Dnes je úterý a já si vybírám věci ze skříňky. ,, Sky můžu s tebou mluvit? " ozve se za mnou dívčí hlas a já vím komu patří. ,, Ehm promiň. Čeká na mě Sean a kluci mám tancování" řeknu a zabouchnu skříňku.
,,. Prosím " řekne Kelianne. Já si hodím batoh na záda a prostě odejdu.,, Hejbej Sky jdeme hýbat s boky" řekne Dylan a kroutí zadkem jak Nicki Minaj, když twerkuje. ,, Vážně Dylane? " zeptám se se smíchem.
,, Jo. Chci ti poděkovat. Díky tobě jsme s Nicol zase spolu" řekne.
,, To nic nebylo. Ale teď jdeme jinak to nestihneme a máme po soutěži " řeknu. Sean mě chytí za ruku a společně všichni jdeme na tancování.
Indiana šla po škole s mamkou na nákupy....
,, Fajn takže dneska poslední zkouška. Tenhle pátek vás čekáme v půl 12 tady. Nasedneme do autobusu a pojedeme jim nakopat zadky" řekne Matt. ,, A co škola? " zeptá se Jacob.
,, Dostanete omluvenky. Nemusíte se bát. Navíc si nemyslím Jcobe, že tebe ta škola nějak zajímá takže bys měl být rád" řekne Matt a Jacob se zasměje. ,, Dostal jste mě " řekne Jacob.
,, Fajn takže do práce" rozkáže Matt.
Všichni jdeme na svoje místa a čekáme až se pustí hudba.,, Hele Madison tu pravou nohu musíš zvedat výš... Ano přesně takhle ".
,, Sky to samé. Nohu výš". ,, Pauza " oznámí Matt a všichni si konečně oddychnou. Dojdu si pro vodu a zajdu za klukama. ,, Jestl po tomhle tréninku nebudete na vystoupení dobře tancovat tak nevím" řeknu.
,, Už chci tu soutez mít za sebou. Alespoň tohle kolo. Potřebujeme dopilovat sestavu do klipu " postěžuje si Devin. ,, Já myslím, že necítím tělo" řekne Julian. ,, je možný, že mě bolí i oči? " zeptá se Jaden. ,, Bože vy nic nevydržíte" řekne Sean a s Dylanem se zasmeji. ,, Hele nemáš ty nějak moc energie? " zeptám se ho. ,, Mám a proto, jsem k vám dnes pozvánky na večeři" ušklíbne se. ,, Nene" povzdychnu si. ,, Jojo " řekne a políbí mě na čelo. ,, Proč o tom nevím?" zeptám se. ,, Protože bys nesouhlasila. " řekne. ,, Protože to nebude jen nějaká večeře. Budou se hodně vyptávat" řeknu. ,, Jestli přežiješ dnešní trénink.. Přežiješ všechno " řekne Julian a poplácá mě po zádech.,, Pokračujeme!" krikne na nás Matt.
,, Teď jste jeli společnou a teď se zase rozdělíme na skupiny. Moji ať se hned přesunou vedle " nařídí. Bereme si tedy věci a stěhujeme se do vedlejší místnosti.,, Fajn takže do pozic " řekne Matt. Sean si stoupne na svoje místo a já před něj. Položí mi ruku na bok a druhou se chytime. Jednu nohu omotam kolem té jeho. Matt pustí písničku a my můžeme začít. Během sestavy se Madison zamotala a zakopla o Jadenovu nohu.
,, Znova!" krikne Matt. Pořádně se nadechnu a můžeme začít znova....
,, Konec. Bylo to skvělý. Chci se omluvit za dnešní zkoušku. Dával jsem vám hodně zabrat, ale věřte mi. V soutěži prorazíme" řekne Matt.
Vezmu si všechny svoje věci a rozloučí se s klukama. Se Seanem vyjdeme ven a tam nás čeká auto. Shawn.
,, Ahoj " pozdravím ho. ,, Ahoj prcku tak nasedat" řekne Shawn. Posadím se do zadu a Sean vedle řidiče.
,, Ahoj " pozdraví Sean. ,, Čau" řekne Shawn a plácnou si. Co to má být?
,, Dnes přijde Nash s Taylor a dorazí i Hayes " řekne Shawn. ,, Cože?" zeptám se. Shawn se jen culí a pokrčí rameny.Dorazíme domu a já se Seanem mizime u mě v pokoji. ,, Já jdu první, bude ki to dýl trvat " řeknu a už mizím ve sprše.
Po ní na sebe hodím černý leginy a Fila tričko. Vysuším si vlasy a stáhnu si je do culíku. Po mě jde Sean, ale ten tu nemá nic jiného než to co měl ve škole. Takže se z tanečního převlékl zpět do džín a bílého trika.
ČTEŠ
New Magcon
Fanfiction[ pokračování old magcon] Hlavní hrdinka druhého dílu je Skylynn Grier. 16ti léta dívka, která si plni své sny. Z příběhu Old Magcon ji znate jako malou, hodnou a roztomilou Skylynn. Bude pořád tak hodná a nevinná? Nebo dá Jess a Shawnovi pořádně z...