,, Sky dneska jsi opravdu přešlá. Udělal ti něco Sean? " zeptal se mě Tayler. ,, Je to dement" řeknu jednoduše. Jenže holky vyzvidaji. Takže jim povyprávim co se včera stalo. ,, Hej Sky. Kdyby nechtěl tak s tebou nejde. Opravdu tam mohl dojít až za ty dvě hodiny " řekne Indiana.
,, To je jedno ani nevím proč mě tím naštval. Vždyť o nic nejde" řeknu.
,, Líbí se ti " řekne Kelianne. ,, Ne nelíbí přestaň" řeknu. ,, Sky. To s rodiči. Nevěděl o tom. " rekne Kelianne. ,, To je jedno nechci se o něm už bavit" řeknu. ,, Fajn tak vám tedy můžu v klidu říct, že mám rande s Jadenem " řekne Kelianne. ,, Kdy?" zeptá se Indi. ,, V neděli. Prý je překvapení kam mě vezme a večer jdeme na párty " řekne. ,, Hej na párty se uvidíme" řekne Bryce a položí ruku na Taylerovo rameno. ,, Jdu taky. Jdeš taky Sky? " zeptá se Indi. ,, Jess mě nepustí" řeknu. ,, Musíš to alespoň zkusit. Řekni, že budeš spát u mě " řekne Indi. ,, Fajn" řeknu.
,, Usmej se trochu Grierová "řekne Taylor. ,, Teď ne Holdere" řeknu.
,, Ehm Sky můžu s tebou mluvit? " zeptá se najednou Sean. Prokroutím oči a jdu s ním o kousek dál.,, Chtěl jsem se omluvit. Nevěděl jsem o tom a neměl jsem to prostě řešit. Omlouvám se" řekne a kouká se mi do očí. ,, Já se taky omlouvám. Reagovala jsem přehnaně. Ale tohle je pro mě prostě bolestivé téma " řeknu.
,, Chápu. Omlouvám se" řekne ještě jednou. ,, V pohodě. Ale stejně jsi blbeček " řeknu a trochu se usměju.
,, Tak dík. Stejně se ti líbím" řekne.
,, Už zase Cavaliere? Ne nelíbíš! " řeknu. ,, Líbím a promiň začíná mi matika" řekne a odejde. ,, Nelíbíš " křiknu po něm a všichni na mě koukají jak na debila....
,, Tak mě napadlo. Co jít dneska k nám?" zeptá se Kelianne. ,, Jo prosím "řekne Indi. ,, Dlouho jsme nic nenatočili." řekne Tay. ,, No právě. Tak můžeme u mě " řekne Kelianne.
,, Chipsy nebo medvídky? " zeptá se Kel. ,, Zlato mohla bys už vědět, že oboje" řekne Taylor. ,, Fajn " řekne Kel a hodí to po něm. Taylor to chytí a už se cpe. ,, Natočíme jóga challenge" řekne Bryce. ,, Natáčím" řekne Indi. Což znamená že já jsem s Kel a Bryce s Taylerem. Indi nám ukazuje různý obrázky a ten kdo to udělá dřív a správně má bod. Samozřejmě jsem vyhrála já s Kel, protože Tay a Bryce jsou dementi. V tom někdo zazvoní.
,, Jdu tam " řekne Kel. Běží otevřít a my sedíme v obýváku na zemi.
,, Zahrál bych si flašku" řekne Bryce.
,, Nehraju " řeknu hned. ,, No tak Sky" řekne Bryce. ,, Lidi " řekne Kel vedle které stojí Jaden. ,, Nevadí, když tu bude Jaden?" zeptá se nás Kelianne.
,, Ne" řeknu hned. ,, Co tu děláš? " zeptám se ho. ,, Právě nám skončila zkouška a šel jsem kolem. Byl semnou i Sean, ale pak odešel s jednou holkou tak jsem si řekl, že se stavím" řekl Jaden. ,, Aha" řeknu. Potom jsme si ještě dlouho povídali....
Dnes je sobota. Jess dělá jídlo a Shawn si hraje s Chrisem. Jsem zavřená v pokoji a přemýšlím co si vzít na sebe.
V tom někdo klepe na dveře. ,, Dale" řeknu a v nich se objeví Kelianne.
,, Jsem tu " řekne a já ji objemu.
,, Co si mám vzít na sebe Kel?" zeptám se. ,, Co tyhle černý šaty? " zeptá se.
,, Nechci šaty. Asi si vezmu prostě džíny" řeknu. ,, Ok" řekne Kel. Vezmu si tedy potrhaný černý džíny a černé triko. Ještě na sebe natáhne lehkou olivovou bundu a černou kšiltovku.
,, Sluší ti to" řekne Kelianne . ,, Dík " řeknu.S Kelianne jdeme dolů a už tu je pár lidí. ,, Ahoooj" řekne Cameron. Běžím ho obejmout. A jak jinak donesl mi čokoládový tyčinky. ,, Děkuju " řeknu.
,, Ahoj Skylynn" pozdraví mě Taylor Caniff. ,, Ahoj Taylore" řeknu a objemu ho. ,, Tay Tay" řekne Jess a obejme ho. ,, Ahoj Jess. Dlouho jsme se neviděli. " řekne. ,, Chtěl bych vám někoho představit" řekne Taylor.
,, Tohle je moje přítelkyně Lara a její syn Mikey " řekne a vedle něj si stoupne žena s klukem. ,, Těší mě" řekne Jess. ,, Ten kluk. Tedy Mikey je nejspíš v našem věku. A prohlíží si nás. ,, Laro nedáš si něco k pití?? Jinak Mikey můžeš tu být s holkama. Nejspíš budete chodit do stejné školy "řekne Taylor. Dospělý odejdou a zůstáváme tu jen já, on a Kelianne.
,, Jsem Mikey Barone" řekne.
,, Já jsem Kelianne Stankus " řekne Kel a podají si ruce. ,, Skylynn Grier. Ale lepší je Sky" řeknu. ,, Myim že tady to bude ještě zajímavý " řekne.
,, Od kud jsi?" zeptám se. ,, Z New Yorku. Ale táta nás opustil a máma si našla Taylora. Je to v pohodě týpek. Jen jsem nečekal, že nás bude stěhovat do LA" řekne Mikey.
,, To mě mrzí. " řeknu. ,, Co?" zeptá se.
,, To s tátou. " řeknu. ,, V pohodě byl to debil co uměl jen chlastat" řekne.
,, Můžu se zeptat. U vás na škole. Je tam výběr jazyka. Je lepší Francouzština nebo Španělština? " zeptá se. ,, Španělština" řekneme s Kel stejně. ,, Fajn. " řekne a usměje se.Mikey Barone
,, Hayesi" řeknu a objemu ho. ,, Nech tu Aaliyah chvíli. Prosím už mi přijde jako bys na mě zapomněl " řeknu.
Hayes mě obejme. ,, To se nestane." řekne. ,, Tak co už máš kluka? " zeptá se Hayes. ,, Tohle téma s tebou nevedu" řeknu a oba se smějeme.
,, Byť tátou je fakt těžký. Nelíbí se mi přebalování " řekne Shawn a lehne si na gauč na kterém sedím s Hayesem. Jsem o Hayese opřená a Shawn si lehl na nás. ,, Nezávidím Kamo" řekne Hayes. ,, Co se tu tulite beze mě? " zeptá se Nash a skočí na Shawna.
,, Chris konečně spí" řekne Jess a vyleze na Nashe. Všimnou so jak Kelianne s Mikeym na nás koukají a smějí se. ,, Já chci taky" řekne Cam a přidá se. V tom momentě si to nemohli nechat ujít ani Jack a Jack a skočili na nás taky. ,, Bože. A to někteří z vás už jsou rodiče. Chováte se jak puberťáci " řekne Mandy a Jack Johnson ji ukáže prostředníček.
Boze. Miluju tuhle velkou rodinu.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...