52

920 39 5
                                    

Dnes nemám co dělat protože můj milovanej kluk trčí ve škole. Stejne jako my kamarádi.  Aaliyah a Taylor pořád nejsou doma. ,, Bratře tvá sestřička se nudí " řeknu a snažím se pomalu sejít schody. Ale zjistím, že je pořád sama nedam. Takže jsem si sedla na zadek a pomlau se sunula po zadku.  V tom přišel Hayes.  Podíval se na mě a dostal výbuch smíchu.  Vytáhl mobil a začal mě natáčet. ,, Hayesi!" křiknu na něj a začnu se taky smát.
On odloží mobil a jde mi na pomoc.
Jdeme spolu na verandu a usedneme na nase krásná lehátka.  ,, Kde je Nash?" zeptám se. ,, Šel koupit něco k jídlu, protože je línej vařit " řekne Hayes. ,, Super" zasměju se.   Nekdo zazvoní a Hayes jde otevřít.  A mě zazvoní mobil.

Láska 🖤- To video je skvělý. Chybíš mi.

Me- Jaký video. Taky mi chybíš

Láska 🖤- To jak scházíš schody po zadku Xd

Me- On ti to poslal? Zabiju ho xD

Láska 🖤- To ne, kdo by mi pak posílal tak skvělá videa?

,, Ahoj jak se cítíš? " zeptá se me Cameron a s Liou se posadí na lehátko k nám. ,, Dobře" odpovím a usměju se.
,,  Jdete zitra na koncert? " zeptá se jich Hayrs.  Takže sr začnou bavit spolu a já mám možnost odepsat Seanovi.

Láska 🖤- Sky?
Láska 🖤- Neignoruj mě mam anglinu a fakt mě to nebaví

Me- Sorka prijel Cam a Lia. Nezávidím ti tu ajinu.  Ale nudím se tu bez tebe.  Nemám se ke komu mazlit

Láska 🖤- Neboj prijdu hned po škole :*

Me- Fajn🤓🤗

Láska 🖤- Tak zatím. Myslím, že mě viděla

Nad jejo zprávou se zasměju a už mu radši nepíšu.  ,, Odpoledne se staví Sean " oznámím Hayesovi. ,, To mi nemusíš ani rikat. Nam je to jasný" zasmeje se Hayes.  ,, Jaká ségra taková ségra " rekne Cameron.   ,, Co?" zeptám se a dostanu záchvat smíchu.
,, Vím že je to jinak, ale jsi cela svoje sestra" rekne. ,, Jako v čem? " zeptam se.  ,, Oba na takový cukrouše, hudebníky a se stejným jménem" rekne Cameron.  ,, Tak bacha Shawn je S H A W N. Narozdíl muj Sean je
S E A N.  " upřesním to.  ,, No jo" směje se Cameron i Lia.  ,, On jenom nemůže překousnout, že si Jess vybrala Shawna a ne jeho" srazí jeho ego Nash.  ,, Ty už jsi doma? " zeptám se.
,, Jak vidíš"  řekne. ,, To není pravda. Jsem za ně hrozne rad. Navic podívej co diky nim mám " rekne Cam a dá Lie pusu na tvář. ,, Pojďte se najíst" řekne Nash. ,, Nashíku dones nam to sem prosím " rekne Hayes.  Úplně souhlasím s Hayesem. ,, Nejsem váš sluha" rekne Nash. ,, Ale budes táta a my tě připravujeme na roli " řeknu a Hayes si semnou plácne. ,, Hrůza" zasmeje se Nash a dojde nam pro jídlo.

Láska 🖤- skončil jsem. Za chvili jsem u tebe

Usmeju se nad jeho zprávou a pak už se věnuju svýmu obědu.  ,, Hele Sky jdete zitra taky? " zeptá se mě Lia.
,, Jasně, že jo" souhlasím.  ,, Prosím tě ta to plánovala už z nemocnice " řekne Nash.  ,, Nojo nase Skylynn" řekne Cameron hupsne vedle mě na lehátko.   Začneme si povídat tak nejak o životě.  Pak se ozval zvonek a Nash šel otevřít. 

,, Prijdu si jak nějakéj domovník, co chodí kazdou chvíli někomu otevírat " rekne Nash a hned za ním se objeví Sean.  ,, Ahoj" pozdraví všechny a oni mu pozdrav vrátí.  Pomalu, ale rychle jsem vstala z lehátka a došla jsem pomalu k němu. Sice jsem se v půlce musela zastavit a zachytit se o stolík, ale došla jsem k němu.  Měla jsem z toho radost a on taky.  Objemu ho a on mi dá pusu na čelo. ,, Aaaaw" řekne Lia s Hayesem.  Nash s Camem se na sebe podívají a smějí se.  ,, Proč tu jsi jen v košili? " sjede mě pohledem.
,, Protože je teplo a mam pod ní kraťasy" reknu a zvednou košili o kousek výš.  On jen kývne.  Musim se usmát nad tim, jak na mě mysli. I když vím, že mu slo o to abych tady nepochodovala jen v kalhotkách. Sice je to rodina a tak, ale tohle bych si nedovolila. ,, Co škola Seane? " zeptá se Hayes.  ,, Hrozny. Radši jsem teda ležel v nemocniční posteli" řekne a ja ho pořád objímám.  ,, Pojďte na lehátko vy dva" řekne Cameron a pustí nás na moje lehátko. Oba se tam usadíme a ja se k němu konečně přitulím.  ,, Jak to? " zeptá se Nash.
,, Je to honička. Nic nestíhám. Navíc v pondělí ma Indiana narozeniny a rozešla se s Julianem. A ten ted neví, jestli má dát ven tu písničku. Ona už ji teda slyšela, protože hraje v tom klipu, ale neví jestli ji dát ubytek dárku a ven pustit ten song. Takže jsem dnes neposlouchal nic jiného. " řekne Sean.   ,, Měl by ji vydat." řeknu.
,, To jsem mu taky říkal " řekne Sean.
,, A aby toho nebylo málo v pátek mame s klukama koncert a Julian jede nekam pryč. Takhe to bude muset byt bez něj. A ucitelka angliny mi dala poznámku za to, že si s tebou píšu pri hodině. Hroznej den" stěžuje si Sean.
Potichu se zasměju a víc ho objemu.
,, Ale měl bych i dobrou zprávu " řekne Sean. ,, Jakou" zeptám se hned.
,, Segra a Brent maji 4 listky ma koncert, na který si strašně moc chtěla a jelikož jsem skvělý bráška 2 listky mi dala " řekne Sean a culí se. 
,, Na jaký koncert?" zeptám se.
,, Imagine Dragons " oznámí mi.
,, Nene" řeknu a zakryju si pusu. Do očí se mi hrnou slzy, protože je miluju. A na jejich koncert jsem vzdycky hrozně moc chtěla.  Když mi z očí začnou padat slzy tak ho objemu. 
,, Děkuju " řeknu. Hladí mě po zádech a směje se. ,, Nemáš vubec za co. A neplakej" rekne a setře mi slzy.
,, Kamo tak ty jedes jimou ligu" rekne Cameron.   Nevšímám si lidi okolo a prostě ho políbím.

Sean

Nejvíc mě dostalo, když se rozbrecela. A taky když mě políbila. Nevím, ale cítil jsem se skvěle.  Cítím se s ní dobre a miluju ji opravdu hodně.
,, Jdeme tam tuhle neděli " oznámím ji.  ,, jjjako ted v nedeli?" zeptá se.
Kývnu na souhlas a ona mě znovu obejme. ,, Miluju tě " rekne a to mě zahřeje u srdce.  ,, Nejdeme si zahrát?" zeptám se jí, protože nechci aby brečela. Sice radosti, ale i tak. Nesnáším když brečí.  ,, Jo" souhlasí. Vezmu ji do náruče a jdeme do obýváku.  Posadim ji na gauč a pustím xbox. ,, Nechala jsem venku mobil skočis tam prosím " poprosi.  Sky začne zatim nastavovat hru a ja se vrátím.

,, Nechala tu mobil" upřesním.
,, Seane. Díky za to co pro ni děláš. Ma tě hrozně rada a spoléhá na tebe víc než na nás dohromady. " řekne Nash.
,, Dělám to rád. A Sky vás všechny moc miluje. Pořád o vás mluví.  Spoléhá na vás úplně stejně, jen semnou tráví teď víc času" řeknu.   ,, Jsi skvelej" řekne Hayes a obejme mě. ,, Děkuju. Tak ja jdu za ní. Ať nečeká " rwknu a Nash mě poplaca po zádech. Vrátím se ke Sky a začneme spolu hrát hry.

New MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat