27. Poglavlje

55 5 7
                                    

Probudila sam se osjetivši nježne poljupce na licu i vratu. Promeškoljila sam se i okrenula na drugu stranu, mislio je da spavam. Prestao me ljubiti nakon što sam se okrenula, sigurno se uplašio da će me probuditi. Iako nakon onog sinoć, gotovo da i nisam spavala. Misli su mi se stalno vraćale na trenutak kad me spustio na krevet i zatvorio vrata.

"Jutro.", šapnula sam potpuno tiho i ostala ležati na boku.

"Ej, ti budna.", odvratio je primaknuvši mi se.

Oslonio se na lakat desne ruke i lijevom nježno pomicao pramenove kose s mog lica. Kad sam podignula pogled na noćnom ormariću sam ugledala bočicu vode. Ugrizla sam se za usnicu i spustila pogled.

"Ti dobro?", tiho je prošaptao i poljubio me u vrat.

"Mhm...", sneno sam promrmljala sad zagledana u njegove plave oči., "Bolje nego ikad."

"Bolje nego sinoć?", upitao je s podignutom obrvom ljubeći me po vratu.

Nasmijala sam se., "Ne. Ništa nije bolje od sinoć.", šapnula sam natjeravši ga time na osmijeh.

Lagano me poljubio u vrat i jednom rukom me privukao k sebi kao da sam pero. Nisam mogla vjerovati da sam spavala sa Sergeyem. Da mi je to netko rekao, ne bih mu povjerovala. A ipak, evo me, ležim u njegovom krevetu i uživam u njegovim poljupcima.

"Ne vjerovati da si htjela.", šapnuo mi je na uho i ponovno me poljubio u vrat.

Nasmijala sam se., "Pa... Nisam očekivala da ćeš me uzbuditi na takav način da ti popustim.", odvratila sam na što se opet nasmijao.

Ležali smo u krevetu dosta dugo, nije mi se žurilo u vezi s ustajanjem, ležati pored Sergeya ovako razodjevenog uopće nije bio loš osjećaj. Uzme li se u obzir da je Rusija trenutno pokrivena snijegom, a on i ja ležimo gotovo potpuno goli u krevetu, činila se suludom; ali ne bih ju mjenjala nizašto na svijetu.

"Sjećaš se da danas trebamo s Anom i njenim novim dečkom na upoznavanje, jel da?", upitala sam na što je odmaknuo glavu od mog vrata i smrknuo se.

"Ti meni to ne reći.", promrmljao je zbunjeno.

"Mislila sam da sam ti rekla... Uglavnom, danas, poslijepodne.", odvratila sam slegnuvši ramenima., "Ne moramo još ustajati, imamo puno vremena.", šapnula sam i poljubila ga u obraz.

"Carolina, sad podne.", šapnuo mi je na uho upozoravajućim tonom i poljubio me u vrat.

"Svejedno, ne moramo ni otići.", slegnula sam ramenima i podsmijehnula se.

Preokrenuo je očima i poljubio me., "Ići ćemo.", odvratio je i podigao se u sjedeći položaj.

"Kako god.", namršteno sam prosiktala i ustala se.

Zaboravila sam da zapravo na sebi imam samo donje rublje i upravo sam se ustala i krenula prema vratima sobe. Začula sam njegov tihi uzdah iza sebe, okrenula sam se prema njemu i vidjela ga kako me zabavljeno promatra. Namršteno sam preokrenula očima i izašla iz sobe, htjela sam da misli da se ljutim. Krenula sam prema kupaonici, taman kad sam posegnula za kvakom njegove ruke su se našle oko mene. Nosio je hlače, uzdahnula sam i okrenula se prema njemu. Nasmijao se i usnama kliznuo na moj vrat, odgurnula sam ga i nasmijala se.

"Idem pod tuš.", prošaptala sam i zavukla se u kupaonicu.

"Ja ti se pridružiti?", upitao je s bezobraznim osmijehom provirivši kroz vrata.

"Ne dopuštaj si toliko.", odgurnula sam ga kroz vrata i zaključala ih.

Čula sam ga kako se smije, osmijeh mi se razvukao licem, skinula sam donje rublje sa sebe i stala pod vrući mlaz vode.

Ana P. O. V.

Ležala sam pored Alexandera, njegovo lice je bilo na mom vratu.

"Ljubavi...", šapnuo mi je pored uha., "Prekrasna si... Svi će te obožavati. Moraš doći, bit će zabavno.", šaputao je rukom nježno milujući moju kosu.

"Ne znam baš, Alex...", dvoumila sam se.

Riječ je o odlasku na neku dobrotvornu zabavu koja će se odvijati u njegovoj firmi, svi njegovi prijatelji i obitelj će biti ondje. Prošla sam rukom kroz njegovu gustu kosu, promrmljao je nešto što nisam mogla razumjeti i poljubio me.

"U redu, nema veze.", šapnuo je i osmijehnuo se.

"Žao mi je, ali...", započela sam no prekinuo me.

"Nisi spremna da se za nas sazna. Želiš to držati u tajnosti još neko vrijeme, nema problema.", nastavio je i ponovno me poljubio.

"Hvala što razumiješ.", šapnula sam usredotočivši se na njegovo tijelo koje je bilo nadvijeno iznad mene.

"Mhmm...", nerazgovjetno je prošaptao zureći u moje tijelo, uzdah mu se krenuo otimati iz usta no ugrizao se za usnicu.

"Alex...", zazvala sam ga i nježno prešla prstima preko njegovog lica.

Nastavio je kliziti pogledom niz moje tijelo, zaustavio se kad sam ga zazvala po drugi put. Podigao je pogled do mog lica, odmaknuo se od mene i ustao se. Okrenuo mi je leđa i prešao si rukama preko lica, uzdahnuo je i bacio brzinski pogled kroz prozor.

"Oprosti... Nisam... Ovoga...", zašutio je prošavši si rukom kroz kosu.

Zaustila sam da nešto kažem, no on je bez riječi uzeo ručnik iz ormara i nestao iza vrata kupaonice. Ugrizla sam se za usnicu, znala sam kako reagira na mene, a svejedno sam mu pustila da mi priđe tako blizu. Ni meni nije bilo lako, samo on to nije znao. Uzbuđivalo me njegovo tijelo, uzbuđivao me on, ali znam da smo zajedno dosta kratko i želim ga još bolje upoznati prije nego mu odlučim dati privilegiju da spava sa mnom.

Izašao je iz kupaonice tridesetak minuta poslije ručnikom sušeći već gotovo suhu kosu.

"Oprosti... Malo sam pretjerao, zanio sam se.", promrmljao je u prolasku navukavši majicu.

"Nema veze.", šapnula sam promatrajući ga kako križa ruke iza leđa oslonjen na zid.

Ugrizao se za usnicu., "Kad ćeš mi dopustiti...", prošaptao je zureći mi u oči., "Kad ću napokon spavati s tobom?", upitao je zureći u mene tim prodornim plavim očima.

Spustila sam pogled i slegnula ramenima. Nije mi bilo ugodno razgovarati o ovome.

"Ne želim te tjerati na ništa, čekat ću.", promrmljao je., "Ali postaje mi pomalo teško suzdržati se kad sam ti tako blizu.", šapnuo je i ponovno kliznuo pogledom niz moje tijelo.

"Znam...", šapnula sam ugrizavši se za usnicu., "Žao mi je.", odvratila sam spuštenog pogleda.

"Ma, sve je u redu. Hajde, moramo krenuti.", nježno me uhvatio za ruku i poljubio u obraz.

A/N Vote and comment!😊

Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now