48

830 38 0
                                    

,, Seane? " zeptám se, když se probudím a zjistím, že vedle mě neleží. ,, Šel na záchod" řekne Kylee.
,, Ou děkuju " řeknu. ,, Ty už jsi vzhůru?" zeptá se Sean, když se hned na to ukáže v pokoji. ,, Jo" odpovím.
,, Půjdeš ke mě? " zeptám se ho.
,, Jasně" řekne a lehne si zpátky ke mě.
V tom do pokoje vstoupí nějaký kluk.

S ním má Kylee fotku na stolku vedle její postele

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S ním má Kylee fotku na stolku vedle její postele.

,, Eeh ahoj" pozdraví kluk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Eeh ahoj" pozdraví kluk. ,, Edwine" krikne radosti Kylee.  Edwin jde k ní a políbí ji. ,, Nevěděla jsem, že přijdeš " řekne Kylee. ,, Neměl jsem. Rodiče chtěli na tu večeři, ale řekl jsem jim, že jim na to kašlu. Chci být s tebou" řekne ji a pak ji dá další pusu.
,, Edwine tohle je Sky a Sean " řekne Kylee a on se na nás otočí. ,, Ahoj" pozdraví nás. ,, Ahoj" pozdravíme ho taky. ,, Je mi blbý to říkat v téhle situaci, ale potřebuju na záchod " řeknu.  Sean se zasměje a Kylee s Edwinem taky. ,, Zlato. Bez tebe tam asi nedojdu" řeknu a Seanovi dojde, že musí jít semnou. ,, Sorry" omluví se.  Zvedne se z postele a vezme mě do náruče.  Posadí mě na vozík a odjedeme na záchod. ,, Je mi strašně trapně" řeknu a chce se mi brecet.  A lo chvíli to už neudržím. ,, Co ti je trapný?" zeptá se mě. ,, Na zachod semnou chodí Jess.  Asi tu měla zůstat. Ja se bez tvy pomoci nehnu. " řeknu.
,, Vždyť tu jsem já. A já ti rád pomáhám" řekne Sean. ,, Seane budu potřebovat pomoc na prkénko. Budeš mě muset držet abych se vůbec svlékla " řeknu a setru si slzy.
,, A to vadí? Jsem tvůj kluk. Mě to nevadí, jestli se stydís nebudu koukat. Nebo jestli chceš zavolam ti sestřičku. Ale myslím, že jsem lepší volba" řekne.  ,, Tohle je hrozný. Nahou mě uvidíš, když musím čůrat " řeknu a trochu se tomu zasměju. ,, Alespoň něco" řekne a zasměje se. ,, Dělám si srandu. Tak co jdeme nebo se počůráš" rekne Sean. ,, Fajn" řeknu.
Všechno se odehraje tak rychle, že ani nevím kdy mě vsleknul a posadil na prkýnko.

Po mé potřebě se vrátíme na pokoj. Kylee si povídá s Edwinem, který sedí naproti ní na její posteli. Sean mě vezme na ruku a posadí mě zpět na postel. ,, Můžu se zeptat co se ti stalo? " zeptá se Edwin. ,, Byla jsem na taneční soutěži a muj taneční partner riskoval jeden těžký skok kvůli vítězství. A ja ho neustála. Nemůžu chodit" reknu jednoduše.
,, Aha. Promiň. " omluví se. ,, To je v pořádku.  ,, Nemáš hlad zlato?" zeptá se mě Sean. ,, Ne, jen pojď ke mě " řeknu.  Sean se usměje a opět ke mě vleze.  ,, Hele je mi to blbý, ale od někud tě znám. Jen si nedokážu zařadit obličej" řekne Edwin směrem k Seanovi.  ,, Nevím. Ja te vidím poprvy " řekne Sean.  ,, Jasně. Nemáš nějakou skupinu?" zeptá se Edwin.
,, Jo New District " odpoví Sean.
,, Jasně! Sean Cavaliere co?" zeptá se Edwin. ,, Jo" usměje se Sean.
,, A tys hrála v jednom videoklipu" řekne Edwin. ,, Už to tak bude " souhlasím. ,, To je hustý. Jste dobrý" řekne. ,, Děkujeme" řekne Edwin
,, Ahojteee" křikne Dylan, ktery se objeví v pokoji a hned za ním kluci a Tayler s Brycem a holky.  ,, Tys je přivolal " řekne Sean směrem k Edwinovi a ten se zasměje.
,, Co tu děláte?" zeptám se.  ,, Návštěvy jsou do sedmi. A je 5 takze... " řekne Indi a obejme mě. ,, Co se jí válíš v posteli?" zeptá se Kell. ,, Protože můžu a jsem tu na její přání " řekne Sean.
,, Přesně tak " řeknu a lehnu si na něj.
,, Ten kamarád na krku koukám nezmizel" upozorní se smíchem Jaden.  Chytnu si svůj flíček. ,, To je umělecký dílo Jadene" usměje se Sean.
,, Chápu, chápu " řekne Jaden.

Kamarádi tu byli docela dlouho. Ale asi v půl sedmý odešli. ,, Tak já už taky půjdu než mě vyhodí. At se povede operace" řekne Edwin.  ,, Díky " řeknu a Edwin opustí nás pokoj.

Kylee později usne a ja se Seanem koukáme na film.  Už je půl jedenáctý, když film skončí.

,, Mám strach" zašeptám. ,, Dopadne to dobře lásko " zašeptá taky.
,, Co když ne?" zeptám se.
,, Vubec na to nemysli. Dopadne to dobře " utěší mě.

...

,, Dobrý večer. Tak můžeme na to?" zeptá s doktor.  Tím, že v pokoji svítí, vzbudí i Kylee.  Podívám se zhrozeně na Seana. ,, Můžete chvíli počkat? Vola její sestra" řekne Sean. Doktor chapave kývne.  Sean mi poda jeho telefon.

Jess- Vim, ze teď jdeš na operaci. Milujueme tě a dobře to dopadne. Držíme palce. Hned jak to půjde budeme u tebe

Me- Děkuju. Uz musim jit Jess

Jess- Jasně tak hodne štěstí

Slyším, že brečí, ale abych se nerozbrecela taky radši hovor tipnu.
Sean mě vezme do náruče.
,, Hodně štěstí holka " řekne Kylee.
,, Děkuju" poděkuju.  Sean mě položí na připravené lehátko.  Chytnu ho za ruku aby ještě nechodil. ,, Budu pořád tady. Dobře to dopadne. Miluju tě " řekne a políbí mě. Potom už mě doktoři táhnou na sál.  Z očí mi padají slzy.
Dojedeme na sál. Všude uvidím doktory a nademnou hodně světel. Najednou do mě někdo píchne jehlou a zavírají se mi oči.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat