,, Skylynn Grier" ozve se mé jméno. Sean se postaví a chopí se mého vozíku. Dneska kvůli mě nešel do školy. Jen aby semnou mohl být na rehabilitaci. Se mnou a Seanem vejde dovnitř i Jess. Shawn čeká venku s Chrisem. Doktor se mě vyptával na různý věci jako jestli už alespoň trochu cítím nohy a další blbosti.
,, Tak se přesuneme rovnou na různý cvičení " řekne doktor a chopí se mého vozíku. Společně se ocitneme v další místnosti, kde jsou různý věci. Něco jako běžící pás, ale delší a má po stranách zábradlí. Potom ty velké balóny na cvičení a další. Doktor zastavil hned u toho jakože " běžícího pásu " a stoupl si na druhý konec.
,, Fajn. Teď ještě s pomocí vstaneš z vozíku a zapřeš se o to zábradlí. Budu tě čekat na druhém konci a budeš se snažit ke me dojít dobře? " řekne doktor a já kývnu. Sean mi pomůže vstát a donese mě až k tomu zábradlí. Chytím se ho a zapřu se o něj. Sean me pomalu pustí, ale hned jak to udělá jdu k zemi. Jess se k nám otočí zády a ja vim, ze brečí. Sean mi hned pomůže vstát a drží mě. ,, Tohle rozhodně nepůjde " řekne po chvíli.
,, Tohle prostě chce další operaci" oznámí nám doktor. ,, A pomůže? " zepta se Jess. ,, To nevim. Ale musíme to zkusit. Můžu vás vzít tento pátek" řekne doktor. ,, Tento pátek má narozky. Nešlo by to později? " zeptá se Sean. ,, Hned v sobotu." rekne doktor. ,, Fajn v sobotu " řeknu konečně. Sean mě posadí zpátky na vozík a můžeme jet domů....
Jess
Od tý doby, co jsme přijeli domu je Sky v pokoji se Seanem. Chris spinká a ja v kuchyni vařím oběd. Ale moc mi to nejde. Mám před očima jak dneska Sky spadla. Cítím tu bezmoc jako kdybych nemohla chodit já. Ona si tohle nezaslouží. Po tvářích mi začínají padat slzy. Snažím se nakrájet zeleninu, ale přes slzy v očích na to nevidím a tak mi spadne nůž na zem. Bouchnu do linky a chytím se za hlavu. ,, Jess" ozve se zamnou Shawn.
Pevně mě obejme. ,, Nemůžu ji nijak pomoc Shawne. Kdybys ji dnes videl. Ani se neudržela. Co když ta operace nedopadne dobre? " zeptam se a vzlyknu. ,, Dopadne dobře. Ja v to věřím" řekne a začne mě hladit po zádech. Chvíli takhle stojíme než uslyšíme z chodby hlasy a smích.
Rychle si utřu slzy a snažím se tvářit normálně. V tom se v kuchyni objeví Sean a v náručí ma Sky. Sean ji položí na linku jako vždycky a stojí u ní. ,, Čemu se tak smějete? " zeptá se Shawn. ,, Tenhle kluk je neuvěřitelnej magor" rozesměje se znovu.
,, Hej ja nevěděl ze je to uvolněný " brání se Sean. ,, Co je uvolněný?" zeptám se. ,, Moje polička ve skříni. Chtěla jsem aby mi podal tričko a on se pro něj natáhl a opřel se o uvolněnou poličku, která mu následně spadla na hlavu. " řekne Sky se smíchem. ,, A ty místo toho aby ses strachovala jestli nemám náhodou rozbitou hlavu, dostaneš záchvat smíchu. Diky moc" řekne ironicky Sean....
Sky
Po vynikajícím obědě nas Shawn zavezl na trénink. Matt měl hroznou radost, že mě vidí. Sean mě držel dal od Bena a mě bylo divně, protože všichni tancovali a já bezmocně seděla na vozíčku a koukala na ně.
,, Chci už odejít " pošeptám Seanovi.Rozloučila jsem se se všemi a odešli jsme. Sean semnou jel do nejbližšího parku a " procházeli " jsme se. Hrozně mi to pomohlo. Být na vzduchu a jen si s ním povídat o čem koliv.
...
Přijel pro nas Shawn a odvezli jsme Seana domu. Potom jsme přijeli domu a Jess mi pomohla do vany a z vany. Lehla jsem si unaveně na postel a Jess ke mě. Objala mě a točila si na prst moje vlasy. Povidaly jsme si spolu o tom, když jsem byla malá.
Ahoj omlouvám se, že dlouho nebyla kapitola, ale byla jsem na horách. ❤️
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...