vysvětlit hned" řekne Sean a kouká na břeh. ,, Kurva " zakleju. Stojí tam celá naše parta.  ,, Chceš jim to říct, nebo budeme dělat jakože spolu nejsme?" zeptá se Sean. ,, Bože řekneme jim to. Asi by bylo divný jim neodpovídat, byt právě s tebou a říct, že jsme jen kamarádi a za dva dni či den řekněme, že jsme spolu." řeknu.
,, Já jen jestli jsi připravena " řekne.
,, Seane zlato. Neděje se nic hrozného. Oni budou rádi že jsme spolu " řeknu.
,, Fajn" řekne. Doplaveme tedy ke břehu.

,, Jakto, že neodpovídáš na zprávy? Chceš abychom se zbláznili?? " vyjede na mě Kelianne a Indi hned vedle ní. Obě na mě koukají, jakoby mě chtěly zabít. ,, Grierová ty ještě žiješ?" rýpne si Taylere. ,, Moc se neozývej" řeknu.
,, Omlouvám se zapomněla jsem si mobil a včera jsem byla hrozně unavená " řeknu. ,, Mě z tebe klepne" řekne Indi a obejme mě.
,, Jsem mokrá " Zasmeju se.
,, A co to tu proboha vyvadite?" zeptá se Dylan. ,, Sean mě učil surfovat. " řeknu. ,, A už to umíš?" zeptá se mě Devin. ,, Ne" řeknu a spolu se zasmějeme. ,, Náhodou. Už má nacviceny pád do vody za každé situace " zasměje se Sean.  ,, Nejsi vtipný" řeknu.  ,, Jadene a ty se nám vyhýbá proč? " vyčze mu Dylan.
,, Nechte ho být." zastane se ho Sean.
,, Něco se děje? " zeptá se Julian.
,, Ne vše je v pohodě." řekne Dylan.
,, Dneska večer u mě " řekne Dylan.
,, Zapomeň dneska spíme u Juliana " řekne Devin. ,, Fajn" řekne Julian.
,, Kde je Bryce? " zeptám se. ,, Nešel, protože my se jdeme dívat na nahrávání a on nechtěl" řekne Tayler.
,, Aha". ,, Jen se trochu utřu. Vezmu si věci a můžeme vyrazit k nám " řeknu.

Ručníkem se trochu osuším a natáhnu na sebe kraťasy.  Jenže dřív než si seberu i triko mi ho vezme Sean i s ručníkem. Začne se utirat.  Natáhne na sebe kraťasy a triko.  ,, Vrat to! Ty máš taky triko" řeknu. ,, To s tím nijak nesouvisí. Takhle ti to sluší " řekne.
,, Chci svoje triko Cavaliere" řeknu.
,, Něco za něco " řekne. ,, Fajn" připravím se, že mu dám pusu.
,, Nechci pusu. Uděláš mi palačinky " řekne. ,, Bože. Fajn" řeknu. Zasměje se a vrátí mi triko.  ,, Jdeme " řeknu, když dojdeme k ostatním.

Došli jsme k nám. Shawn už tam měl producenta a nějaký další 3 chlapy. Jess a Chris dělali večeři.  Ostatní šli do naší hudební místnosti.  Ty chlapy tam připravovali menší studejíčko.  Holky donesli ještě dve židle, aby jsme si měli kam sednout, protože na tu sedačku, která tam je se nevejdeme.
,, Hoši až bude studio k mání tak budeme tam. Dnes musíme být tady, protože se studio představuje " řekne strejda producent.  Ano stále nevím jeho jméno.  Nebo jsem ho jen zapomněla už opravdu nevím.
,, Dojdu se vysprchovat. Stihnu to" zeptám se. ,, Máte ještě 30 minut. My to tu dáme dohromady a pak se může jít na věc. " řekne Shawn.  Rozhodnu se zmizet v koupelně a následuje mě i Sean. ,, Jdi první, já budu rychle" řekne Sean.   Jdu do sprchy Teda první. Splachnu ze sebe všechnu sůl.

Když vylezu vezmu si teplákové kraťasy a normální tričko, které do nich zastrcim.  Hned po mě tam tedy vleze Sean. Vezme si tam sebou batoh, kde měl čisté oblečení.

Já na něj čekala  a sedla jsem si na postel.potom někdo zaklepal a hned vešly holky. ,, Musíš nám všechno říct.
Řekla jsi Seanovi všechno co jsi chtěla? Jste Teda spolu nebo ne?...... " chrlily na mě jednu otázku za druhou.
,, Tak chodíte spolu?" zeptá se Kell.
Musím se usmát, protože hned za nima stojí Sean bez trika, které drží v ruce s mokrými vlasy a usmívá se.
Kyvnu hlavou směrem k němu a ony se otočí. ,, Bože! " krikne leknutim Indiana.  Sean se začne smát a oblikne si tričko. ,, Můžu si půjčit fén?" zeptá se.  ,, Čtvrtá polička "řeknu.
,, Děkuju. Miluju tě" řekne a zmizí v koupelně. ,, Stačí vám to jako odpověď? " zeptám se. ,, Pane bože jsem na tebe hrdá" řekne Kelianne a obě mě obejmou.  ,, Hej já jsem tu taky ještě pořád" ozve se Sean.
,, Holky jdeme dolů už začínáme " řekne Julian, který pro nás přišel.
,, Jde se na věc" řekne Sean a chytí mě za ruku. Společně dojdeme dolů.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat