~6. Poglavlje~

97 9 4
                                    

Još uvijek ne vjerujem da me poljubio, zašto bi to učinio? Zašto bi nakon toga otišao? Znači da pogledam, saznala sam da imam polusestru, dečko koji mi se sviđa me poljubio i zatim otišao, oh i usput napustio je sport u kojem mi je bilo stvarno lijepo gledati ga. Ušla sam u kuću i ugledala tatu kako blijedo zuri u prazno. Sjela sam pored njega zabrinuto spustivši ruku na njegovo rame.

"Jesi dobro?", upitala sam.

Pogledao me tužno se osmijehnuvši.

"Nisam. Ne mogu biti.", rekao je slegnuvši ramenima., "A opet, ona je krenula dalje sa životom, možda bih trebao i ja.", rekao je odmahnuvši glavom.

"Zaboravi na nju, ona nam više nije bitna.", rekla sam na što je odmahnuo glavom.

"Ne, ne razumiješ. Ona želi da ti i ja odemo k njima u Švicarsku na večeru kako bi ti upoznala svoju polusestru.", rekao je i ne pogledavši me.

"Ne! Ne idemo nikamo, ne treba nam to, ni meni ni tebi! Ne želim više vidjeti nikog od njih.", bijesno sam zarežala ustavši se.

"Carolina.", opomenuo me.

"Ništa 'Carolina' ne želim ih vidjeti nikad!", zarežala sam odmarširavši u sobu.

Zaključala sam se u sobu i legla u krevet ne vjerujući što mi se događa. Bila sam ujedno bijesna i frustrirana, mrzila sam situaciju u koju sam bila stavljena. Mrzim svoju staru, a sad još moram i na upoznavanje onog njenog kretena i njihove kćeri. Nema šanse ja ne idem! Čula sam razgovor u prizemlju no nisam se obazirala. Sjedila sam na krevetu shrvana osjećajima pokušavajući razmišljati. No, onda sam začula svog tatu kako priča ruski što mi je bilo čudno te sam odlučila sići i vidjeti o čemu se radi. Otključala sam vrata i odšuljala se niz stepenice.

Prizor koji sam ugledala me šokirao i smrzla sam se na mjestu. Sergey je sjedio za stolom ispred njega su na stolu ležale rukavice, kaciga... Sve je to bilo Sergeyevo original. Moj tata je još u prvom mjesecu kupio sve to, a Sergey mu je sve to sada potpisao. Živo su razgovarali na ruskom kad me Sergey primjetio naglo se uozbiljio i osmijeh mu je pao s lica. Moj tata je to primjetio te me pogledao.

"Carolina! Zašto mi nisi rekla da ga poznaješ?", upitao je na što me Sergey pogledao s nježnim osmijehom zbog čega sam mislila da ću se rastopiti.

"Ne poznajem ga dugo.", rekla sam na što se Sergey ustao.

"Ja trebati razgovarati s Carolina.", rekao je počešavši se po zatiljku.

Moj tata je zbunjeno kimnuo i napustio prostoriju.

"Što hoćeš?", upitala sam.

"Samo se htjeti ispričati za ono na trgu.", rekao je proučavajući moje lice.

"Meni nije smetalo jer mi se sviđaš.", tek kad sam to rekla shvatila sam značenje svoje izjave i spustila pogled.

Približio mi se i odjednom sam postala svjesna da je viši od mene za dvije glave.

"Carolina.", prošaptao je tihim glasom, podigla sam pogled do njegovog lica., "Ti imati samo osamnaest, a ja dvadeset tri. Mislim da tvoj tata ne biti sretan.", što sam protumačila kao da se i ja njemu sviđam.

"Moj tata je tvoj veliki fan, neće mu smetati. Sergey...", rekla sam pokušavši ga poljubiti.

No nježno me uhvatio za zapešća i sprječio moj uzaludni pokušaj.

"Mislim da to ne baš pametno.", prošaptao je iako je njegov pogled govorio nešto potpuno drugo.

"Briga me! Oboje to želimo! Sergey molim te!", prošaptala sam i ovaj put mi je dopustio da ga poljubim.

Njegova me prisutnost smirivala, stvarno ga želim češće viđati.

"Ne znam, mislim da moraš pričati s tatom.", rekao je i duboko udahnuo prije nego se odmaknuo.

"Ma daj..", uzdahnula sam.

"Ti ne znati ništa o meni, ja ne znati ništa o tebi.", odmahnuo je glavom.

"Upoznat ćemo se. Samo... Ne znam, moramo se naći negdje.", rekla sam slegnuvši ramenima.

Namignuo mi je i osmijehnuo se.

"Pošaljem ti poruku sutra.", rekao je nervozno odmaknuvši pogled.

Zurila sam u njega ispitivačkim pogledom no on je samo mirno stajao i razgovarao s mojim tatom kad je ovaj kročio u prostoriju. Uzdahnula sam i povukla se na kat ponovno u svoju sobu sa svojim knjigama. Otkad sam upoznala Sergeya već dugo nisam pročitala ni riječi. Moram to nadoknaditi, a usput i smisliti kako da smognem snage pitati tatu bi li mu smetala veza između Sergeya i mene.

A/N Vote and coment! 💖💞

Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now