8

1K 36 0
                                    

Středa ráno a já mám ještě 15 minut do mého budíku. Nevím co se stalo, že jsem vstala dřív než budík. To se jen tak nestane.  Vezmu do ruky mobil a zapnu YouTube.  Pustím si video co na nás kanál nahrál Tayler s Brycem.
Musím se těm debilum smát. Natočili video, kde napodobují zamilované páry.  Video dokoukam a chci si pustit něco jiného. Sjedu trochu níž a tam na mě vyskočí cover na Justina As long as you love me. Písničku dobře znám Shawn si ji pořád zpívá.  Ale nejvíc mě zaskočí jméno a kluk.  Cover je od Seana. Ale je tady nějak mladší...
(média)..  Nad videem se musím usmát.  Pustím si to asi dvakrát než si uvědomím, že je čas vstávat, protože mi začal zvonit budík.

...

,, Skylynn. " řekne Indiana a objemu obě holky. ,,  Můžeš mi vysvětlit co se stalo včera?" zeptá se Indiana.  ,, Kelianne vyprávěla? " zeptám se se smíchem. ,, Jo." řekla. ,, Mám falešný vztah s Mikeym " řeknu.  My o vlku a vlk s blbama" řekne Kelianne. Právě k nám jde Mikey, Tayler a Bryce.
,, Čau " pozdraví a všichni se obejmeme.  Všimnu si procházející Seana. Kouká na mě a směje se. Bouchnu nenápadně do Mikeyho a ten se na mě otočí. Ukážu směrem na Seana. Mikey to pochopí a dá mi svou ruku kolem ramen. Usměju se na něj a on mi dá pusu na čelo.  Všimnu si jak se Cavaliere zarazil, ale pokračoval v cestě az zmizel. ,, Eee uteklo nám něco? " zeptá se Tayler. ,, Jo. Mám falešný ho kluka. Jestli to někomu řeknete zabiju vás" řeknu. ,, A proč je falešný? " zeptá se Bryce. ,, Chce aby Cavaliere žárlil" řekne za mě Mikey.
,, Cože? Nechci aby žárlil. Jen ho nechci nechat vyhrát tuhle hru" řeknu. ,, Jasně Sky. Jsi z něj hotová " řekne Tayler. ,, Ne to teda nejsem" řeknu.  Tayler se semnou začne hádat o tom že jsem hotová z Cavaliera a já po něm ječím že nejsem.
,, Ahoj" ozve se Jaden. Přestaneme po sobě s Taylerem štěkat.  ,, Ahoj" pozdraví mě ho všichni. On obejme Kel. ,, Proč se hádáte? " zeptá se vysmátě Jaden. ,, O tom, že Sky je hotová.....". ,, Zvaž slova Holdere" přeruším ho. ,, Že je hotová z toho koncertu v neděli " řekne Tayler.
,, Koncertů?" zeptá se Jaden.
,, V neděli Shawn. Můžete přijít s klukama taky. " řekne Tayler. Podívám se na něj jestli si že mě dělá prdel a on se na mě jen sladce usměje.
,, Dobře. Budeme tam. Musím už na hodinu uvidime se tedy po škole" řekne a usměje se na Kelianne.

...

,, Tak ahoj lidi " pozdraví Kelianne a už s Jadenem odchází. Tayler je pozoruje celou dobu než zajdou za roh. ,, Co je Taylere?" zeptám se ho.
,, Nic" řekne.   Jasný. Řeknu si pro sebe.  ,, Pojďte do kavárny " řekne Bryce.  ,, To by jsme mohli" řekne Indiana. ,, Tak jdeme " řekne Tayler.

Jelikož jsem neměla chuť na žádnou kávu dala jsem si jen horkou čokoládu. ,, Viděli jste nové video?" zeptá se Tayler. ,, Já jo. Jste fakt blbci " řeknu se smíchem. ,, Já ho ještě neviděla" řekla Indiana. ,, Musím vám něco říct " dodala. ,, A co.?" zeptá se Tayler. ,, Kluci z New District budou natáčet videoklip k jedné písničce. A Julian mě poprosil, že jim jedna holka dala košem. Jestli bych to nevzala za ní. Budu chvíli hrát Dylanovu holku " řekla.  ,, Cože?" řekli jsme všichni u stolu.  ,, Proč ne Julianovu? " zeptám se. ,, Protože už to mají nějak rozdělený a košem jim dala Dylanova holka takže proto." řekne. ,, Aha".
,, Ale Julian tam bude celou dobu " řekne a usměje se.  ,, Ehm je tu Sean" řekne Tayler.  Otočím se a opravdu tu je. A není sám. Je tu s Madison. 
,, Hej Seane. Pojďte k nám " řekne Tayler.  Podívám se na něj jako jestli si ze mě dělá srandu. Sean něco řekl Madison a ona kyvla. Hned na to si k nám přisedli.  Byla jsem ráda, že Mikey seděl vedle mě a je naproti, protože vysvětlovat mu, že můj kluk nesedí u mě.. Došlo by mu, že spolu nechodíme.   Sean se na mě jedním pohledem podíval a pak se otočil zpět na Taylera. ,, Co vy tady? " zeptá se Sean. ,, No jen jsme si sem přišli dát kafe a pokecat" řekne Tayler. ,, Kelianne je s Jadenem co? " zeptá se.
,, Jo" řekne Tay. ,, A co vy tu? Máte rande? " zeptá se šibalsky Tayler.
Sean i Madison se pousmějí. ,, Vy se nedáte" připojil se do konverzace i Bryce.  ,, Hele chtěla jsem se tě zeptat Sky, jestli bys mi nepomohla s tou sestavou " zeptá se mě Madison.
,, Jo klidně" řeknu jednoduše.
,, Diky " řekne.  ,, Takže tanečnice?" zeptá se jí Mikey. ,, No jo" řekne a usměje se na nej. ,, Tak to máš štěstí, že znáš Sky. Je to skvělá tanecnice, že lásko " řekne a mě málem zaskočí.
,, Ehm nepřeháněj" řeknu. ,, Má pravdu " přidá se Bryce.  ,, Tak díky" řeknu.  Mikey mi dá ruku kolem ramen a přitáhne si mě blíž k sobě.  Indi se držela aby nevybuchla smíchy.
,, Hele" řekne nakonec a ukáže ke dveřím.  Dovnitř vešla Kelianne s Jadenem.  Ty nás uviděli a šli hned k nám. ,, Paní taková sešlost " řekne Jaden. U nás už není místo. Takže se Tayler musel posunout. Vedle Taylera si sedla Kel a vedle ní Jaden.
,, Co vaše rande?" zeptám se hlavně kvůli tomu abych uzavřela to co se právě stalo. ,, Chodíme spolu " řekl Jaden. ,, Oooow" řekneme s Indi stejně a začneme se smát. ,, Gratulujeme " řeknu . ,, Dekujem" řekne Kel.  Jen Tayler se mi zdá trochu zamlklý teď.
,, A vy spolu Teda chodíte? " zeptá se Bryce a ukáže na Seana a Madison.
,, Ne jsme na prvním rande" řekl Sean.
,, Aha" řekne Bryce.  Jaden se usměje a pak si všimne Mikeyho omotane ruky kolem mě. ,, A vy jste tohle stihli kdy? " zeptá se Jaden. ,, Předevčírem" řekl Mikey. Kelianne se na mě podívá se zvednutym obočím.  Usměju se a ona taky. ,, Nechceš donést něco k pití? " zeptá se Sean Madison. ,, Jen vodu děkuju" řekne. ,, Lásko nechceš taky něco? " zeptá se mě Mikey. Ten kluk by měl jít na hereckou školu.
,, Vem mi ještě jednu čokoládu prosím." řeknu. On mě pohladí po hlavě a jde pro ni. Vidím jak se Kel s Indi drží. Docela i Tayler.
,, Tady to je " řekne Mikey. Sedne si zpátky a Sean udělá to samé.  Rozhodla jsem to trochu okořenit a dát mu pusu na tvář.  Náhlá jsem se k němu, ale on se v tu stejnou chvíli otočil a mé rty se střetly s těmi jeho.
Vše se událo tak reychle. Překvapilo to všechny u stolu a dokonce i nás dva.
,, Ehm Děkuju " řeknu rychle.
,, Za nic. Pro tebe všechno" řekne úplně zmateně Mikey jako já.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat